Platební metody

Jak zaplatit objednávku

Vybrat si můžete z následujících platebních metod:

  • Bankovní převod: platební informace se zobrazí po potvrzení objednávky
  • Platební karta: Visa, Visa Electron, Mastercard nebo Maestro
  • Dobírka: částku uhradíte doručovateli při převzetí zásilky
  • PayPal, Google Pay, Apple Pay
  • Platba předem - eBenefity Up karta, Edenred, Benefity.cz
  • Dárkový poukaz

Bezpečná platba

Všechny způsoby platby jsou bezpečné. Vaše osobní informace budou použity výhradně pro účely platby a nebudou předány žádné třetí straně.

Platba online

Pokud se rozhodnete zaplatit platební kartou, budete přesměrováni na 3D secure zabezpečenou platební bránu, kde budete požádáni o platební údaje z Vaší karty. Odkaz na bezpečnou platbu je vždy aktivní jen po omezenou dobu. Pokud tato doba vyprší, k platbě se opět dostanete přes svůj uživatelský účet na Alensa.cz po prokliknutí do objednávky. Při zadávání udajů z karty si můžete zvolit, zda máme údaje uložit pro příští objednávky. Pokud je uložíme, nebudete muset opakovaně zadávat platební údaje při každém dalším nákupu.

V případě platby pomocí Google Pay nebo Apple Pay, platbu potvrzujete v mobilní aplikaci.

Pokud si vyberete jako platební metodu PayPal, budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu PayPal.

Platba bankovním převodem

V případě, že chcete objednávku zaplatit bankovním převodem, všechny potřebné informace pro provedení platby se zobrazí ihned po dokončení objednávky. Tyto informace Vám také zašleme v potvrzujícím e-mailu. Upozorňujeme, že bankovní převod může trvat až čtyři dny a objednávka bude odeslána až ve chvíli, kdy budou peníze připsány na náš účet. Pokud chcete odeslání urychlit, můžete nám poslat potvrzení o platbě na info@alensa.cz .

Platba dárkovým poukazem

Platba dárkovým poukazem je možná pouze poukazem zakoupeným v e-shopu Alensa.cz. Při platbě poukazem zadejte do pole pro vložení slevového kódu v košíku unikátní kód z poukazu. Poukaz je možné uplatnit pouze při jednorázovém nákupu, a to v jeho plné výši. V případě, že hodnota nákupu převyšuje hodnotu poukazu, uhradíte pouze rozdíl. Poukazem je možné zaplatit jakékoli zboží nebo službu, kterou e-shop nabízí.

Problémy s platbou

  • Pokud to vypadá, že platba neproběhla úspěšně, zkontrolujte si svůj bankovní účet nebo PayPal konto.
  • Jestliže platba proběhla úspěšně, ale v našem systému vypadá jako nezaplacená, kontaktujte nás na info@alensa.cz , abychom platbu prověřili.
  • Pokud se setkáte s problémem na platební stránce, zkuste se přihlásit do svého účtu na Alensa.cz z jiného prohlížeče nebo zařízení.
  • Pokud máte další otázky, přečtěte si Časté dotazy týkající se objednávek, nebo nás kontaktujte přímo.

Komentáře (44)

Máte nějaké otázky nebo názor?
Lenka Holásková

Dobrý den, přijímáte prosím karty Pluxxe ( bývalé Sodexo )? Děkuji za informaci.

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Platba prostřednictvím benefitní karty Pluxx u nás bohužel není možná. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Veronika

Dobrý den, prosím, je možné za internetovou objednávku zaplatit na prodejně papírovými benefitními Unišeky Up? Děkuji.

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Papírové benefitní unišeky v optice nepřijímáme. Na webových stránkách eBenefit Up je mylná informace, kterou bohužel zatím neodstranily. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Klára

Dobrý den, prosím o informaci, zda je možné u vás v prodejně Praha platit objednávku poukázkou Edenred Medica. Předem děkuji

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za otázku. V současné době přijímáme pouze platební benefitní karty Edenred, poukázky nikoliv. Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.

Jan Valenta

Dobrý den, je možné zakoupit dioptrické brýle na fakturu? Děkuji

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Brýle na fakturu lze zakoupit pouze v našich kamenných optikách. Na e-shopu to bohužel není možné. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Veronika Nováková

Dobrý den, plánujete možnost platby přes benefitní kartu Sodexo? Děkuji.

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. V současné době tuto metodu platby neplánujeme zařadit. V případě dalších dotazů jsme Vám k dispozici. Hezký den.

Vera Horka

Dobrý den ještě jeden dotaz. Ceny na e-shopu na brýlové obruby jsou stejné jako v kamenném obchodě? Děkuji Horká

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. V kamenných optikách jsou prodejní ceny stejné jako v e-shopu. Lišit se však mohou slevové akce. V případě dalších otázek jsme Vám plně k dispozici. Hezký den.

Vera Horka

Dobrý den, je možné využít platbu formou FKSP? Děkuji Horká

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Platba formou FKSP je možná pouze v kamenných optikách, nikoliv na e-shopu. Děkujeme Vám za pochopení. V případě dalších otázek jsme Vám k dispozici. Hezký den.

