Reklamační podmínky
Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží?
I když je to
nepříjemné, může se to stát. Pokud budete muset reklamovat kontaktní
čočky nebo jakékoli příslušenství, držte se následujícího postupu:
V případě reklamování kontaktních čoček, vložte čočky
do pouzdra s čerstvým roztokem, velmi pečlivě pouzdro uzavřete a pečlivě
vše zabalte do pevné krabičky.
Stáhněte si reklamační formulář a pošlete balíček na adresu:
Alensa.cz
Jarošovská
1278/II ,
Jindřichův Hradec
377 01
Čočky dále posíláme
dodavateli. Zde jsou kontaktní čočky odborně posouzeny a dodavatel také
rozhodne o tom, jestli je daná reklamace oprávněná a jde skutečně o
výrobní vadu. V případě uznané reklamace Vám pošleme nové zboží, nebo
Vám vrátíme peníze na Váš bankovní účet.
Pokud
zakoupíte kontaktní čočky bez předchozí odborné aplikace
specialistou a následně Vám nebudou vyhovovat, není to důvod pro
reklamaci. Shodné parametry nemusí nutně znamenat naprosto totožné
vlastnosti čoček .
Stejně je to i u barevných
kontaktních čoček . I ty by měly být nejprve odborně aplikovány.
Důvodem k reklamaci barevných čoček není ani nespokojenost s výslednou
barvou, či nedostatečné krytí Vaši přirozené barvy duhovky. Efekt
jednotlivých značek a typů barevných kontaktních čoček se liší.
Vrácení slunečních brýlí, dioptrických brýlí a brýlových rámů
Vážení zákazníci, pokud se rozhodnete vrátit sluneční brýle či brýlové obruby v zákonem dané 14denní lhůtě, prosíme vás o vrácení zboží v kompletním stavu – tedy i vrácení originálních obalů. Obaly jsou nenahraditelné a patří do kompletního balení výrobku (včetně visaček, nálepek apod.). Další prodej takto nekompletního zboží je pro nás pak velmi komplikovaný.
Brýlové čočky jsou zabroušeny na základě individuálních požadavků každého zákazníka, a proto není možné za ně vrátit peníze v případě vracení kompletních dioptrických brýlí. Vrácení peněz je možné pouze v případě brýlových obrub. Toto platí od okamžiku, kdy jsou kompletní brýle vyrobeny dle objednávky zákazníka. Děkujeme za pochopení.