Nenechávejte nákup na poslední chvíli. Přestože všechny vaše objednávky ihned odesíláme, někteří dopravci mají v současné době zpoždění s doručením zásilek.

Garance vrácení peněz

Garance vrácení peněz

Garance vrácení peněz za kontaktní čočky TopVue

Pojďte s námi vyzkoušet kontaktní čočky TopVue! Pokud s nimi nebudete spokojeni, vrátíme vám peníze za celé zakoupené balení, jestliže zboží vrátíte do 60 dnů od objednání a budou splněny následující podmínky.

Nejprve prosím kontaktujte náš zákaznický servis, a to buď telefonicky, nebo na e-mailové adrese info@alensa.cz. Náš personál potvrdí, že požadavek na vrácení peněz může být splněn a dá vám přesné informace k vrácení nepoužitého zboží.

POZOR: neposílejte nepoužité kontaktní čočky zpět, aniž byste se předem domluvili s naším zákaznickým servisem. Alensa není zodpovědná za případnou ztrátu balíku, pokud jsme o odeslání zásilky nebyli předem informováni.

Podmínky garance vrácení peněz:

  • Garance se vztahuje pouze na produkty TopVue
  • Upozornění: Na naši speciální nabídku 10+10 TopVue se tato garance nevztahuje.
  • Vracené kontaktní čočky musí být nepoškozené, řádně zabalené a odeslané v souladu s našimi podmínkami výměny a vracení zboží
  • Zásilka musí obsahovat doklad o koupi zboží na Alensa.cz
  • Garance nebude akceptována v případě opakovaného vracení kontaktních čoček stejného typu a parametrů.
  • Poštovné za zásilku s vracenými čočkami platí zákazník
  • Vrátíme vám celou vámi zaplacenou částku, bez ohledu na případné následné změny ceny produktu
  • Zásilka musí obsahovat uvedený počet kontaktních čoček v této tabulce:


Zakoupené balení Počet čoček k vrácení
TopVue Daily (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Daily (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Daily (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Daily (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue One+ (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue One+ (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Air (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Premium (12 čoček) 10 nepoškozených čoček
TopVue Premium (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Monthly (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Plus (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Bi-weekly (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Premium for Astigmatism (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Premium for Astigmatism (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Air Multifocal (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air Multifocal (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Air for Astigmatism (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air for Astigmatism (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Color (10 čoček) – dioptrické 8 nepoškozené čočky
TopVue Color (10 čoček) – nedioptrické 8 nepoškozených čoček
TopVue Color (2 čočky) – dioptrické 1 nepoškozená čočka
TopVue Color (2 čočky) – nedioptrické 1 nepoškozená čočka

Adresa pro vrácení zboží:

Odešlete kontaktní čočky v pevném balení (nikoli obálce!) na následující adresu:

Garance vrácení peněz - označení adresy na mapě Alensa.cz
Jarošovská 1278/II
Jindřichův Hradec
377 01


Na zadní stranu balíku napište prosím svou adresu (adresu odesílatele), aby mohl být v případě problémů s doručením vrácen a nedošlo k jeho ztrátě.

K zásilce připojte poznámku o tom, zda si přejete za zboží vrátit peníze, nebo zboží vyměnit.

Ujistěte se, že máte potvrzení o odeslání zásilky, které zároveň slouží jako potvrzení o odeslání balíku s vraceným zbožím. V případě problémů s doručením si může náš zákaznický servis od vás toto potvrzení vyžádat.



Odpovědět na # - Zrušit
#1733
Lucie

Dobrý den, objednala jsem dnes air optix plus hydraglyde a akce na případnou výměnu plati do 29.2.2020. Chci se zeptat, zda se moznost vymeny vztahuje i v tomto pripade, kdy zbozi obdrzim az pristi tyden? Zda lhuta 30 dni plati od data objednavky? Dekuji.

#1734
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za otázku. Ano, i vy budete moci tuto akci využít. Vztahuje se na objednávky přijaté do 29. 2. 2020 včetně. Více informací najdete #. Pokud budete potřebovat vědět cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

#1724
Zdenka

Dobrý den, zakoupila jsem si od Vás kontaktní čočky Top Vue Air for Astigmatism. Kontaktní čočky mi nevyhovují, budu je zasílat zpět. Děkuji

#1725
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za komentář. Mrzí nás, že Vám kontaktní čočky nevyhovují. Každé oči preferují jiné požadavky. Garanci zajisté využijte, nepřijdete tak o vloženou investici. Pokud byste potřebovala cokoli jiného, neváhejte se na nás obrátit. Hezký den.

#1722
Michaela

Dobrý den, potřebuji vrátit objednané brýle. Jak mohu postupovat? Děkuji za informace.

#1723
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za otázku. Do 14 dní můžete odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno nepoškozené a v kompletním stavu včetně originálních obalů. Obaly jsou nenahraditelné a patří do kompletního balení výrobku (včetně visaček, nálepek apod.). Kompletní zboží poté pečlivě zabalíte s průvodním dopisem, nebo můžete využít formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který je možné stáhnout z obchodních podmínek. Balíček poté odešlete na adresu Jarošovská, 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Podrobnější popis průběhu odstoupení od kupní smlouvy naleznete v obchodních podmínkách. Nebo můžete kontaktovat naše zákaznické oddělení na telefonním čísle + 420 226 292 8­95. Hezký den.

