Výměna a vrácení zboží

Výměna nebo vrácení zboží musí splňovat všechny následující podmínky:

• Balení nesmí být otevřené ani nijak poškozené*

• Zboží musí být vráceno nejdéle rok od zakoupení

*v souladu se směrnicemi EU pro zdraví a bezpečnost

Chcete změnit parametry pro objednané kontaktní čočky?

Máte od optika nový předpis, nebo jste si omylem objednali špatné parametry? Pokud jste neotevřeli nebo jinak nepoškodili vnější obal zboží, rádi Vám ho vyměníme. Nové čočky Vám pošleme ihned po té, co od Vás obdržíme původní zboží a ověříme, že je vše v původním stavu.

Potřebujete jiný produkt?

Pokud si chcete objednat jiné zboží, vyměnit značku produktu apod., a původní produkt jste ještě neotevřeli, můžete nám ho vrátit. Vrátíme Vám peníze, abyste si mohl znovu objednat. Přímá výměna zboží za jiné není možná.

Jiné důvody vrácení zboží

Zboží je také možné vrátit v rámci naší nabídky Garance vrácení peněz na produkty TopVue. V tomto případě platí stejné podmínky pro vrácení.

Pokud máte podezření, že je zboží vadné, je nutné nám toto zboží vrátit, abychom ho poslali na odbornou analýzu přímo k výrobci. V tomto případě je potřeba vrátit i originální krabičku a všechny nepoužité, neotevřené blistry s čočkami. Na obalu je vytištěné číslo šarže produktu, které výrobce potřebuje znát, aby mohl rozpoznat a určit všechny závady. V případě, že vracíte produkt z důvodu reklamace, kontaktujte nejprve náš zákaznický servis, který Vám dá všechny potřebné informace k provedení reklamace.

Jak vrácení zboží probíhá?

Nejdříve, prosím, kontaktujte telefonicky nebo e-mailem naši zákaznickou podporu. Náš personál zhodnotí, jestli váš požadavek odpovídá podmínkám pro výměnu zboží a dodá vám podrobnější informace o celém procesu. Zboží v původním obalu, který není nijak poškozený pošlete na adresu našeho skladu v Jindřichově Hradci. Do zásilky přidejte fakturu k dané objednávce vydanou Alensa.cz a stručnou poznámku, za jaké parametry chcete původní zboží vyměnit. Poštovné v tomto případě hradí zákazník.

Adresa pro vrácení zboží Alensa.cz
Jarošovská 1278/II
Jindřichův Hradec
377 01

Ve chvíli, kdy obdržíme zásilku a potvrdíme, že vracené zboží je v nepoškozeném stavu (tj. znovu prodejné, a to v souladu se směrnicemi EU), přichystáme pro Vás novou objednávku se správnými parametry. Alensa.cz vám pošle zásilku na vlastní náklady.

Neotevřené a nijak nepoškozené zboží určené k výměně nám pošlete kvalitně zabalené v pevné krabici, aby se cestou nepoškodilo. Na zadní stranu balíčku nezapomeňte napsat svou zpáteční adresu! V případě problémů s doručením bude zásilka vrácena k odesílateli a nedojde k její ztrátě. Pokud chcete za vrácené zboží vrátit peníze, přiložte do balíčku informaci o svém bankovním spojení. V případě, že jste původní objednávku platili kartou nebo pomocí služby PayPal, peníze Vám budou stejným způsobem i vráceny.

Kolik to bude stát

Zákazník platí poštovné za vracený balík v případě, že požaduje výměnu zboží. Alensa.cz nenabízí předplacené poštovné, pokud zákazník udělal chybu v objednávce, nebo o objednané zboží ztratil zájem. Pokud došlo k pochybení ze strany Alensa.cz, e-shop hradí i veškeré poštovní náklady. Nové čočky se správnými parametry Vám budou zaslány zdarma.

Jak dlouho to bude trvat?

