Garance vrácení peněz

Garance vrácení peněz

Garance vrácení peněz za kontaktní čočky TopVue a Gelone

Pojďte s námi vyzkoušet kontaktní čočky TopVue a Gelone! Pokud s nimi nebudete spokojeni, vrátíme vám peníze za celé zakoupené balení, jestliže zboží vrátíte do 60 dnů od objednání a budou splněny následující podmínky.

Nejprve prosím kontaktujte náš zákaznický servis, a to buď telefonicky, nebo na e-mailové adrese info@alensa.cz . Náš personál potvrdí, že požadavek na vrácení peněz může být splněn a dá vám přesné informace k vrácení nepoužitého zboží.

POZOR: neposílejte nepoužité kontaktní čočky zpět, aniž byste se předem domluvili s naším zákaznickým servisem. Alensa není zodpovědná za případnou ztrátu balíku, pokud jsme o odeslání zásilky nebyli předem informováni.

Podmínky garance vrácení peněz:

  • Garance se vztahuje pouze na produkty TopVue a Gelone
  • Upozornění: Na naši speciální nabídku 10+10 TopVue se tato garance nevztahuje
  • Vracené kontaktní čočky musí být nepoškozené, řádně zabalené a odeslané v souladu s našimi podmínkami výměny a vracení zboží
  • Zásilka musí obsahovat doklad o koupi zboží na Alensa.cz
  • Garance nebude akceptována v případě opakovaného vracení kontaktních čoček stejného typu a parametrů
  • Poštovné za zásilku s vracenými čočkami platí zákazník
  • Vrátíme vám celou vámi zaplacenou částku, bez ohledu na případné následné změny ceny produktu
  • Zásilka musí obsahovat uvedený počet kontaktních čoček v této tabulce:
Zakoupené balení Počet čoček k vrácení
TopVue Daily (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Daily (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Daily (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Daily (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue One+ (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue One+ (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Air (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Premium (12 čoček) 10 nepoškozených čoček
TopVue Premium (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Monthly (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Plus (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air Multifocal (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air Multifocal (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Air for Astigmatism (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air for Astigmatism (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Color (10 čoček) - dioptrické 8 nepoškozené čočky
TopVue Color (10 čoček) - nedioptrické 8 nepoškozených čoček
TopVue Color (2 čočky) - dioptrické 1 nepoškozená čočka
TopVue Blue Blocker (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Blue Blocker (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Blue Blocker (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
Gelone 1-day (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
Gelone 1-day (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
Gelone 1-day (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
Gelone 1-day for Astigmatism (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
Gelone 1-day for Astigmatism (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
Gelone 1-day for Astigmatism (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
Gelone 1-day Multifocal (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
Gelone 1-day Multifocal (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
Gelone 1-day Multifocal (30 čoček) 26 nepoškozených čoček

Vrácení čoček

Jestliže splňujete podmínky služby, můžete nám čočky TopVue nebo Gelone poslat zpět.
Přehledný návod, jak postupovat naleznete na informační stránce Reklamace a vrácení zboží.

Přehled dalších garancí:

Garance spokojenosti - Acuvue Oasys 1-Day


Garance spokojenosti - TOTAL30

Garance vrácení peněz - PRECISION1:

Komentáře (17)

Máte nějaké otázky nebo názor?
Ilona

Dobrý den jde ještě něco dělat s multifokálními skly když mi nevyhovují a točí se mi z nich neustále hlava . Nosím je už skoro měsíc.

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Služba Garance vrácení peněz se vztahuje pouze na vybrané kontaktní čočky. Je nám velmi líto, že si na nový typ korekce nemůžete zvyknout. V systému jsme si dohledali Vaši objednávku a kromě presbyopie máte i slabý stupeň astigmatismu. Korekce multifokálními brýlemi i čočkami patří obecně mezi obtížné. Může trvat skutečně velmi dlouho, než si mozek na nový typ korekce zvykne. Snažte se brýle nejprve nosit doma a čas postupně prodlužovat. Při pohledech do stran či nahoru a dolů otáčejte hlavou ve směru pohledu. Tyto drobné pohyby návyk na novou korekci výrazně urychlí. Dále Vám můžeme nabídnout kontrolu dioptrických hodnot ve Vašich multifokálních brýlích. Jestliže nám na info@alensa.cz pošlete přepis na dálku a na blízkou vzdálenost, rádi Vám správnost dioptrických hodnot zkontrolujeme. Pokud byste měla další otázky, napište nám, jsme Vám plně k dispozici. Hezký den.

