Platební metody
Jak zaplatit objednávku
Vybrat si můžete z následujících platebních metod:
- Bankovní převod:
platební informace se zobrazí po potvrzení objednávky
- Platební karta: Visa, Visa Electron, Mastercard nebo Maestro
- Dobírka: částku uhradíte doručovateli při převzetí
zásilky
- PayPal
Bezpečná platba
Všechny způsoby platby jsou bezpečné. Vaše osobní informace budou použity výhradně pro účely platby a nebudou předány žádné třetí straně.
Platba online
Pokud se rozhodnete zaplatit platební kartou, budete přesměrováni na 3D secure zabezpečenou platební bránu, kde budete požádáni o platební údaje z Vaší karty. Odkaz na bezpečnou platbu je vždy aktivní jen po omezenou dobu. Pokud tato doba vyprší, k platbě se opět dostanete přes svůj uživatelský účet na Alensa.cz po prokliknutí do objednávky. Pokud si vyberete jako platební metodu PayPal, budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu PayPal.
Platba bankovním převodem
V případě, že chcete objednávku zaplatit bankovním převodem, všechny potřebné informace pro provedení platby se zobrazí ihned po dokončení objednávky. Tyto informace Vám také zašleme v potvrzujícím e-mailu. Upozorňujeme, že bankovní převod může trvat až čtyři dny a objednávka bude odeslána až ve chvíli, kdy budou peníze připsány na náš účet. Pokud chcete odeslání urychlit, můžete nám poslat potvrzení o platbě na info@alensa.cz.
Problémy s platbou
- Pokud to vypadá, že platba neproběhla úspěšně, zkontrolujte si svůj bankovní účet nebo PayPal konto.
- Jestliže platba proběhla úspěšně, ale v našem systému vypadá jako nezaplacená, kontaktujte nás na info@alensa.cz, abychom platbu prověřili.
- Pokud se setkáte s problémem na platební stránce, zkuste se přihlásit do svého účtu na Alensa.cz z jiného prohlížeče nebo zařízení.
- Pokud máte další otázky, přečtěte si Časté dotazy týkající se objednávek, nebo nás kontaktujte přímo.
Dobrý den, můžu platit kartou edenred. Děkuji za informaci Penk Václav
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Platba benefitními kartami u nás, bohužel, není možná. Děkujeme za pochopení. Hezký den.
Dobrý den, co to znamená, když mám u vás předplatné? Nejsem si totiž vědoma, že bych něco predplacela dopředu. Děkuji
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Jedná se o službu automatického objednání a zaslání zboží, bohužel však není funkční. Je však možné, že službu máte aktivní. Pokud byste ji chtěla zrušit, ozvěte se, prosím, našemu zákaznickému servisu na telefonní číslo tel:+420226292895 nebo e-mail info@alensa.cz. Předem Vám děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti. Budete-li mít další otázky, jsme Vám plně k dispozici. Hezký den.
Dobrý den, bylo by skvělé, kdybyste zařídili spolupráci s benefitními kartami Edenred. Fungují stejně jako platební karty od MasterCard. U ostatních optiků obvykle lze použít, je to škoda.
Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Spolupráci s benefitními programy neplánujeme. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.
Dobrý den chtěl sem se zeptat jestli můžu zaplatít edenred kartou? Děkuji za odpověď s pozdravem Svoboda
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Platba kartou Edenred v našem obchodě, bohužel, není možná. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.
Dobrý den, Je možné u Vás zaplatit pomocí sodexo nebo edenred karty? Děkuji, Ferenc
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Zaplatit formou Edenred karty ani Sodexo u nás, bohužel, není možné. Děkujeme za pochopení. Hezký den.
Dobrý den, Sodexo kartou lze také zaplatit? díky N
Dobrý den, Naďo, děkujeme Vám za otázku. Bohužel kartou Sodexo u nás není možné zaplatit. Děkujeme za pochopení. Hezký den.
Dobry den, umoznujete platbu sodexo? Dekuji
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Platbu sodexo, bohužel neakceptujeme. Děkujeme za pochopení. Hezký den.
Při platbě kartou BenefitPlus bych neváhala :(
Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Tuto platbu, bohužel, neakceptujeme. Děkujeme za pochopení. Hezký den.
Dobrý den, dá se u vás zaplatit benefitní kartou Endered za sluneční brýle?
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Benefitní kartou Endered u nás, bohužel, zaplatit nelze. Děkujeme za pochopení. Hezký den.
Dobrý den. Mám možnost částečného příspěvku od zaměstnavatele na brýle. Ale potřebovala bych vystavit fakturu. Lze to? Děkuji Cintelová
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Je nám to velmi líto, ale fakturu předem nevystavujeme. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.
PROSÍM O ZASLÁNÍ ČÍSLO UČTU DĚKUJI Šurmanová
Dobrý den, děkujeme za komentář. U Vaší objednávky jste si zvolila způsob platby na dobírku. Objednávku jsme již odeslali na výdejní místo. Přejeme Vám hezký den.
Dobrý den¨, chci se zeptat, chtěla jsem zaplatit kontaktní čočky platební kartou Up eBenefity, je to možné. děkuji Jírová
Dobrý den, děkujeme za otázku, ale tyto způsoby plateb bohužel nejsou možné. Díky za pochopení a přejeme hezký den.
Nejde platit kartou skrze Vaší bránu. 2 pokusy a neuspěch. Prosím řešení. Děkuji
Dobrý den, děkujeme za komentář. V systému neevidujeme žádnou Vaši objednávku, u které by byla zvolena platba kartou online. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis na tel. čísle + 420 226 292 895 s podrobnějšími informacemi. Přejeme Vám hezký den.
Dobrý den. Dříve jsem u Vás nakupovala čočky s platbou přes Benefit plus. Je to stéle možné? Děkuji.
Dobrý den, děkujeme za otázku. Tento způsob platby jsme již bohužel zrušili. Aktuálně si můžete vybrat z platby převodem, na dobírku, online platební kartou nebo přes PayPal. Pokud budete mít jakékoli další otázky, napište nám. Přejeme Vám hezký den.
Dobry den, nevidel jsem to v platebnich metodach, ani v FAQ, ale chtel jsem se zeptat, byla by moznost platit i Flexipas kartou? Dekuji, István Vörös
Dobrý den, děkujeme za otázku. Je nám líto, ale platba Flexipas kartou není možná. Pokud byste měl ještě nějakou otázku, neváhejte se na nás obrátit. Hezký den.
Komentáře (30)