Pravidla pro publikaci uživatelských komentářů
Chápeme, že někdy mohou být k našim produktům či
službám potřeba doplňující informace. Proto u každého produktu a na
informačních stránkách naleznete sekci pro dotazy a zpětnou vazbu. Dbáme
na to, aby veškerá komunikace probíhala v profesionálním a zdvořilém
duchu.
Každý uživatelský komentář vždy projde schvalovacím
procesem. Vyhrazujeme si právo nepublikovat hanlivé, vulgární či lživé
informace, které by mohli ostatní uživatele nějakým způsobem urazit či
uvést v omyl. Ve většině případů jsou komentáře spojeny s dotazem, na
který se snažíme relevantně odpovědět.
Doporučení, jak napsat komentář, který bude schválen
- Dotaz formulujte jednoduše.
- Pokud uvádíte dioptrické hodnoty, uveďte je včetně všech znamének (+, - nebo =)
- V případě recenze produktu, hodnoťte produkt, se kterým máte reálnou zkušenost.
- Prosíme, sdílejte pouze pravdivé a ověřené informace. Záměrné šíření nepravdivých či smyšlených zkušeností může uvést ostatní uživatele v omyl a narušit důvěru v náš e-shop.
- Do prostoru pro komentáře neuvádějte žádné své osobní údaje, ani údaje třetích stran. Pomáháte nám tak chránit soukromí a dodržovat zásady ochrany osobních údajů.
- Situace související s konkrétní objednávkou řešte prosím se zákaznickým servisem nebo online formulářem ze svého zákaznického účtu (reklamace, poškozená zásilka atp.).
- Vyvarujte se vulgarismů, hanlivých slov, rasisticky laděného textu, vyzývání k násilí, osobních útoků atp.
Poznámka
Výše uvedená doporučení neobsahují všechny možné
situace, které mohou nastat. Postačí řídit se zásadami slušného
chování a neporušovat právní řád České Republiky.
Nahlášení nezákonného obsahu a následný průběh řešení situace
Jestliže přesto narazíte na
nezákonný obsah, což jsou jakékoli informace včetně zboží a služeb,
které nejsou v souladu s právem EU nebo s právem některého členského
státu, které je v souladu s právem Unie, můžete takový obsah nahlásit.
U každého komentáře je umístěn odkaz s popiskem “Nahlásit”,
který je viditelný pouze pro registrované uživatele e-shopu.
V
případě označení, příspěvku automaticky odešleme registrovanému
uživateli Potvrzení o přijatém oznámení na e-mail.
Bez
zbytečného odkladu, pak rozhodneme, zda je nahlášený obsah nezákonný či
nikoli. O výsledku bude oznamovatel vyrozuměn.
Neregistrovaný
uživatel e-shopu nám může oznámení poslat na e-mail: dsa@alensa.eu. V takovém
případě je nutné do e-mailu uvést popis místa, kde se nezákonný obsah
nachází - vložit odkaz na webovou stránku či print screen.