Petra Foretníková

Dobrý den, je možné u Vás platit platební kartou Benefit plus? Děkuji :)

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. V našem e-shopu je možné platit pouze benefitní kartou Edenred a eBenefity Up kartou. S jinými benefitními programy zatím uhradit nákup nelze. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Ilona

Dobrý den, mohu platit kartou Edenred Benefit? Děkuji.

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Platbu kartou Edenred Benefit zatím nepodporujeme. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Lucie

Dobrý den, na webové stránce twisto, jste uvedeni, že platební metodu také využíváte. V nabídce se mi ale při placení bohužel neukáže. Jak to tedy prosím je? Děkuji Milotová

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. V současné době bohužel tuto platební metodu neakceptujeme. Děkujeme Vám za pochopení. Pokud byste měla další otázky, napište nám, rádi Vám poradíme. Hezký den.

Alena

Dobrý den, lze u vás (konkrétně na pobočce v Brně) platit benefitní kartou Muj up? Děkuji za odpověď.

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. V současné době platbu touto metodou bohužel neakceptujeme. Děkujeme Vám za pochopení. V případě dalších dotazů jsme Vám plně k dispozici. Hezký den.

Denisa

Dobrý den, píšete, že platba poukázkami sodexo flexi pass není zatím možná, do budoucna tedy bude? Pokud ano, tak ještě v tomto roce? Děkuji :)

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. V současné době není platba v jednání a zatím ji výhledově ani neplánujeme zahrnout do možností úhrady. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Šárka

Dobrý den , daji se na prodejně na Lazarske zaplatit brýle sodexo kartou ( flexi Pass card) ?Děkuji za odpověď

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Platba benefitním programem Sodexo zatím v optice v Lazarské ulici není možná. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Jan Sakal

Dobrý den, Je možné u vás uhradit brýle pomocí UNIŠEKu? Děkuji,

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Všechny platební metody, které jsou v našem e-shopu možné máme popsané v obchodních podmínkách. Úhrada formou UNIŠEKu u nás, bohužel, není možná. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

Dana

Dobry den, je mozne platit na pobocce v Brne benefitni kartou Edenred?

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Platba kartou Edenred je naší kamenné pobočce v Lazarské ulici v Praze možná. Naši brněnskou pobočku budeme otevírat pravděpodobně koncem dubna. Hezký den.

Lada

Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je možné na prodejně platit benefiční kartou sodexo - multi pass card? Děkuji

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Bohužel platba touto benefitní kartou v našem e-shopu není možná. Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.

Markéta

Dobrý den, jde u vás využít platbu přes FKSP Fakturou děkuji Friedlová

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Tuto platbu v současné době neakceptujeme. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Luca

Dobrý den, je pravda, že budete otevírat v dubnu novou pobočku v Brně? Děkuji za odpověď

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Ano, v průběhu měsíce dubna otevřeme novou pobočku v Brně. Pokud byste měla další otázky, napište nám, jsme Vám plně k dispozici. Hezký den.

Martina

D9bry den, muzu objednat online bryle a pri osobnim odberu zaplatit pres Benefity.cz? Dekuji

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. V našem e-shopu zatím platba formou Benefity.cz není možná. Platbu touto metodou připravujeme. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Lucie Uhrová

Dobrý den, přijímáte karty Benefit plus v kamenné prodejně? děkuji

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. V naší kamenné optice v Lazarské ulici přijímáme jen karty Edenred, UpBenefity a Benefity.cz. Pokud byste měla další otázky, napište nám, rádi Vám pomůžeme. Hezký den.

Daniel

Dobrý den, je možná platba benefitní kartou Edenred? Děkuji

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Tento druh platby v e-shopu bohužel neakceptujeme. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

Kateřina

Dobrý den, lze na prodejně v Praze platit benefitní kartou sodexo? Moc děkuji za odpověď

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Platba benefitní kartou Sodexo zatím v Optice v Lazarské ulici není možná. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Katarína

Dobrý den, chápu to správně, že na vašem e=shopu se nedá platit Bnefiz kartou ale v kamenném obchodě ano? Děkuji Katarína

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Je to přesně tak, jak píšete. V kamenné prodejně je tato platba možná. V e-shopu benefitní karty neakceptujeme. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Roman

Dobrý den chci se zeptat jestli je možnost na E-shopu zaplatit kartou Edenred benefit děkuji

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Platba v e-shopu Alensa.cz, bohužel, není formou benefitní karty Endered možná. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

Jana

Dobrý den, lze u vás platit kartou eBenefity? Na jejich stránkách jste uvedeny. Děkuji Dvořáková

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Platba kartou eBenefity v našem e-shopu bohužel není možná. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Katka

Dobrý den, je možné na prodejně uplatnit flexi pasy? Díky s pozdravem Radvanová

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. V současné době je v kamenné optice možná platba pouze benefitní kartou Edenred. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Joska

Dobrý den, mám otázku, která je zde již níže odpovězena, avšak zde chybí datum, ze kdy je. Jak je to aktuálně s benefitními kartami Edenred? Na jejich stránkách jsem našla, že s nimi ze u Vás platit, nicméně při platbě mi nešla uplatnit.

