Provozovatel obchodu
Internetový obchod
www.alensa.cz je provozován
společností: Alensa Medical s.r.o.
Českomoravská 2408/1a
190 00 Praha 9 – Libeň
IČ: 04486919
DIČ: CZ04486919
Sídlo provozovny: Alensa.cz
Jarošovská
1278/II
377 01 Jindřichův Hradec
Kontaktní
údaje: Adresa pro doručování: Alensa.cz (96656297), Jarošovská
1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec
Adresa elektronické pošty:
info@alensa.cz
Telefon:
+420 226 292 895
Obsah
I. Základní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky
(dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy,
kdy na jedné straně je společnost obchodní společnosti Alensa Medical
s.r.o., se sídlem Českomoravská 2408/1a, Libeň, 190 00 Praha 9,
identifikační číslo: 04486919, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u
Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 248475, provozující internetové
stránky www.alensa.cz, jako prodávající
(dále jen „Prodávající“) a na straně druhé je jiná fyzická osoba -
kupující (dále jen „Kupující“). Kupní smlouva a všeobecné obchodní
podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
Veškeré smluvní
vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Smlouva
se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění
(dále jen „OZ“), a to zejména ustanoveními o kupní smlouvě § 2079 a
následně OZ. Touto právní úpravou se smlouva řídí bez ohledu na to, zda
na straně Kupující vystupuje podnikatel nebo spotřebitel.
V
případě, že je Kupující spotřebitelem, uplatní se navíc také
ustanovení o ochraně spotřebitele dle § 1810 – § 1840 OZ a zákon č.
634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění (dále jen
„ZOS“). V takovém případě jde o tzv. spotřebitelskou smlouvu.
Kupující potvrzením nákupu potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP,
jejichž nedílnou součást tvoří sdělení před uzavřením smlouvy a
reklamační řád a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a
účinném v momentě odeslání objednávky.
Všechna ustanovení
obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy ve formě PDF.
Soubor PDF s aktuálními VOP včetně reklamačního řádu
obdrží Kupující v příloze potvrzení objednávky na zadanou emailovou
adresu, přičemž daňový doklad obsahující základní údaje smlouvy
obdrží Kupující při odeslání zboží Prodávajícím. Zásilka se
zbožím, které si Kupující objednal obsahuje tištěný daňový doklad.
VOP se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu
nakoupit zboží od Prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež
jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v
rámci svého samostatného výkonu povolání.
Ustanovení
odchylná od VOP je možné sjednat v Kupní smlouvě. Odchylná ujednání v
kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními VOP.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávky, ve kterých bylo
objednáno více než 10 kusů zboží. Pokud zákazník zaplatil předem, bude
mu zaplacená částka vrácena zpět na účet.
II.
Sdělení před uzavřením smlouvy
Prodávající sděluje, že:
a) náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní
sazby (v příp. internetového i telefonického připojení dle podmínek
operátora Kupujícího, Prodávající si neúčtuje žádné další poplatky,
to se netýká příp. smluvní přepravy).
b) požaduje úhradu
kupní ceny před převzetím plnění Kupujícím od Prodávajícího.
c) prodávající neuzavírá smlouvy, jejichž předmětem je opakované
plnění.
d) ceny zboží a služeb jsou na webu provozovaném
Prodávajícím uvedeny včetně DPH, včetně veškerých poplatků
stanovených zákonem, nicméně náklady na dodání zboží nebo služby se
liší podle zvolené metody a poskytovatele dopravy a způsobu úhrady.
e) Kupující má právo od smlouvy odstoupit (není-li níže uvedeno
jinak), a to ve lhůtě čtrnácti dnů, která běží ode dne převzetí
zboží, přičemž toto odstoupení může Kupující zaslat na výše uvedenou
adresu sídla Prodávajícího, e-mailem, nebo využít standardní odstoupení od smlouvy v
zákaznickém účtu. Kupující může rovněž kontaktovat zákaznické
oddělení na telefonním čísle +420 226 292
895 .
f) v případě odstoupení od smlouvy ponese Kupující
náklady spojené s vrácením zboží
g) Uzavřená smlouva je
Prodávajícím archivována po dobu nejméně pěti let od jejího uzavření,
nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů, za účelem
jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím
(nezúčastněným) stranám. Informace o jednotlivých technických krocích
vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek,
kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má ve svém Zákaznickém
účtu náhled do svých objednávek.
h) Kupní smlouvou se
Prodávající zavazuje, že Kupujícímu odevzdá zboží, které je
předmětem koupě, a umožní mu k němu nabýt vlastnické právo, a
Kupující se zavazuje, že zboží převezme a zaplatí Kupujícímu kupní
cenu.
i) Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke
zboží, a proto se Kupující stane vlastníkem teprve úplným zaplacením
kupní ceny.
j) Prodávající Kupujícímu odevzdá zboží,
jakož i doklady, které se k zboží vztahují, a umožní Kupujícímu nabýt
vlastnické právo k zboží v souladu se smlouvou.
k) Má-li
Prodávající zboží odeslat, odevzdá zboží Kupujícímu v momentě, kdy
Kupujícímu předá zboží dopravce.
l) Prodávající odevzdá
Kupujícímu zboží v sjednaném množství, jakosti a provedení. Zboží bude
při předání zabaleno.
m) Kupující může stížnosti
uplatnit u Prodávajícího na uvedených kontaktech, případně se Kupující
může se stížností obrátit na orgán dohledu nebo státního dozoru.
n) Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu
Kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad
pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.
o) Prodávající
je plátcem daně z přidané hodnoty.
p) ve věci ochrany a
zpracování osobních údajů se řídíme následujícími podmínkami ochrany
osobních údajů .
III. Smlouva
Postup
pro vytvoření závazné on-line objednávky
1. Registrace
zákazníka
Na základě registrace Kupujícího provedené na webové
stránce může Kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní
(dále jen „Uživatelský účet“). Ze svého uživatelského rozhraní
může Kupující provádět objednávání zboží. Bez vytvoření
Uživatelského účtu (registrace) není možné uskutečnit nákup.
Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je
Kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje
uvedené v Uživatelském účtu je Kupující při jakékoliv jejich změně
povinen aktualizovat. Údaje uvedené Kupujícím v Uživatelském účtu a při
objednávání zboží jsou Prodávajícím považovány za správné.
Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem
a heslem, které slouží k opětovnému přihlášení k Uživatelskému
účtu. Všechny uložené údaje v profilu je možné kdykoliv upravit.
Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k
přístupu do jeho Uživatelského účtu.
Kupující bude mít v
Uživatelském účtu přehled o provedených nákupech, jejich stavu a
případně výši zákaznického kreditu:
- sledování
průběhu vyřizování objednávky
- náhled do seznamu všech
vytvořených objednávek
- snadnější a rychlejší vytvoření
online objednávky při dalším nákupu (není třeba vyplňovat veškeré
kontaktní údaje)
- možnost opakování objednávky (není nutné
znovu vyplňovat parametry)
- možnost udělení souhlasu se zasíláním
slev, výhodných nabídek a obchodních sdělení
- stav zákaznického
kreditu - pozn.: naspořený zákaznický kredit bude automaticky uplatněn u
objednávek nad 300 Kč.
Kupující není oprávněn umožnit
využívání Uživatelského účtu třetím osobám. Prodávající může
zrušit Uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Kupující
poruší své povinnosti z Kupní smlouvy (včetně VOP).
Kupující bere na vědomí, že Uživatelský účet nemusí být dostupný
nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a
softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a
softwarového vybavení třetích osob.
Zrušení zákaznického
účtu
Požadavek na zrušení zákaznického účtu Kupující
odešle Prodávajícímu na e-mailovou adresu dpo@alensa.eu nebo info@alensa.cz.
Účet
bude zrušen ve chvíli, kdy doběhnou veškerá plnění. Bude zachována
lhůta 30 dnů od převzetí posledního nákupu pro případné zákonné
odstoupení od kupní smlouvy. Zrušením zákaznického účtu dojde k
vymazání údajů Kupujícího z databáze a zůstane pouze záznam v
archivaci. Po zákonné lhůtě bude záznam z archivace úplně smazán.
2. Nákupní košík
V detailním náhledu vybraného produktu
je možné zvolit parametry, barevnou variantu, velikost, počet kusů atp.
Klepnutím na tlačítko „Vložit do košíku“ se produkt automaticky
vloží do Nákupního košíku. V Nákupním košíku je náhled na všechny
vybrané produkty, včetně ceny za položku a „Mezisoučet“ ceny za nákup.
Nákupní košík dále slouží k úpravě množství či úpravy parametrů
vybraného zboží. Jednotlivé položky je možno ze seznamu jednoduše smazat
klepnutím na tlačítko „X“. V této fázi je možno uplatnit i různé
slevy pro nákup.
Z košíku je možné přejít k dalšímu nákupu
klepnutím na tlačítko „Pokračovat v nákupu“ nebo je možné přejít k
dalšímu kroku, k vytvoření objednávky, klepnutím na tlačítko
„Pokračovat v objednávce“.
Objednávka
služby "Výměna brýlových skel"
Služba je dostupná pouze v
optikách a na Alensa Point provozovnách. Při výměně brýlových skel do
vlastní příp. starší brýlové obruby může dojít k jejímu poškození.
Případné poškození brýlové obruby Kupujícího Alensa kompenzuje
výběrem obruby na Alensa.cz až do výše 2.500 Kč. V komplikovaných
případech přistupuje Prodávající k refundaci brýlové obruby Kupujícího
individuálně.
Prodávající si vyhrazuje právo na odstoupení od
objednávky služby. V takovém případě Prodávající brýlovou obrubu
nepřijme.
