Reklamace a vrácení zboží

Založte nový požadavek

Jestliže máte nějaký problém s koupeným zbožím, přihlaste se do svého zákaznického účtu a v záložce "Reklamace a vrácení" založte nový požadavek kliknutím na tlačítko Reklamovat/Vrátit u preferovaného zboží.

Založit nový požadavek

Zabalte zboží

Přesvědčte se, že je zboží úplné - obzvláště u brýlí (např. brýle, pouzdro, hadřík, visačky, samolepky atp.). Zboží pečlivě zabalte do pevné krabice (v případě větší krabice vyplňte prázdný prostor), aby během přepravy nedošlo k poškození. V případě kontaktních čoček uložte čočky, které vykazují nedostatky do malé skleničky nebo pouzdra a zalijte je čerstvým roztokem tak, aby nevyschly a velmi pečlivě a pevně uzavřete. Do balíčku s reklamovanými čočkami přiložte originální krabičku a případně i další nepoužité blistry s čočkami z daného balení.

Přiložte kopii kupního dokladu

Do balíčku přiložte kopii faktury, která nám pomůže rychleji zpracovat váš požadavek.
Jestliže nevyužijete náš on-line formulář, je nutné ke zboží přiložit i průvodní dopis, kde uvedete číslo objednávky, kontaktní údaje a popis situace.

Přeprava balíku

a) Zásilkovnou ZDARMA
Balík přineste na podací místo Zásilkovny a při podání zásilky nahlaste unikátní kód, který obdržíte od nás e-mailem po založení reklamace ve Vašem zákaznickém účtu . Poté stačí uvést jméno odesílatele nebo číslo objednávky. V případě Zásilkovny není nutné na balíček uvádět adresu odesílatele, vše je obsaženo v kódu.

b) Jiný dopravce
Balíček zašlete na adresu:

Alensa.cz (96656297)
Jarošovská 1278/II
Jindřichův Hradec
377 01

Podací lístek či účtenku o podání balíku si pečlivě uschovejte. V případě uznané reklamace vám dopravu uhradíme zpětně. Jestliže je zboží vráceno v rámci odstoupení od kupní smlouvy, nárok na proplacení dopravy nevzniká.

Počkejte na vyřízení reklamace

Na zpracování vašeho požadavku potřebuje reklamační oddělení čas. Průběh vaší reklamace můžete sledovat zde.

Sledovat stav požadavku

Sdělení o vyřízení požadavku

Informaci o změně stavu požadavku obdržíte na vaši e-mailovou adresu.

Reklamace brýlí

Jestliže potřebujete reklamovat dioptrické brýle zhotovené na míru dle vašeho předpisu, kontaktujte prosím nejprve náš zákaznický servis. Uděláme maximum, abychom vám vyšli co nejvíce vstříc.
Při reklamaci ostatních brýlí (slunečních, sportovních, počítačových, brýlových obrub s demo skly atp.) zašlete prosím zpět veškeré dodané příslušenství (např. pouzdro, hadřík, sluneční klip, apod.).

U kontaktních čoček TopVue a Gelone můžete využít službu Garance vrácení peněz .


Vrácení brýlí

Jestliže se rozhodnete vrátit dioptrické brýle zhotovené na základě vaší objednávky (na míru) ve 30denní lhůtě, vrátíme vám pouze částku za brýlovou obrubu - skla zabroušená na míru vrátit bohužel nelze.
Pro odstoupení od kupní smlouvy týkající se dioptrických brýlí prosím kontaktujte náš zákaznický servis na tel. čísle + 420 226 292 895. Uděláme maximum, abychom vám vyšli co nejvíce vstříc.
Při vrácení brýlí (slunečních, sportovních či dioptrických) zašlete prosím zpět veškeré příslušenství (např. pouzdro, hadřík, sluneční klip apod.).

Kompletní informace naleznete v obchodních podmínkách v sekcích: