Garance vrácení peněz

Garance vrácení peněz

Garance vrácení peněz za kontaktní čočky TopVue

Pojďte s námi vyzkoušet kontaktní čočky TopVue! Pokud s nimi nebudete spokojeni, vrátíme vám peníze za celé zakoupené balení, jestliže zboží vrátíte do 60 dnů od objednání a budou splněny následující podmínky.

Nejprve prosím kontaktujte náš zákaznický servis, a to buď telefonicky, nebo na e-mailové adrese info@alensa.cz. Náš personál potvrdí, že požadavek na vrácení peněz může být splněn a dá vám přesné informace k vrácení nepoužitého zboží.

POZOR: neposílejte nepoužité kontaktní čočky zpět, aniž byste se předem domluvili s naším zákaznickým servisem. Alensa není zodpovědná za případnou ztrátu balíku, pokud jsme o odeslání zásilky nebyli předem informováni.

Podmínky garance vrácení peněz:

  • Garance se vztahuje pouze na produkty TopVue
  • Upozornění: Na naši speciální nabídku 10+10 TopVue se tato garance nevztahuje.
  • Vracené kontaktní čočky musí být nepoškozené, řádně zabalené a odeslané v souladu s našimi podmínkami výměny a vracení zboží
  • Zásilka musí obsahovat doklad o koupi zboží na Alensa.cz
  • Garance nebude akceptována v případě opakovaného vracení kontaktních čoček stejného typu a parametrů.
  • Poštovné za zásilku s vracenými čočkami platí zákazník
  • Vrátíme vám celou vámi zaplacenou částku, bez ohledu na případné následné změny ceny produktu
  • Zásilka musí obsahovat uvedený počet kontaktních čoček v této tabulce:


Zakoupené balení Počet čoček k vrácení
TopVue Daily (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Daily (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Daily (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Daily (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue One+ (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue One+ (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Air (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Premium (12 čoček) 10 nepoškozených čoček
TopVue Premium (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Monthly (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Plus (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Bi-weekly (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Premium for Astigmatism (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Premium for Astigmatism (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Air Multifocal (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air Multifocal (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Air for Astigmatism (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air for Astigmatism (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Color (10 čoček) - dioptrické 8 nepoškozené čočky
TopVue Color (10 čoček) - nedioptrické 8 nepoškozených čoček
TopVue Color (2 čočky) - dioptrické 1 nepoškozená čočka
TopVue Color (2 čočky) - nedioptrické 1 nepoškozená čočka
TopVue Blue Blocker (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Blue Blocker (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Blue Blocker (30 čoček) 26 nepoškozených čoček

Adresa pro vrácení zboží:

Odešlete kontaktní čočky v pevném balení (nikoli obálce!) na následující adresu:

Garance vrácení peněz - označení adresy na mapě Alensa.cz
Jarošovská 1278/II
Jindřichův Hradec
377 01


Na zadní stranu balíku napište prosím svou adresu (adresu odesílatele), aby mohl být v případě problémů s doručením vrácen a nedošlo k jeho ztrátě.

K zásilce připojte poznámku o tom, zda si přejete za zboží vrátit peníze, nebo zboží vyměnit.

Ujistěte se, že máte potvrzení o odeslání zásilky, které zároveň slouží jako potvrzení o odeslání balíku s vraceným zbožím. V případě problémů s doručením si může náš zákaznický servis od vás toto potvrzení vyžádat.



Přehled dalších nabízených garancí:

Garance spokojenosti - Air Optix plus HydraGlyde

  • Objednejte si Air Optix plus HydraGlyde na alensa.cz
  • Vyzkoušejte jeden pár čoček. Pokud nebudete s čočkami spokojeni, pošlete nám zbytek balení do 30 dnů zpátky a my Vám výměnou pošleme odpovídající počet balení čoček Air Optix Aqua
  • Nabídka platí pouze do 30.9.2021
  • Více informací o Garanci spokojenosti

Komentáře (24)

