Garance vrácení peněz

Garance vrácení peněz za kontaktní čočky TopVue

Na kontaktní čočky TopVue nabízíme garanci vrácení peněz. To znamená, že pokud vyzkoušíte čočky TopVue a nebude s nimi spokojeni, vrátíme vám za ně plnou částku (platí při vrácení zakoupeného zboží do 365 dnů od objednání). Pokud chcete garanci vrácení peněz uplatnit, kontaktujte náš zákaznický servis a zkontrolujte, zda splňujete všechny podmínky nutné pro vrácení peněz.

Podmínky garance vrácení peněz:

  • Garance se vztahuje pouze na produkty TopVue
  • Vracené kontaktní čočky musí být řádně zabalené a nepoškozené
  • Kontaktní čočky musejí být odeslané v souladu s našimi podmínkami výměny a vracení zboží
  • Zásilka musí obsahovat doklad o koupi zboží na Alensa.cz
  • Poštovné platí zákazník
  • Vrátíme vám celou vámi zaplacenou částku, bez ohledu na případné následné změny ceny produktu
  • Zásilka musí obsahovat uvedený počet kontaktních čoček v této tabulce


Zakoupené balení Počet čoček k vrácení
TopVue Daily (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Daily (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Daily (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Daily (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue One+ (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue One+ (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Air (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Premium (12 čoček) 10 nepoškozených čoček
TopVue Premium (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Monthly (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Plus (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Bi-weekly (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Premium for Astigmatism (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Premium for Astigmatism (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Air Multifocal (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air Multifocal (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Air for Astigmatism (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air for Astigmatism (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Color (10 čoček) – diptrické 8 nepoškozené čočky
TopVue Color (10 čoček) – nedioptrické 8 nepoškozených čoček
TopVue Color (2 čočky) – dioptrické 1 nepoškozená čočka
TopVue Color (2 čočky) – nedioptrické 1 nepoškozená čočka

  • V případě výhodných balíčků kontaktních čoček TopVue s roztokem se garance vztahuje jen na kontaktní čočky.
  • Garance vrácení peněz se vztahuje pouze na čočky uvedené v tabulce výše.
  • Garance vrácení peněz se nevztahuje na poštovné, které zákazník uhradil spolu s objednávkou.
  • Upozornění: Na naši speciální nabídku 10+10 TopVue se tato garance nevztahuje.
  • Garance vrácení peněz nebude akceptována v případě opakovaného vracení kontaktních čoček stejného typu a parametrů.

Adresa pro vrácení zboží:

Garance vrácení peněz - označení adresy na mapě Alensa.cz
Jarošovská 1278/II
Jindřichův Hradec
377 01


Nabízíme také Garanci spokojenosti* na následující produkty:

Garance spokojenosti na kontaktní čočky Air Optix plus HydraGlyde pro uživatele čoček Air Optix Aqua

Garance spokojenosti na kontaktní čočky Dailies AquaComfort Plus pro uživatele Focus Dailies All Day Comfort

*Garance spokojenosti = pokud čočky vyzkoušíte a nebudete spokojeni, nevrátíme vám za ně peníze, ale vyměníme je za starší model, který jste zvyklí používat (akce platí pro čočky Air Optix Aqua a Focus Dailies All Day Comfort).

Odpovědět na # - Zrušit
#1718
Tereza Bartůňková

Dobrý den, v minulém týdnu jsem si od Vás objednala kontaktní čočky 1 Day Acuvue Moist for Astigmatism v objednávce číslo 950136026. Bohužel mi čočky vůbec nesedí. Je nějaká možnost vrácení zboží? V obou balení je zbylých 29 čoček. Rozumím, že je nemůžu reklamovat a nemůžu tedy chtít celou částku zpět, je ale možná dostat alespoň část peněž zpět? Bohužel zbylé čočky nevyužiju a je mi líto je vyhodit. Moc děkuji za odpověď, Bartůňková

#1719
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za otázku. Garance vrácení peněz se vztahuje pouze na značku kontaktních čoček TopVue. Vrátit rozbalené čočky jiné značky, bohužel, nelze. Špatný výběr kontaktních čoček a jejich parametrů není důvodem k reklamaci. Zákazník musí mít kontaktní čočky odborně aplikované a při řešení reklamace čoček si prodávající může vyžádat potvrzení o odborné aplikaci kontaktních čoček (ne starší než 1 rok). Děkujeme za pochopení. Hezký den.