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Platba benefitními kartami u nás v e-shopu, bohužel, není možná. Platbu kartou Edenred přijímáme pouze v kamenné optice v Praze. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

Martin Kříž

Dobrý den, lze u vás uplatnit při placení kartu Benefit-plus prosím ? Děkuji za odpověď M.Kříž

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Tato platba v našem e-shopu bohužel není možná. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

Libor Mariančik

Dobrý den, lze si brýle objednat na fakturu, např. přes podnikové FKSP? Děkuji za odpověď. Libor

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Tento způsob nákupu v našem obchodě, bohužel, neprovádíme. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Václavl

Dobrý den, můžu platit kartou edenred. Děkuji za informaci Penk Václav

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Platba benefitními kartami u nás, bohužel, není možná. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

Vilma

Dobrý den, co to znamená, když mám u vás předplatné? Nejsem si totiž vědoma, že bych něco predplacela dopředu. Děkuji

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Jedná se o službu automatického objednání a zaslání zboží, bohužel však není funkční. Je však možné, že službu máte aktivní. Pokud byste ji chtěla zrušit, ozvěte se, prosím, našemu zákaznickému servisu na telefonní číslo tel:+420226292895 nebo e-mail info@alensa.cz. Předem Vám děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti. Budete-li mít další otázky, jsme Vám plně k dispozici. Hezký den.

Ludmila

Dobrý den, bylo by skvělé, kdybyste zařídili spolupráci s benefitními kartami Edenred. Fungují stejně jako platební karty od MasterCard. U ostatních optiků obvykle lze použít, je to škoda.

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Spolupráci s benefitními programy neplánujeme. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Frantisek

Dobrý den chtěl sem se zeptat jestli můžu zaplatít edenred kartou? Děkuji za odpověď s pozdravem Svoboda

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Platba kartou Edenred v našem obchodě, bohužel, není možná. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Marek Ferenc

Dobrý den, Je možné u Vás zaplatit pomocí sodexo nebo edenred karty? Děkuji, Ferenc

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Zaplatit formou Edenred karty ani Sodexo u nás, bohužel, není možné. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

Nada

Dobrý den, Sodexo kartou lze také zaplatit? díky N

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, Naďo, děkujeme Vám za otázku. Bohužel kartou Sodexo u nás není možné zaplatit. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

Barbora Paličová

Dobry den, umoznujete platbu sodexo? Dekuji

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Platbu sodexo, bohužel neakceptujeme. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

Iva

Při platbě kartou BenefitPlus bych neváhala :(

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Tuto platbu, bohužel, neakceptujeme. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

Petr

Dobrý den, dá se u vás zaplatit benefitní kartou Endered za sluneční brýle?

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Benefitní kartou Endered u nás, bohužel, zaplatit nelze. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

Marie Cintelová

Dobrý den. Mám možnost částečného příspěvku od zaměstnavatele na brýle. Ale potřebovala bych vystavit fakturu. Lze to? Děkuji Cintelová

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Je nám to velmi líto, ale fakturu předem nevystavujeme. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

IVETA ŠURMANOVÁ

PROSÍM O ZASLÁNÍ ČÍSLO UČTU DĚKUJI Šurmanová

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za komentář. U Vaší objednávky jste si zvolila způsob platby na dobírku. Objednávku jsme již odeslali na výdejní místo. Přejeme Vám hezký den.

Lucie

Dobrý den¨, chci se zeptat, chtěla jsem zaplatit kontaktní čočky platební kartou Up eBenefity, je to možné. děkuji Jírová

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za otázku, ale tyto způsoby plateb bohužel nejsou možné. Díky za pochopení a přejeme hezký den.

Pavel

Nejde platit kartou skrze Vaší bránu. 2 pokusy a neuspěch. Prosím řešení. Děkuji

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za komentář. V systému neevidujeme žádnou Vaši objednávku, u které by byla zvolena platba kartou online. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis na tel. čísle + 420 226 292 895 s podrobnějšími informacemi. Přejeme Vám hezký den.

Vladislava Tonarová

Dobrý den. Dříve jsem u Vás nakupovala čočky s platbou přes Benefit plus. Je to stéle možné? Děkuji.

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za otázku. Tento způsob platby jsme již bohužel zrušili. Aktuálně si můžete vybrat z platby převodem, na dobírku, online platební kartou nebo přes PayPal. Pokud budete mít jakékoli další otázky, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

István Vörös

Dobry den, nevidel jsem to v platebnich metodach, ani v FAQ, ale chtel jsem se zeptat, byla by moznost platit i Flexipas kartou? Dekuji, István Vörös

Odpověď Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za otázku. Je nám líto, ale platba Flexipas kartou není možná. Pokud byste měl ještě nějakou otázku, neváhejte se na nás obrátit. Hezký den.