Reklamace a vrácení zboží

Založte nový požadavek
Jestliže máte nějaký problém s koupeným zbožím, přihlaste se do svého zákaznického účtu a v záložce "Reklamace a vrácení" založte nový požadavek kliknutím na tlačítko Reklamovat/Vrátit u preferovaného zboží.
Založit nový požadavekZabalte zboží
Přesvědčte se, že je zboží úplné - obzvláště u brýlí (např. brýle, pouzdro, hadřík, visačky, samolepky atp.). Zboží pečlivě zabalte do pevné krabice (v případě větší krabice vyplňte prázdný prostor), aby během přepravy nedošlo k poškození. V případě kontaktních čoček uložte čočky, které vykazují nedostatky do malé skleničky nebo pouzdra a zalijte je čerstvým roztokem tak, aby nevyschly a velmi pečlivě a pevně uzavřete. Do balíčku s reklamovanými čočkami přiložte originální krabičku a případně i další nepoužité blistry s čočkami z daného balení.
Přiložte kopii kupního dokladu
Do balíčku přiložte kopii faktury, která
nám pomůže rychleji zpracovat váš požadavek.
Jestliže nevyužijete
náš on-line
formulář, je nutné ke zboží přiložit i průvodní dopis, kde uvedete
číslo objednávky, kontaktní údaje a popis situace.
Přeprava balíku
a) PPL CZ ZDARMA
Po založení
reklamace ve Vašem zákaznickém účtu od nás obdržíte e-mailem
odkaz, který Vás přesměruje na webové stránky dopravce PPL. Zde
vyplníte své kontaktní údaje pro vytvoření zpětné zásilky. Po zadání
všech potřebných informací a odeslání formuláře Vám bude
vygenerován QR kód nebo etiketa, kterou obdržíte na zadaný
e-mail. Následně stačí zásilku doručit na podací místo
PPL a odeslat.
b) Zásilkovnou ZDARMA
Balík přineste na podací místo Zásilkovny a při podání zásilky
nahlaste unikátní kód, který obdržíte od nás e-mailem po založení
reklamace ve Vašem zákaznickém účtu . Poté stačí uvést jméno
odesílatele nebo číslo objednávky. V případě Zásilkovny není nutné na
balíček uvádět adresu odesílatele, vše je obsaženo v kódu.
c) Jiný dopravce
Balíček zašlete na adresu:
Alensa.cz (96656297)
Jarošovská 1278/II
Jindřichův Hradec
377 01
Podací lístek či účtenku o
podání balíku si pečlivě uschovejte. V případě uznané reklamace vám
dopravu uhradíme zpětně. Jestliže je zboží vráceno v rámci odstoupení
od kupní smlouvy, nárok na proplacení dopravy nevzniká.
Počkejte na vyřízení reklamace
Na zpracování vašeho požadavku potřebuje reklamační oddělení čas. Průběh vaší reklamace můžete sledovat zde.
Sledovat stav požadavkuSdělení o vyřízení požadavku
Informaci o změně stavu požadavku obdržíte na vaši e-mailovou adresu.
Reklamace brýlí
Jestliže potřebujete reklamovat dioptrické brýle zhotovené na míru dle
vašeho předpisu, kontaktujte prosím nejprve náš zákaznický servis.
Uděláme maximum, abychom vám vyšli co nejvíce vstříc.
Při
reklamaci ostatních brýlí (slunečních, sportovních, počítačových,
brýlových obrub s demo skly atp.) zašlete prosím zpět veškeré dodané
příslušenství (např. pouzdro, hadřík, sluneční klip, apod.).
U kontaktních čoček TopVue a Gelone můžete využít službu Garance
vrácení peněz .
Vrácení brýlí
Jestliže se
rozhodnete vrátit dioptrické brýle zhotovené na základě vaší objednávky
(na míru) ve 30denní lhůtě, vrátíme vám pouze částku za brýlovou
obrubu - skla zabroušená na míru vrátit bohužel nelze.
Pro
odstoupení od kupní smlouvy týkající se dioptrických brýlí prosím
kontaktujte náš zákaznický servis na tel. čísle + 420 226 292 895.
Uděláme maximum, abychom vám vyšli co nejvíce vstříc.
Při vrácení brýlí (slunečních, sportovních či dioptrických) zašlete
prosím zpět veškeré příslušenství (např. pouzdro, hadřík, sluneční
klip apod.).
Kompletní informace naleznete v obchodních podmínkách v sekcích: