Reklamační podmínky

Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží?

I když je to nepříjemné, může se to stát. Pokud budete muset reklamovat kontaktní čočky nebo jakékoli příslušenství, držte se následujícího postupu:

V případě reklamování kontaktních čoček, vložte čočky do pouzdra s čerstvým roztokem, velmi pečlivě pouzdro uzavřete a pečlivě vše zabalte do pevné krabičky. Stáhněte si reklamační formulář a pošlete balíček na adresu:

Alensa.cz
Jarošovská 1278/II ,
Jindřichův Hradec
377 01

Čočky dále posíláme dodavateli. Zde jsou kontaktní čočky odborně posouzeny a dodavatel také rozhodne o tom, jestli je daná reklamace oprávněná a jde skutečně o výrobní vadu. V případě uznané reklamace Vám pošleme nové zboží, nebo Vám vrátíme peníze na Váš bankovní účet.

Pokud zakoupíte kontaktní čočky bez předchozí odborné aplikace specialistou a následně Vám nebudou vyhovovat, není to důvod pro reklamaci. Shodné parametry nemusí nutně znamenat naprosto totožné vlastnosti čoček .

Stejně je to i u barevných kontaktních čoček . I ty by měly být nejprve odborně aplikovány. Důvodem k reklamaci barevných čoček není ani nespokojenost s výslednou barvou, či nedostatečné krytí Vaši přirozené barvy duhovky. Efekt jednotlivých značek a typů barevných kontaktních čoček se liší.

Vrácení slunečních brýlí, dioptrických brýlí a brýlových rámů

Vážení zákazníci, pokud se rozhodnete vrátit sluneční brýle či brýlové obruby v zákonem dané 14denní lhůtě, prosíme vás o vrácení zboží v kompletním stavu – tedy i vrácení originálních obalů. Obaly jsou nenahraditelné a patří do kompletního balení výrobku (včetně visaček, nálepek apod.). Další prodej takto nekompletního zboží je pro nás pak velmi komplikovaný.

Brýlové čočky jsou zabroušeny na základě individuálních požadavků každého zákazníka, a proto není možné za ně vrátit peníze v případě vracení kompletních dioptrických brýlí. Vrácení peněz je možné pouze v případě brýlových obrub. Toto platí od okamžiku, kdy jsou kompletní brýle vyrobeny dle objednávky zákazníka. Děkujeme za pochopení.