Pravidla pro publikaci uživatelských komentářů
Chápeme, že někdy mohou být k našim produktům či službám potřeba
doplňující informace. Proto u každého produktu a na informačních
stránkách naleznete sekci pro dotazy a zpětnou vazbu. Dbáme na to, aby
veškerá komunikace probíhala v profesionálním a zdvořilém duchu.
Každý uživatelský komentář vždy projde schvalovacím procesem.
Vyhrazujeme si právo nepublikovat hanlivé, vulgární či lživé informace,
které by mohli ostatní uživatele nějakým způsobem urazit či uvést v
omyl. Ve většině případů jsou komentáře spojeny s dotazem, na který se
snažíme relevantně odpovědět.
Doporučení, jak napsat komentář, který bude schválen
- Dotaz formulujte jednoduše.
- Pokud uvádíte dioptrické hodnoty, uveďte je včetně všech znamének (+, - nebo =)
- V případě recenze produktu, hodnoťte produkt, se kterým máte reálnou zkušenost.
- Prosíme, sdílejte pouze pravdivé a ověřené informace. Záměrné šíření nepravdivých či smyšlených zkušeností může uvést ostatní uživatele v omyl a narušit důvěru v náš e-shop.
- Do prostoru pro komentáře neuvádějte žádné své osobní údaje, ani údaje třetích stran. Pomáháte nám tak chránit soukromí a dodržovat zásady ochrany osobních údajů.
- Situace související s konkrétní objednávkou řešte prosím se zákaznickým servisem nebo online formulářem ze svého zákaznického účtu (reklamace, poškozená zásilka atp.).
- Vyvarujte se vulgarismů, hanlivých slov, rasisticky laděného textu, vyzývání k násilí, osobních útoků atp.
Poznámka
Výše uvedená doporučení neobsahují všechny možné
situace, které mohou nastat. Postačí řídit se zásadami slušného
chování a neporušovat právní řád České Republiky.
Nahlášení nezákonného obsahu a následný průběh řešení situace
Jestliže
přesto narazíte na nezákonný obsah, což jsou jakékoli informace včetně
zboží a služeb, které nejsou v souladu s právem EU nebo s právem
některého členského státu, které je v souladu s právem Unie, můžete
takový obsah nahlásit.
U každého komentáře je umístěn odkaz s
popiskem “Nahlásit”, který je viditelný pouze pro registrované
uživatele e-shopu.
. V případě označení, příspěvku automaticky
odešleme registrovanému uživateli Potvrzení o přijatém oznámení
na e-mail.
Bez zbytečného odkladu, pak rozhodneme, zda je nahlášený
obsah nezákonný či nikoli. O výsledku bude oznamovatel vyrozuměn.
Neregistrovaný uživatel e-shopu nám může oznámení poslat na e-mail: dsa@alensa.eu. V takovém
případě je nutné do e-mailu uvést popis místa, kde se nezákonný obsah
nachází - vložit odkaz na webovou stránku či print screen.