Odpovědět na # - Zrušit
#1759
Nikol K

Dobry den, pokud si u vas objednam bryle vc. dioptrickych skel a nesedne mi v realu tvar, je mozne je vymenit/vratit? Dekuji

#1760
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za otázku. Ano, brýle je možné vrátit, ale nebyla by Vám pak vrácena celá částka. Cenu skel zabroušených na míru bohužel není možné vrátit. Vrátili bychom Vám tedy pouze cenu obrub. Pokud budete mít jakékoli další otázky, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

#1745
Jana

Dobry den, zasilam zpet obj.c.165823 a obj.c.185703. vse je nove, v originalnim baleni a neposkozene. Penize lrosim vratit na c.uctu 203248005/0600. Dekuji

#1746
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za informaci. Pokud bychom od Vás potřebovali jakékoli informace, náš zákaznický servis Vás bude kontaktovat. Přejeme Vám hezký den.

#1733
Lucie

Dobrý den, objednala jsem dnes air optix plus hydraglyde a akce na případnou výměnu plati do 29.2.2020. Chci se zeptat, zda se moznost vymeny vztahuje i v tomto pripade, kdy zbozi obdrzim az pristi tyden? Zda lhuta 30 dni plati od data objednavky? Dekuji.

#1734
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za otázku. Ano, i vy budete moci tuto akci využít. Vztahuje se na objednávky přijaté do 29. 2. 2020 včetně. Více informací najdete zde. Pokud budete potřebovat vědět cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

#1724
Zdenka

Dobrý den, zakoupila jsem si od Vás kontaktní čočky Top Vue Air for Astigmatism. Kontaktní čočky mi nevyhovují, budu je zasílat zpět. Děkuji

#1725
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za komentář. Mrzí nás, že Vám kontaktní čočky nevyhovují. Každé oči preferují jiné požadavky. Garanci zajisté využijte, nepřijdete tak o vloženou investici. Pokud byste potřebovala cokoli jiného, neváhejte se na nás obrátit. Hezký den.

#1722
Michaela

Dobrý den, potřebuji vrátit objednané brýle. Jak mohu postupovat? Děkuji za informace.

#1723
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za otázku. Do 14 dní můžete odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno nepoškozené a v kompletním stavu včetně originálních obalů. Obaly jsou nenahraditelné a patří do kompletního balení výrobku (včetně visaček, nálepek apod.). Kompletní zboží poté pečlivě zabalíte s průvodním dopisem, nebo můžete využít formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který je možné stáhnout z obchodních podmínek. Balíček poté odešlete na adresu Jarošovská, 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Podrobnější popis průběhu odstoupení od kupní smlouvy naleznete v obchodních podmínkách. Nebo můžete kontaktovat naše zákaznické oddělení na telefonním čísle + 420 226 292 895. Hezký den.

#1718
Tereza Bartůňková

Dobrý den, v minulém týdnu jsem si od Vás objednala kontaktní čočky 1 Day Acuvue Moist for Astigmatism v objednávce číslo 950136026. Bohužel mi čočky vůbec nesedí. Je nějaká možnost vrácení zboží? V obou balení je zbylých 29 čoček. Rozumím, že je nemůžu reklamovat a nemůžu tedy chtít celou částku zpět, je ale možná dostat alespoň část peněž zpět? Bohužel zbylé čočky nevyužiju a je mi líto je vyhodit. Moc děkuji za odpověď, Bartůňková

#1719
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za otázku. Garance vrácení peněz se vztahuje pouze na značku kontaktních čoček TopVue. Vrátit rozbalené čočky jiné značky, bohužel, nelze. Špatný výběr kontaktních čoček a jejich parametrů není důvodem k reklamaci. Zákazník musí mít kontaktní čočky odborně aplikované a při řešení reklamace čoček si prodávající může vyžádat potvrzení o odborné aplikaci kontaktních čoček (ne starší než 1 rok). Děkujeme za pochopení. Hezký den.

#1714
Joshua

I will be returning the Topvue Air for Astigmatism I purchased with my last order. Cislo 950169610. Instructions for credit included. Best, Joshua Gallegos

#1715
Zákaznický servis

Dear Joshua, thanks for letting us know! We are expecting your parcel and will process your return as soon as it arrives. Best regards!

