Dárkový poukaz na čočky a brýle v hodnotě 500 Kč

500 Kč
Dárkový poukaz Vám zašleme na e-mail. Neobdržíte jej fyzicky poštou. Platnost dárkového poukazu je 24 měsíců od zakoupení.
Kdy odešleme? 1 ks Pondělí 30.1. vyberte parametry

Dárkový poukaz

Chcete darovat praktický dárek v podobě dioptrických nebo slunečních brýlí, kontaktních čoček nebo produktů pro péči o oči? Pro tyto případy je tu náš dárkový poukaz! Perfektní způsob, jak udělat radost druhému.
Poukaz lze uplatnit na libovolné zboží i na optice Alensa.

Jak to funguje?

  • Dárkový poukaz v elektronické podobě obdržíte ihned po zaplacení přímo do vaší e-mailové schránky ve formátu PDF. Poukaz můžete vytisknout, vložit do obálky a během chvilky tak máte vyřešený dárek pro své blízké.
  • Každý poukaz má svůj specifický kód, který je při uplatnění poukazu nutné zadat do objednávky do pole pro slevový kód.
  • Poukaz lze využít pro nákup v našem e-shopu nebo optice, a to na jakékoliv zboží či službu. Je možné ho uplatnit pouze v jeho plné výši, případně lze doplatit částku, o kterou nákup přesáhne hodnotu dárkového poukazu. Poukaz není možné vyměnit za peníze.
  • Dárkový poukaz má platnost 24 měsíců.

Upozornění:
Poukaz je možné uhradit pouze bezhotovostní transakcí, nikoli dobírkou ani formou zákaznického kreditu. Nevyužitý dárkový poukaz nelze vyměnit za jiný, ani ho není možné kompenzovat jiným způsobem.

Všechny varianty tohoto produktu:

Komentáře (1)

Máte nějaké otázky nebo názor?
Ivo Skoumal

Dobrý den,včera jsem si u Vás objednal brýle s 50% slevou.Dnes jsem zjistil že žádná objednávka nebyla uskutečněna. PS: Už dvakrát jsem si u Vás koupil brýle,ale jedna objednávka byla zrušena i když jsem ji zaplatil předem. Za dva dny mi byli brýle doručeny. Nevím kde je problém,ale dnes jsem udělal novou objednávku, ale jsem zjistil že sleva 50% už není.Škoda mohl jsem ušetrit 1300 Kč. S brýlema které si u Vás zakoupil jsem naprosto spokojen.Dobrá kvalita a také dobrá cena. S pozdravem Skoumal Ivo.

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Mrzí nás, že máte s objednávkou potíže. Rádi bychom Vás požádali, abyste na e-mailové adrese info@alensa.cz kontaktoval náš zákaznický servis, kde s Vámi vše dořeší a uvedenou slevu do objednávky započítají. Děkujeme Vám za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti. Hezký den.