Chcete darovat praktický dárek v podobě
dioptrických nebo slunečních brýlí, kontaktních čoček nebo produktů pro
péči o oči? Pro tyto případy je tu náš dárkový poukaz! Perfektní
způsob, jak udělat radost druhému. Poukaz lze uplatnit na
libovolné zboží i na optice Alensa.
Jak to funguje?
Dárkový poukaz v elektronické podobě obdržíte ihned po zaplacení
přímo do vaší e-mailové schránky ve formátu PDF. Poukaz můžete
vytisknout, vložit do obálky a během chvilky tak máte vyřešený dárek pro
své blízké.
Každý poukaz má svůj specifický kód, který je
při uplatnění poukazu nutné zadat do objednávky do pole pro slevový kód.
Poukaz lze využít pro nákup v našem e-shopu nebo optice, a to na
jakékoliv zboží či službu. Je možné ho uplatnit pouze v jeho plné
výši, případně lze doplatit částku, o kterou nákup přesáhne hodnotu
dárkového poukazu. Poukaz není možné vyměnit za peníze.
Dárkový poukaz má platnost 24 měsíců.
Upozornění: Poukaz je možné uhradit pouze bezhotovostní transakcí, nikoli dobírkou
ani formou zákaznického kreditu. Nevyužitý dárkový poukaz nelze vyměnit
za jiný, ani ho není možné kompenzovat jiným způsobem.
Všechny varianty tohoto produktu:
Komentáře
(1)
Máte nějaké otázky nebo názor?
Ivo Skoumal
Dobrý den,včera jsem si u Vás objednal brýle s 50% slevou.Dnes jsem zjistil že žádná objednávka nebyla uskutečněna. PS: Už dvakrát jsem si u Vás koupil brýle,ale jedna objednávka byla zrušena i když jsem ji zaplatil předem. Za dva dny mi byli brýle doručeny. Nevím kde je problém,ale dnes jsem udělal novou objednávku, ale jsem zjistil že sleva 50% už není.Škoda mohl jsem ušetrit 1300 Kč. S brýlema které si u Vás zakoupil jsem naprosto spokojen.Dobrá kvalita a také dobrá cena. S pozdravem Skoumal Ivo.
Odpověď
Zákaznický servis
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Mrzí nás, že máte s objednávkou
potíže. Rádi bychom Vás požádali, abyste na e-mailové adrese info@alensa.cz kontaktoval náš
zákaznický servis, kde s Vámi vše dořeší a uvedenou slevu do objednávky
započítají. Děkujeme Vám za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti.
Hezký den.
Komentáře (1)
Dobrý den,včera jsem si u Vás objednal brýle s 50% slevou.Dnes jsem zjistil že žádná objednávka nebyla uskutečněna. PS: Už dvakrát jsem si u Vás koupil brýle,ale jedna objednávka byla zrušena i když jsem ji zaplatil předem. Za dva dny mi byli brýle doručeny. Nevím kde je problém,ale dnes jsem udělal novou objednávku, ale jsem zjistil že sleva 50% už není.Škoda mohl jsem ušetrit 1300 Kč. S brýlema které si u Vás zakoupil jsem naprosto spokojen.Dobrá kvalita a také dobrá cena. S pozdravem Skoumal Ivo.
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Mrzí nás, že máte s objednávkou potíže. Rádi bychom Vás požádali, abyste na e-mailové adrese info@alensa.cz kontaktoval náš zákaznický servis, kde s Vámi vše dořeší a uvedenou slevu do objednávky započítají. Děkujeme Vám za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti. Hezký den.