Reklamační podmínky
Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží?
I když je to
nepříjemné, může se to stát. Pokud budete muset reklamovat kontaktní
čočky nebo jakékoli příslušenství, držte se následujícího postupu:
V případě reklamování kontaktních čoček, vložte čočky do
pouzdra s čerstvým roztokem, velmi pečlivě pouzdro uzavřete a pečlivě
vše zabalte do pevné krabičky. Stáhněte si reklamační formulář a pošlete balíček
na adresu:
Alensa.cz
Jarošovská 1278/II,
Jindřichův
Hradec
377 01
Čočky dále
posíláme dodavateli. Zde jsou kontaktní čočky odborně posouzeny a
dodavatel také rozhodne o tom, jestli je daná reklamace oprávněná a jde
skutečně o výrobní vadu. V případě uznané reklamace Vám pošleme
nové zboží, nebo Vám vrátíme peníze na Váš bankovní účet.
Pokud zakoupíte kontaktní čočky bez předchozí odborné
aplikace specialistou a následně Vám nebudou vyhovovat, není to důvod
pro reklamaci. Shodné parametry nemusí nutně znamenat naprosto totožné
vlastnosti čoček.
Stejně je to i u barevných
kontaktních čoček. I ty by měly být nejprve odborně aplikovány.
Důvodem k reklamaci barevných čoček není ani nespokojenost s výslednou
barvou, či nedostatečné krytí Vaši přirozené barvy duhovky. Efekt
jednotlivých značek a typů barevných kontaktních čoček se liší.
Vrácení slunečních brýlí, dioptrických brýlí a brýlových rámů
Vážení zákazníci, pokud se rozhodnete vrátit sluneční brýle či brýlové obruby v zákonem dané 14denní lhůtě, prosíme vás o vrácení zboží v kompletním stavu – tedy i vrácení originálních obalů. Obaly jsou nenahraditelné a patří do kompletního balení výrobku (včetně visaček, nálepek apod.). Další prodej takto nekompletního zboží je pro nás pak velmi komplikovaný.
Brýlové čočky jsou zabroušeny na základě individuálních požadavků každého zákazníka, a proto není možné za ně vrátit peníze v případě vracení kompletních dioptrických brýlí. Vrácení peněz je možné pouze v případě brýlových obrub. Toto platí od okamžiku, kdy jsou kompletní brýle vyrobeny dle objednávky zákazníka. Děkujeme za pochopení.