#1714
Joshua

I will be returning the Topvue Air for Astigmatism I purchased with my last order. Cislo 950169610. Instructions for credit included. Best, Joshua Gallegos

#1715
Zákaznický servis

Dear Joshua, thanks for letting us know! We are expecting your parcel and will process your return as soon as it arrives. Best regards!

#1712
Adéla

Dobrý den, kupovala jsem čočky i s roztokem jako balíček. Když mi, ale nevyhovují jen čočky jak mám postupovat? Děkuji Netíková.

#1713
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za zprávu. Můžete postupovat dle výše uvedených pokynů a vrátit pouze kontaktní čočky. Pokud budete mít jakékoli otázky, napište nám. Zatím Vám přejeme hezký den.

#1710
Jan

Dobrý den, chtěl bych vrátit neuplatněný voucher zakoupený na Slevomatu. Jak mám postupovat? Děkuji.

#1711
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Vrácení nevyužitého slevového kuponu s Vámi vyřeší zákaznická podpora portálu Slevomat.cz. Kontakty na jejich zákaznické centrum najdete zde . Pokud bychom Vám s něčím mohli pomoci my, napište nám. Zatím Vám přejeme hezký den.

#1708
Zuzana

Dobrý den, koupila jsem kontaktní čočky TopVue Air, 6ks v balíčku s roztokem 360 ml. A to od Slevomatu za cenu 389 Kč. Kontaktní čočky mi vůbec nesedí,pálí mě oči atd. Jak mám prosím postupovat? Děkuji

#1709
Zákaznický servis

Dobrý den, Zuzano, díky za Váš dotaz. Je nám velmi líto, ale pro objednávky realizované prostřednictvím portálu Slevomat.cz tato služba neplatí. Podmínka byla uvedena v detailu akce přímo na stránce akce na Slevomatu. Děkujeme za pochopení. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám, nebo nám můžete zavolat na tel. číslo + 420 226 292 8­95. Zatím Vám přejeme hezký den.

#1704
Kateřina

Dobrý den, jaká je lhůta na vrácení peněz? Zatím ještě nosím původní pár, tudíž jsem zakoupené čočky ještě nevyzkoušela, zda mi budou sedět. Děkuji.

#1705
Zákaznický servis

Dobrý den, děkuje za Váš dotaz. Lhůta pro vrácení není striktně daná. Čočky samozřejmě nesmí mít prošlé datum expirace. Se zákaznickým servisem se dá vždy individuálně domluvit a počítáme s tím, že zákazník může mít doma ještě své původní kontaktní čočky a například měsíční TopVue testovat celý měsíc a usoudit, že chce službu využít. Věříme, že budete s čočkami spokojená. Pokud bychom pro Vás mohli udělat cokoli dalšího, napište nám prosím. Zatím Vám přejeme hezký den.

#1699
Pavlína Bukovská

Dobrý den, v seznamu pro garanci vrácení peněz jsem nenašla kontaktní čočky PureVision2. Znamená to, že se na ně tato garance nevztahuje? Čočky mě, ani mému synovi vůbec nesedly. Začervenání očí, pálivost v oku, i přes kapání umělých slz pocit suchých očí a dokonce rozmazané vidění, jako bych nedokázala zaostřit... Přestože se čočky mohou nosit kontinuálně, musela jsem je na noc vyndávat. Po přečtení jejich vlastností a parametrů jsem si v podstatě myslela, že lepší snad ani nemohu vybrat, ale opak je bohužel pravdou:( Děkuji za odpověď.

#1700
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za Vaši otázku. Služba Garance vrácení peněz je poskytována pouze u značky TopVue. Jiní výrobci takové ani podobné služby nenabízí a rozbalené krabičky kontaktních čoček tedy bohužel není možné vrátit. Nakoupíte-li online kontaktní čočky, které nemáte vyzkoušené, bohužel to s sebou nese takovéto riziko. Vysoká propustnost kyslíku, nižší obsah vody a kontinuální nošení nemusí být vhodná kombinace pro všechny oči. Recept na vybrání kontaktních čoček bez kontaktologa bohužel neexistuje a je to o náhodě. Je nám líto, že Vám čočky nevyhovují, ale bohužel Vám nemůžeme vyjít vstříc. Děkujeme za pochopení a pokud byste se chtěla zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

Česká pošta Zásilkovna Geis point GLS
Top