- Rezervujte si měření zraku zdarma na našich optikách.
- Kontaktní čočky
Typy kontaktních čoček
Nejprodávanější
- Roztoky a oční kapky
- Příslušenství
- Dioptrické brýle
Všechnydioptrické brýle
Všechny dioptrické brýlePro nějbrýle
Pro nějPro nibrýle
Pro niOutlet
OutletDětské brýle
Dětské brýle - Sluneční brýle
Všechnysluneční brýle
Všechny sluneční brýlePro nějbrýle
Pro nějPro nibrýle
Pro niOutlet
OutletSportovní brýle
Sportovní brýleSluneční brýle
- Informace
Kontaktní čočky
Začínáme – získání předpisu Jak nasadit a vyjmout kontaktní čočky Péče o kontaktní čočky Jak se zorientovat v předpisu? Rizika přenášení kontaktních čoček Časté dotazy o kontaktních čočkách Další informace a tipy
Komentáře (1)
Dobrý den,včera jsem si u Vás objednal brýle s 50% slevou.Dnes jsem zjistil že žádná objednávka nebyla uskutečněna. PS: Už dvakrát jsem si u Vás koupil brýle,ale jedna objednávka byla zrušena i když jsem ji zaplatil předem. Za dva dny mi byli brýle doručeny. Nevím kde je problém,ale dnes jsem udělal novou objednávku, ale jsem zjistil že sleva 50% už není.Škoda mohl jsem ušetrit 1300 Kč. S brýlema které si u Vás zakoupil jsem naprosto spokojen.Dobrá kvalita a také dobrá cena. S pozdravem Skoumal Ivo.
Nahlásit komentářDobrý den, děkujeme Vám za otázku. Mrzí nás, že máte s objednávkou potíže. Rádi bychom Vás požádali, abyste na e-mailové adrese info@alensa.cz kontaktoval náš zákaznický servis, kde s Vámi vše dořeší a uvedenou slevu do objednávky započítají. Děkujeme Vám za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti. Hezký den.