Garance vrácení peněz


U kontaktních čoček TopVue garantujeme vrácení peněz

Vyzkoušejte kontaktní čočky Topvue doma a v pohodlí! Pokud nebudete s čímkoli spokojeni, vrátíme Vám celou částku.

Podmínky služby Garance vrácení peněz:

  • Vracené kontaktní čočky TopVue musí dorazit řádně zabalené a nepoškozené, včetně dokladu o koupi.
  • Musí být vrácen odpovídající počet kontaktních čoček – podle následující tabulky:

Koupili jste: Musíte vrátit:
TopVue Elite+ (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue One+ (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue One+ (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Daily (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Daily (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Daily (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Daily (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue Air (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air for Astigmatism (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air for Astigmatism (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Air Multifocal (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air Multifocal (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Premium (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Premium for Astigmatism (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Premium for Astigmatism (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Bi-weekly (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Plus (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Monthly (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Color – dioptrické (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue Color – nedioptrické (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue Color – dioptrické (2 čočky) 1 nepoškozená čočka
TopVue Color – nedioptrické (2 čočky) 1 nepoškozená čočka

  • Na balení kontaktních čoček TopVue, která nejsou uvedená v tabulce, se Garance vrácení peněz nevztahuje!
  • Poštovné při vracení kontaktních čoček hradí zákazník.
  • Do balíčku přidejte instrukce, jakým způsobem si přejete vrátit peníze za Váš nákup. Částku lze vrátit zpět na účet, nebo připsat formou kreditu na zákaznický účet – kredit je pak využit na další nákup.
  • Čočky zabalte velmi pečlivě do pevné krabičky a pošlete nám je na adresu: Alensa.cz, Jarošovská 1278/II, 37701 Jindřichův Hradec.
Odpovědět na # - Zrušit
#1714
Joshua

I will be returning the Topvue Air for Astigmatism I purchased with my last order. Cislo 950169610. Instructions for credit included. Best, Joshua Gallegos

#1715
Zákaznický servis

Dear Joshua, thanks for letting us know! We are expecting your parcel and will process your return as soon as it arrives. Best regards!

#1712
Adéla

Dobrý den, kupovala jsem čočky i s roztokem jako balíček. Když mi, ale nevyhovují jen čočky jak mám postupovat? Děkuji Netíková.

#1713
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za zprávu. Můžete postupovat dle výše uvedených pokynů a vrátit pouze kontaktní čočky. Pokud budete mít jakékoli otázky, napište nám. Zatím Vám přejeme hezký den.

#1710
Jan

Dobrý den, chtěl bych vrátit neuplatněný voucher zakoupený na Slevomatu. Jak mám postupovat? Děkuji.

#1711
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Vrácení nevyužitého slevového kuponu s Vámi vyřeší zákaznická podpora portálu Slevomat.cz. Kontakty na jejich zákaznické centrum najdete zde . Pokud bychom Vám s něčím mohli pomoci my, napište nám. Zatím Vám přejeme hezký den.

#1708
Zuzana

Dobrý den, koupila jsem kontaktní čočky TopVue Air, 6ks v balíčku s roztokem 360 ml. A to od Slevomatu za cenu 389 Kč. Kontaktní čočky mi vůbec nesedí,pálí mě oči atd. Jak mám prosím postupovat? Děkuji

#1709
Zákaznický servis

Dobrý den, Zuzano, díky za Váš dotaz. Je nám velmi líto, ale pro objednávky realizované prostřednictvím portálu Slevomat.cz tato služba neplatí. Podmínka byla uvedena v detailu akce přímo na stránce akce na Slevomatu. Děkujeme za pochopení. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám, nebo nám můžete zavolat na tel. číslo + 420 226 292 8­95. Zatím Vám přejeme hezký den.

#1704
Kateřina

Dobrý den, jaká je lhůta na vrácení peněz? Zatím ještě nosím původní pár, tudíž jsem zakoupené čočky ještě nevyzkoušela, zda mi budou sedět. Děkuji.

#1705
Zákaznický servis

Dobrý den, děkuje za Váš dotaz. Lhůta pro vrácení není striktně daná. Čočky samozřejmě nesmí mít prošlé datum expirace. Se zákaznickým servisem se dá vždy individuálně domluvit a počítáme s tím, že zákazník může mít doma ještě své původní kontaktní čočky a například měsíční TopVue testovat celý měsíc a usoudit, že chce službu využít. Věříme, že budete s čočkami spokojená. Pokud bychom pro Vás mohli udělat cokoli dalšího, napište nám prosím. Zatím Vám přejeme hezký den.

#1699
Pavlína Bukovská

Dobrý den, v seznamu pro garanci vrácení peněz jsem nenašla kontaktní čočky PureVision2. Znamená to, že se na ně tato garance nevztahuje? Čočky mě, ani mému synovi vůbec nesedly. Začervenání očí, pálivost v oku, i přes kapání umělých slz pocit suchých očí a dokonce rozmazané vidění, jako bych nedokázala zaostřit... Přestože se čočky mohou nosit kontinuálně, musela jsem je na noc vyndávat. Po přečtení jejich vlastností a parametrů jsem si v podstatě myslela, že lepší snad ani nemohu vybrat, ale opak je bohužel pravdou:( Děkuji za odpověď.

#1700
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za Vaši otázku. Služba Garance vrácení peněz je poskytována pouze u značky TopVue. Jiní výrobci takové ani podobné služby nenabízí a rozbalené krabičky kontaktních čoček tedy bohužel není možné vrátit. Nakoupíte-li online kontaktní čočky, které nemáte vyzkoušené, bohužel to s sebou nese takovéto riziko. Vysoká propustnost kyslíku, nižší obsah vody a kontinuální nošení nemusí být vhodná kombinace pro všechny oči. Recept na vybrání kontaktních čoček bez kontaktologa bohužel neexistuje a je to o náhodě. Je nám líto, že Vám čočky nevyhovují, ale bohužel Vám nemůžeme vyjít vstříc. Děkujeme za pochopení a pokud byste se chtěla zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

Česká pošta Zásilkovna Geis point GLS
Top