#1712
Adéla

Dobrý den, kupovala jsem čočky i s roztokem jako balíček. Když mi, ale nevyhovují jen čočky jak mám postupovat? Děkuji Netíková.

#1713
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za zprávu. Můžete postupovat dle výše uvedených pokynů a vrátit pouze kontaktní čočky. Pokud budete mít jakékoli otázky, napište nám. Zatím Vám přejeme hezký den.

#1710
Jan

Dobrý den, chtěl bych vrátit neuplatněný voucher zakoupený na Slevomatu. Jak mám postupovat? Děkuji.

#1711
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Vrácení nevyužitého slevového kuponu s Vámi vyřeší zákaznická podpora portálu Slevomat.cz. Kontakty na jejich zákaznické centrum najdete zde . Pokud bychom Vám s něčím mohli pomoci my, napište nám. Zatím Vám přejeme hezký den.

#1708
Zuzana

Dobrý den, koupila jsem kontaktní čočky TopVue Air, 6ks v balíčku s roztokem 360 ml. A to od Slevomatu za cenu 389 Kč. Kontaktní čočky mi vůbec nesedí,pálí mě oči atd. Jak mám prosím postupovat? Děkuji

#1709
Zákaznický servis

Dobrý den, Zuzano, díky za Váš dotaz. Je nám velmi líto, ale pro objednávky realizované prostřednictvím portálu Slevomat.cz tato služba neplatí. Podmínka byla uvedena v detailu akce přímo na stránce akce na Slevomatu. Děkujeme za pochopení. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám, nebo nám můžete zavolat na tel. číslo + 420 226 292 895. Zatím Vám přejeme hezký den.

#1704
Kateřina

Dobrý den, jaká je lhůta na vrácení peněz? Zatím ještě nosím původní pár, tudíž jsem zakoupené čočky ještě nevyzkoušela, zda mi budou sedět. Děkuji.

#1705
Zákaznický servis

Dobrý den, děkuje za Váš dotaz. Lhůta pro vrácení není striktně daná. Čočky samozřejmě nesmí mít prošlé datum expirace. Se zákaznickým servisem se dá vždy individuálně domluvit a počítáme s tím, že zákazník může mít doma ještě své původní kontaktní čočky a například měsíční TopVue testovat celý měsíc a usoudit, že chce službu využít. Věříme, že budete s čočkami spokojená. Pokud bychom pro Vás mohli udělat cokoli dalšího, napište nám prosím. Zatím Vám přejeme hezký den.

#1699
Pavlína Bukovská

Dobrý den, v seznamu pro garanci vrácení peněz jsem nenašla kontaktní čočky PureVision2. Znamená to, že se na ně tato garance nevztahuje? Čočky mě, ani mému synovi vůbec nesedly. Začervenání očí, pálivost v oku, i přes kapání umělých slz pocit suchých očí a dokonce rozmazané vidění, jako bych nedokázala zaostřit... Přestože se čočky mohou nosit kontinuálně, musela jsem je na noc vyndávat. Po přečtení jejich vlastností a parametrů jsem si v podstatě myslela, že lepší snad ani nemohu vybrat, ale opak je bohužel pravdou:( Děkuji za odpověď.

#1700
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za Vaši otázku. Služba Garance vrácení peněz je poskytována pouze u značky TopVue. Jiní výrobci takové ani podobné služby nenabízí a rozbalené krabičky kontaktních čoček tedy bohužel není možné vrátit. Nakoupíte-li online kontaktní čočky, které nemáte vyzkoušené, bohužel to s sebou nese takovéto riziko. Vysoká propustnost kyslíku, nižší obsah vody a kontinuální nošení nemusí být vhodná kombinace pro všechny oči. Recept na vybrání kontaktních čoček bez kontaktologa bohužel neexistuje a je to o náhodě. Je nám líto, že Vám čočky nevyhovují, ale bohužel Vám nemůžeme vyjít vstříc. Děkujeme za pochopení a pokud byste se chtěla zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.