Anonym

Dobrý den, Mohu se zeptat, jaké důvody pro vrácení přesně splňují podmínky pro uplatnění této záruky? Mám zájem o denně barevné čočky TopVue, ale nejsem si zcela jist, zda by barva dobře překryla mou přirozenou. Vím, že nemůžete zaručit, jak dobře budou vypadat, ale chtěl jsem se zeptat, jestli se to přesto kvalifikuje pro tuto nabídku.

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Garance se vztahuje i k čočkám TopVue Color (pro TopVue Daily Color tato služba neplatí). Pokud si objednáte balení po 10 kusech, můžete vyzkoušet 2 čočky. Objednáte-li si balení po 2 kusech, můžete vyzkoušet 1 čočku. Výsledná barva záleží na barvě Vašich očí. V případě dalších otázek jsme Vám k dispozici. Hezký den.

Ilona

Dobry den chtela bych si objednat několik brýlových obrub a vybrat si z nich které by mi nejvíce seděli . Lze je pak vrátit když mi žádné nebudou sedět. Děkuji

Odpověď Zákaznický servis
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Služba Garance vrácení peněz se vztahuje zejména na kontaktní čočky TopVue. Jestliže máte zájem o nákup brýlových obrub, pak můžete objednat několik druhů a doma si brýle v klidu vyzkoušet. Brýle pak můžete vrátit v rámci odstoupení od kupní smlouvy, na kterou má kupující ze zákona právo. Jak při vrácení brýlí postupovat si můžete přečíst ZDE. Dbejte na to, aby vracené brýle byly v původním stavu včetně všech visaček a dalších komponentů. Jednoduše řečeno - brýle musíte vracet v takovém stavu, v jakém je od nás dostanete. Pokud byste měla další otázky, neváhejte se na nás obrátit, jsme Vám plně k dispozici. Hezký den.
Iveta

Dobrý den, posílala jsem Vám email ohledně vrácení čoček top vue, zatím se mi nikdo neozval a nevím, jak mám postupovat. Za případné info děkuji.)

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Na odpověď v e-mailové komunikaci máme během pracovních dnů 24 hodin. Odpověď na e-mail tak můžete očekávat v nejbližším čase. Pokud chcete vrátit čočky TopVue v rámci Garance vrácení peněz, musíte splňovat podmínky služby. To znamená, že krabička čoček musí obsahovat příslušný počet nepoužitých čoček viz tabulka. Požadavek na vrácení zboží si jednoduše založte v zákaznickém účtu. Krabičku s čočkami pak odešlete v pevném balení (nikoli obálce!) na následující adresu: Garance vrácení peněz, Alensa.cz, Jarošovská 1278/II, Jindřichův Hradec, 377 01. Nebo zcela zdarma prostřednictvím Zásilkovny. Detailní popis, jak postupovat je součástí založení požadavku v zákaznickém účtu, kde jsou jednotlivé kroky velmi jednoduše popsány. Pokud byste měla další otázky, kontaktujte prosím zákaznický servis na telefonním čísle + 420 226 292 895. Hezký den.

