Platební metody

Jak zaplatit objednávku

Vybrat si můžete z následujících platebních metod:

  • Bankovní převod: platební informace se zobrazí po potvrzení objednávky
  • Platební karta: Visa, Visa Electron, Mastercard nebo Maestro
  • Dobírka: částku uhradíte doručovateli při převzetí zásilky
  • PayPal

Bezpečná platba

Všechny způsoby platby jsou bezpečné. Vaše osobní informace budou použity výhradně pro účely platby a nebudou předány žádné třetí straně.

Platba online

Pokud se rozhodnete zaplatit platební kartou, budete přesměrováni na 3D secure zabezpečenou platební bránu, kde budete požádáni o platební údaje z Vaší karty. Odkaz na bezpečnou platbu je vždy aktivní jen po omezenou dobu. Pokud tato doba vyprší, k platbě se opět dostanete přes svůj uživatelský účet na Alensa.cz po prokliknutí do objednávky. Pokud si vyberete jako platební metodu PayPal, budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu PayPal.

Platba bankovním převodem

V případě, že chcete objednávku zaplatit bankovním převodem, všechny potřebné informace pro provedení platby se zobrazí ihned po dokončení objednávky. Tyto informace Vám také zašleme v potvrzujícím e-mailu. Upozorňujeme, že bankovní převod může trvat až čtyři dny a objednávka bude odeslána až ve chvíli, kdy budou peníze připsány na náš účet. Pokud chcete odeslání urychlit, můžete nám poslat potvrzení o platbě na info@alensa.cz.

Problémy s platbou

  • Pokud to vypadá, že platba neproběhla úspěšně, zkontrolujte si svůj bankovní účet nebo PayPal konto.
  • Jestliže platba proběhla úspěšně, ale v našem systému vypadá jako nezaplacená, kontaktujte nás na info@alensa.cz, abychom platbu prověřili.
  • Pokud se setkáte s problémem na platební stránce, zkuste se přihlásit do svého účtu na Alensa.cz z jiného prohlížeče nebo zařízení.
  • Pokud máte další otázky, přečtěte si Časté dotazy týkající se objednávek, nebo nás kontaktujte přímo.

Komentáře (23)

Odpovědět na # - Zrušit
#1796
Marek Ferenc

Dobrý den, Je možné u Vás zaplatit pomocí sodexo nebo edenred karty? Děkuji, Ferenc

#1797
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Zaplatit formou Edenred karty ani Sodexo u nás, bohužel, není možné. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

#1784
Nada

Dobrý den, Sodexo kartou lze také zaplatit? díky N

#1785
Zákaznický servis

Dobrý den, Naďo, děkujeme Vám za otázku. Bohužel kartou Sodexo u nás není možné zaplatit. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

#1775
Barbora Paličová

Dobry den, umoznujete platbu sodexo? Dekuji

#1776
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Platbu sodexo, bohužel neakceptujeme. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

#1773
Iva

Při platbě kartou BenefitPlus bych neváhala :(

#1774
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Tuto platbu, bohužel, neakceptujeme. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

#1769
Petr

Dobrý den, dá se u vás zaplatit benefitní kartou Endered za sluneční brýle?

#1770
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Benefitní kartou Endered u nás, bohužel, zaplatit nelze. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

#1767
Marie Cintelová

Dobrý den. Mám možnost částečného příspěvku od zaměstnavatele na brýle. Ale potřebovala bych vystavit fakturu. Lze to? Děkuji Cintelová

#1768
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Je nám to velmi líto, ale fakturu předem nevystavujeme. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

#1763
IVETA ŠURMANOVÁ

PROSÍM O ZASLÁNÍ ČÍSLO UČTU DĚKUJI Šurmanová

#1765
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za komentář. U Vaší objednávky jste si zvolila způsob platby na dobírku. Objednávku jsme již odeslali na výdejní místo. Přejeme Vám hezký den.

#1761
Lucie

Dobrý den¨, chci se zeptat, chtěla jsem zaplatit kontaktní čočky platební kartou Up eBenefity, je to možné. děkuji Jírová

#1762
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za otázku, ale tyto způsoby plateb bohužel nejsou možné. Díky za pochopení a přejeme hezký den.

#1749
Pavel

Nejde platit kartou skrze Vaší bránu. 2 pokusy a neuspěch. Prosím řešení. Děkuji

#1750
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za komentář. V systému neevidujeme žádnou Vaši objednávku, u které by byla zvolena platba kartou online. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis na tel. čísle + 420 226 292 895 s podrobnějšími informacemi. Přejeme Vám hezký den.

#1737
Vladislava Tonarová

Dobrý den. Dříve jsem u Vás nakupovala čočky s platbou přes Benefit plus. Je to stéle možné? Děkuji.

#1738
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za otázku. Tento způsob platby jsme již bohužel zrušili. Aktuálně si můžete vybrat z platby převodem, na dobírku, online platební kartou nebo přes PayPal. Pokud budete mít jakékoli další otázky, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

#1716
István Vörös

Dobry den, nevidel jsem to v platebnich metodach, ani v FAQ, ale chtel jsem se zeptat, byla by moznost platit i Flexipas kartou? Dekuji, István Vörös

#1717
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za otázku. Je nám líto, ale platba Flexipas kartou není možná. Pokud byste měl ještě nějakou otázku, neváhejte se na nás obrátit. Hezký den.