#1718
Tereza Bartůňková

Dobrý den, v minulém týdnu jsem si od Vás objednala kontaktní čočky 1 Day Acuvue Moist for Astigmatism v objednávce číslo 950136026. Bohužel mi čočky vůbec nesedí. Je nějaká možnost vrácení zboží? V obou balení je zbylých 29 čoček. Rozumím, že je nemůžu reklamovat a nemůžu tedy chtít celou částku zpět, je ale možná dostat alespoň část peněž zpět? Bohužel zbylé čočky nevyužiju a je mi líto je vyhodit. Moc děkuji za odpověď, Bartůňková

#1719
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za otázku. Garance vrácení peněz se vztahuje pouze na značku kontaktních čoček TopVue. Vrátit rozbalené čočky jiné značky, bohužel, nelze. Špatný výběr kontaktních čoček a jejich parametrů není důvodem k reklamaci. Zákazník musí mít kontaktní čočky odborně aplikované a při řešení reklamace čoček si prodávající může vyžádat potvrzení o odborné aplikaci kontaktních čoček (ne starší než 1 rok). Děkujeme za pochopení. Hezký den.

#1714
Joshua

I will be returning the Topvue Air for Astigmatism I purchased with my last order. Cislo 950169610. Instructions for credit included. Best, Joshua Gallegos

#1715
Zákaznický servis

Dear Joshua, thanks for letting us know! We are expecting your parcel and will process your return as soon as it arrives. Best regards!

#1712
Adéla

Dobrý den, kupovala jsem čočky i s roztokem jako balíček. Když mi, ale nevyhovují jen čočky jak mám postupovat? Děkuji Netíková.

#1713
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za zprávu. Můžete postupovat dle výše uvedených pokynů a vrátit pouze kontaktní čočky. Pokud budete mít jakékoli otázky, napište nám. Zatím Vám přejeme hezký den.

#1710
Jan

Dobrý den, chtěl bych vrátit neuplatněný voucher zakoupený na Slevomatu. Jak mám postupovat? Děkuji.

#1711
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Vrácení nevyužitého slevového kuponu s Vámi vyřeší zákaznická podpora portálu Slevomat.cz. Kontakty na jejich zákaznické centrum najdete zde . Pokud bychom Vám s něčím mohli pomoci my, napište nám. Zatím Vám přejeme hezký den.

#1708
Zuzana

Dobrý den, koupila jsem kontaktní čočky TopVue Air, 6ks v balíčku s roztokem 360 ml. A to od Slevomatu za cenu 389 Kč. Kontaktní čočky mi vůbec nesedí,pálí mě oči atd. Jak mám prosím postupovat? Děkuji

#1709
Zákaznický servis

Dobrý den, Zuzano, díky za Váš dotaz. Je nám velmi líto, ale pro objednávky realizované prostřednictvím portálu Slevomat.cz tato služba neplatí. Podmínka byla uvedena v detailu akce přímo na stránce akce na Slevomatu. Děkujeme za pochopení. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám, nebo nám můžete zavolat na tel. číslo + 420 226 292 8­95. Zatím Vám přejeme hezký den.

#1704
Kateřina

Dobrý den, jaká je lhůta na vrácení peněz? Zatím ještě nosím původní pár, tudíž jsem zakoupené čočky ještě nevyzkoušela, zda mi budou sedět. Děkuji.

#1705
Zákaznický servis

Dobrý den, děkuje za Váš dotaz. Lhůta pro vrácení není striktně daná. Čočky samozřejmě nesmí mít prošlé datum expirace. Se zákaznickým servisem se dá vždy individuálně domluvit a počítáme s tím, že zákazník může mít doma ještě své původní kontaktní čočky a například měsíční TopVue testovat celý měsíc a usoudit, že chce službu využít. Věříme, že budete s čočkami spokojená. Pokud bychom pro Vás mohli udělat cokoli dalšího, napište nám prosím. Zatím Vám přejeme hezký den.

#1699
Pavlína Bukovská

Dobrý den, v seznamu pro garanci vrácení peněz jsem nenašla kontaktní čočky PureVision2. Znamená to, že se na ně tato garance nevztahuje? Čočky mě, ani mému synovi vůbec nesedly. Začervenání očí, pálivost v oku, i přes kapání umělých slz pocit suchých očí a dokonce rozmazané vidění, jako bych nedokázala zaostřit... Přestože se čočky mohou nosit kontinuálně, musela jsem je na noc vyndávat. Po přečtení jejich vlastností a parametrů jsem si v podstatě myslela, že lepší snad ani nemohu vybrat, ale opak je bohužel pravdou:( Děkuji za odpověď.

#1700
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za Vaši otázku. Služba Garance vrácení peněz je poskytována pouze u značky TopVue. Jiní výrobci takové ani podobné služby nenabízí a rozbalené krabičky kontaktních čoček tedy bohužel není možné vrátit. Nakoupíte-li online kontaktní čočky, které nemáte vyzkoušené, bohužel to s sebou nese takovéto riziko. Vysoká propustnost kyslíku, nižší obsah vody a kontinuální nošení nemusí být vhodná kombinace pro všechny oči. Recept na vybrání kontaktních čoček bez kontaktologa bohužel neexistuje a je to o náhodě. Je nám líto, že Vám čočky nevyhovují, ale bohužel Vám nemůžeme vyjít vstříc. Děkujeme za pochopení a pokud byste se chtěla zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

Česká pošta PPL Zásilkovna GLS
Top