Iveta

Dobrý den, ráda bych Vám zaslala zpět z objednávky č. 950284958 položku Crullé Oblivion C3, v originálním balení a nepoškozené. Formulář pro odstoupení od smlouvy vložím do balíčku. Děkuji Šalomonová Znojmo

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za informaci. Příště prosím napište informaci na náš e-mail info@alensa.cz. Stránka Garance vrácení peněz, na kterou nám nyní píšete, popisuje službu, kterou disponuje značka kontaktních čoček TopVue. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Nikol K

Dobry den, pokud si u vas objednam bryle vc. dioptrickych skel a nesedne mi v realu tvar, je mozne je vymenit/vratit? Dekuji

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za otázku. Ano, brýle je možné vrátit, ale nebyla by Vám pak vrácena celá částka. Cenu skel zabroušených na míru bohužel není možné vrátit. Vrátili bychom Vám tedy pouze cenu obrub. Pokud budete mít jakékoli další otázky, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

Jana

Dobry den, zasilam zpet obj.c.165823 a obj.c.185703. vse je nove, v originalnim baleni a neposkozene. Penize lrosim vratit na c.uctu 203248005/0600. Dekuji

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za informaci. Pokud bychom od Vás potřebovali jakékoli informace, náš zákaznický servis Vás bude kontaktovat. Přejeme Vám hezký den.

Lucie

Dobrý den, objednala jsem dnes air optix plus hydraglyde a akce na případnou výměnu plati do 29.2.2020. Chci se zeptat, zda se moznost vymeny vztahuje i v tomto pripade, kdy zbozi obdrzim az pristi tyden? Zda lhuta 30 dni plati od data objednavky? Dekuji.

Odpověď Zákaznický servis
Dobrý den, děkujeme za otázku. Ano, i vy budete moci tuto akci využít. Vztahuje se na objednávky přijaté do 29. 2. 2020 včetně. Více informací najdete zde. Pokud budete potřebovat vědět cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.
Zdenka

Dobrý den, zakoupila jsem si od Vás kontaktní čočky Top Vue Air for Astigmatism. Kontaktní čočky mi nevyhovují, budu je zasílat zpět. Děkuji

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za komentář. Mrzí nás, že Vám kontaktní čočky nevyhovují. Každé oči preferují jiné požadavky. Garanci zajisté využijte, nepřijdete tak o vloženou investici. Pokud byste potřebovala cokoli jiného, neváhejte se na nás obrátit. Hezký den.

Michaela

Dobrý den, potřebuji vrátit objednané brýle. Jak mohu postupovat? Děkuji za informace.

Odpověď Zákaznický servis
Dobrý den, děkujeme za otázku. Do 14 dní můžete odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno nepoškozené a v kompletním stavu včetně originálních obalů. Obaly jsou nenahraditelné a patří do kompletního balení výrobku (včetně visaček, nálepek apod.). Kompletní zboží poté pečlivě zabalíte s průvodním dopisem, nebo můžete využít formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který je možné stáhnout z obchodních podmínek. Balíček poté odešlete na adresu Jarošovská, 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Podrobnější popis průběhu odstoupení od kupní smlouvy naleznete v obchodních podmínkách. Nebo můžete kontaktovat naše zákaznické oddělení na telefonním čísle + 420 226 292 895. Hezký den.
Tereza Bartůňková

Dobrý den, v minulém týdnu jsem si od Vás objednala kontaktní čočky 1 Day Acuvue Moist for Astigmatism v objednávce číslo 950136026. Bohužel mi čočky vůbec nesedí. Je nějaká možnost vrácení zboží? V obou balení je zbylých 29 čoček. Rozumím, že je nemůžu reklamovat a nemůžu tedy chtít celou částku zpět, je ale možná dostat alespoň část peněž zpět? Bohužel zbylé čočky nevyužiju a je mi líto je vyhodit. Moc děkuji za odpověď, Bartůňková

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za otázku. Garance vrácení peněz se vztahuje pouze na značku kontaktních čoček TopVue. Vrátit rozbalené čočky jiné značky, bohužel, nelze. Špatný výběr kontaktních čoček a jejich parametrů není důvodem k reklamaci. Zákazník musí mít kontaktní čočky odborně aplikované a při řešení reklamace čoček si prodávající může vyžádat potvrzení o odborné aplikaci kontaktních čoček (ne starší než 1 rok). Děkujeme za pochopení. Hezký den.