Zákaznický servis Alensa.cz Vám potvrdí přijetí balíčku s vraceným zbožím a bude Vás informovat o statusu Vaší objednávky. Výměny se snažíme provádět během maximálně 30 dnů. Pokud máte pocit, že dochází z naší strany ke zpoždění, kontaktujte náš tým. Ujistěte se, že při odesílání zásilky dostanete její sledovací číslo a potvrzení o odeslání. Náš zákaznický servis se Vás na toto číslo zeptá, aby mohl stav zásilky ověřit.

V případě vracení brýlí prosíme o trpělivost – proces vracení může trvat o něco déle, než u kontaktních čoček. Tým pracovníků v našem skladu musí zkontrolovat, jsou-li brýle v původním stavu (bez známky poničení, s původním obalem, visačkami, nálepkami atd.).

Odpovědět na # - Zrušit
#1739
Radomira Haluzová

Dobrý den, měla bych zájem o brýle z vašeho obchodu, ale mám obavu, jestli mi budou sedět. Bylo by možné zakoupit jen rám a v případě, že budou dobré, je zašlu zpět, abyste mi je zkompetovali. V opačném případě bych je vrátila standartním způsobem. Zdá se mi vůči vám nefér, budu-li vracet kompletní brýle, zdá se mi to neekonomické. Můžete mě, prosím, kontaktovat i telefonicky na č. 721368887. Děkuji, Radomíra Haluzová

#1740
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za otázku. Pokud by Vám tento postup vyhovoval, samozřejmě můžete brýle tímto způsobem vyzkoušet. Celý proces objednání brýlí se ale značně prodlouží. Pokud objednáte pouze obruby, které budete následně vracet, brýle u nás budou muset projít kontrolou a následně Vám budou vráceny peníze. Vy si mezitím můžete vytvořit novou objednávku na brýle včetně skel, pokud bude další kus Vámi vybraných obrub skladem. V obchodních podmínkách si můžete přečíst, že při vrácení kompletních dioptrických brýlí, se zákazníkovi vrací pouze částka za brýlové obruby. Skla jsou zhotovena na přání s individuálními parametry a cena skel tedy není vratná. Pokud budete potřebovat další informace, kontaktujte prosím telefonicky náš zákaznický servis na čísle + 420 226 292 8­95. Přejeme Vám hezký den.

#1726
Radka

Dobrý den, Používám čočky cca rok. Již po druhé jsem objednala měsíční čočky na 3 měsíce od vás. Po jednom dni používání mám hrozné bolesti oka, nemůžu se ani líčit a opět jsem se vrátila k brýlím. Je možné čočky vrátit? Děkuji za odpověď a přeji hezký den S pozdravem Radka Palacká

#1727
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Protože máte takové nepříjemnosti s nošením kontaktních čoček, určitě informujte svého očního specialistu, abyste předešla zdravotním komplikacím. Čočky, které Vám způsobily takové bolesti nám můžete poslat v rámci reklamačního řízení zpět. Více informací o průběhu reklamace naleznete ZDE. Pokud byste měla další otázky, kontaktujte naše zákaznické oddělení na telefonním čísle + 420 226 292 8­95. Hezký den

#1720
Karolína Adamová

Dobrý den, objednala jsem si u Vás brýle Ray Ban. Přišli v pořádku, ale stále si nejsem jistá, zda mi dobře sedí. Je prosím možné zboží vrátit? Jak dlouhá je případná lhůta na vrácení? Moc děkuji Karolína

#1721
Zákaznický servis

Dobrý den, děkujeme za otázku. Máte právo vrátit zboží do 14 dnů bez uvedení důvodu. Zboží musí být v naprostém pořádku a kompletní (včetně příslušenství pouzdro, hadřík atp.). Podrobnější informace si můžete přečíst v Obchodních podmínkách v části „Odstoupení od kupní smlouvy“. Hezký den.

Česká pošta PPL Zásilkovna GLS
Top