Joshua

I will be returning the Topvue Air for Astigmatism I purchased with my last order. Cislo 950169610. Instructions for credit included. Best, Joshua Gallegos

Odpověď Zákaznický servis

Dear Joshua, thanks for letting us know! We are expecting your parcel and will process your return as soon as it arrives. Best regards!

Adéla

Dobrý den, kupovala jsem čočky i s roztokem jako balíček. Když mi, ale nevyhovují jen čočky jak mám postupovat? Děkuji Netíková.

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za zprávu. Můžete postupovat dle výše uvedených pokynů a vrátit pouze kontaktní čočky. Pokud budete mít jakékoli otázky, napište nám. Zatím Vám přejeme hezký den.

Jan

Dobrý den, chtěl bych vrátit neuplatněný voucher zakoupený na Slevomatu. Jak mám postupovat? Děkuji.

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Vrácení nevyužitého slevového kuponu s Vámi vyřeší zákaznická podpora portálu Slevomat.cz. Kontakty na jejich zákaznické centrum najdete zde . Pokud bychom Vám s něčím mohli pomoci my, napište nám. Zatím Vám přejeme hezký den.

Zuzana

Dobrý den, koupila jsem kontaktní čočky TopVue Air, 6ks v balíčku s roztokem 360 ml. A to od Slevomatu za cenu 389 Kč. Kontaktní čočky mi vůbec nesedí,pálí mě oči atd. Jak mám prosím postupovat? Děkuji

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, Zuzano, díky za Váš dotaz. Je nám velmi líto, ale pro objednávky realizované prostřednictvím portálu Slevomat.cz tato služba neplatí. Podmínka byla uvedena v detailu akce přímo na stránce akce na Slevomatu. Děkujeme za pochopení. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám, nebo nám můžete zavolat na tel. číslo + 420 226 292 895. Zatím Vám přejeme hezký den.

Kateřina

Dobrý den, jaká je lhůta na vrácení peněz? Zatím ještě nosím původní pár, tudíž jsem zakoupené čočky ještě nevyzkoušela, zda mi budou sedět. Děkuji.

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkuje za Váš dotaz. Lhůta pro vrácení není striktně daná. Čočky samozřejmě nesmí mít prošlé datum expirace. Se zákaznickým servisem se dá vždy individuálně domluvit a počítáme s tím, že zákazník může mít doma ještě své původní kontaktní čočky a například měsíční TopVue testovat celý měsíc a usoudit, že chce službu využít. Věříme, že budete s čočkami spokojená. Pokud bychom pro Vás mohli udělat cokoli dalšího, napište nám prosím. Zatím Vám přejeme hezký den.

Pavlína Bukovská

Dobrý den, v seznamu pro garanci vrácení peněz jsem nenašla kontaktní čočky PureVision2. Znamená to, že se na ně tato garance nevztahuje? Čočky mě, ani mému synovi vůbec nesedly. Začervenání očí, pálivost v oku, i přes kapání umělých slz pocit suchých očí a dokonce rozmazané vidění, jako bych nedokázala zaostřit... Přestože se čočky mohou nosit kontinuálně, musela jsem je na noc vyndávat. Po přečtení jejich vlastností a parametrů jsem si v podstatě myslela, že lepší snad ani nemohu vybrat, ale opak je bohužel pravdou:( Děkuji za odpověď.

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za Vaši otázku. Služba Garance vrácení peněz je poskytována pouze u značky TopVue. Jiní výrobci takové ani podobné služby nenabízí a rozbalené krabičky kontaktních čoček tedy bohužel není možné vrátit. Nakoupíte-li online kontaktní čočky, které nemáte vyzkoušené, bohužel to s sebou nese takovéto riziko. Vysoká propustnost kyslíku, nižší obsah vody a kontinuální nošení nemusí být vhodná kombinace pro všechny oči. Recept na vybrání kontaktních čoček bez kontaktologa bohužel neexistuje a je to o náhodě. Je nám líto, že Vám čočky nevyhovují, ale bohužel Vám nemůžeme vyjít vstříc. Děkujeme za pochopení a pokud byste se chtěla zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.