Kupující by měl doručit vlastní brýlovou obrubu v
pevném brýlovém pouzdru, aby byly brýle během času u Prodávajícího
dostatečně chráněny. Kupující dále bere na vědomí, že kromě zábrusu
nových brýlových čoček Prodávající neprovádí žádné další úpravy
či opravy vlastní brýlové obruby Kupujícího.
Předplatné
Zákazník má možnost aktivovat v košíku předplatné s intervalem 30, 60,
90, nebo 180 dní. Může si tak zajistit pravidelné dodání vybraných
produktů. Interval, parametry produktů a jejich počet, případně zrušení
předplatného je možné spravovat v zákaznickém účtu, nejpozději vždy
den před odesláním další objednávky. Pět dní před odesláním
objednávky dostane zákazník e-mail s informacemi o objednávce a její ceně.
Platba za objednávky v rámci předplatného probíhá formou dobírky.
3. Doprava / Platba
Pro úspěšné dokončení objednávky je
potřeba zvolit preferovaný způsob doručení zásilky a způsob platby. Po
zvolení preferované Dopravy a Platby se zobrazí „Celková cena“, která
reflektuje všechny volby Kupujícího.
Způsoby úhrady a
možnosti doručení jsou podrobněji popsány níže v sekci Možnosti úhrady
a Doprava.
K dalšímu kroku objednávky se přejde klepnutím na
tlačítko „Pokračovat v objednávce“.
4. Adresa
Pakliže
se Kupující doposud neregistroval, je vyzván k Registraci či Přihlášení
(již stávajícího zákazníka).
Systém poté z Uživatelského
účtu vygeneruje všechny potřebné údaje. V tomto kroku může Kupující
nastavit Doručovací adresu, nastavit Fakturační adresu, zadat poznámku do
sekce Ostatní info, Souhlas se zasíláním slev, výhodných nabídek a
obchodních sdělení a jako poslední potvrzení, že Četl obchodní podmínky
a souhlasím s nimi.
Posledním krokem je závazné odeslání
objednávky klepnutím na tlačítko „Potvrdit nákup“.
Tímto
momentem je mezi Kupujícím a Prodávajícím uzavřena kupní smlouva. Za
případné chyby při přenosu dat Prodávající nenese odpovědnost.
Následuje stránka "Potvrzení objednávky" s informacemi pro zaplacení
objednávky - dle preferované platby. V případech platby přes internet se
zobrazí pokyny k úhradě.
V případě, že Kupující využije
dodatečnou „Speciální nabídku“ (post sell), objednávka se o přidanou
položku nebo položky aktualizuje a přidání zboží se promítne i do
celkové ceny.
5. Potvrzení objednávky
Uzavření kupní
smlouvy Prodávající neprodleně potvrdí Kupujícímu informativním emailem.
Přílohou tohoto potvrzení je PDF soubor s aktuálním znění VOP včetně
Reklamačního řádu Prodávajícího. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté
ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě
zákonných důvodů.
Prodávající je vždy oprávněn, v
závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny,
předpokládané náklady na dopravu), požádat Kupujícího o dodatečné
potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Daňový doklad (faktura) je vystavena bezprostředně před odesláním
zboží. Před odesláním objednávky fakturu Prodávající nevystavuje.
Kupující si může fakturu 1 den po nákupu kdykoli stáhnout ze svého
Uživatelského účtu. Elektronický doklad je v souladu se zákony ČR a je
plně dostačující pro daňovou evidenci i účetnictví.
Upozornění: V případě objednávky dioptrických brýlí,
je nutné uhradit plnou cenu objednávky předem.
6. Stornování
objednávky
Kupující může bezplatně zrušit nebo změnit
objednávku až do okamžiku její expedice. Výjimkou jsou pouze brýle se
zábrusem brýlových čoček na přání Kupujícího - v tomto případě je
storno objednávky možné pouze do chvíle, než Kupující odešle úhradu za
objednávku brýlí. Požadavek na změnu nebo zrušení objednávky ze strany
Kupujícího musí být sdělen Prodávajícímu telefonicky nebo emailem.
Požadavek na změnu objednávky bude akceptován a vyřízen dle možností a
aktuálního stavu objednávky. Kupující bere na vědomí, že expedice
objednávky probíhá zpravidla týž den nebo následující den po vytvoření
objednávky Kupujícím, výjimkou jsou pouze brýle se zábrusem nebo zboží
na objednávku. Změny v objednávkách tedy nelze garantovat.
Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny
výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy
České republiky.
Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud
vznikne pro potřebu Kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v
případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.
IV. Způsob doručení a postup při nepřevzetí
zboží
Zboží dodáváme prostřednictvím dopravních společností
Česká pošta, s. p., PPL CZ s.r.o., Zásilkovna s.r.o. Veškeré společnosti
umožňují platbu v hotovosti při převzetí zásilky, pokud nevstoupí v
platnost mimořádná opatření. V takovém případě je o změně Kupující
informován.
V případě, že zásilku z nějakého důvodu nelze
doručit na adresu příjemce, může být uskladněna v místním logistickém
centru (v budoucnu dojde k novému pokusu o doručení / zásilka může být
přímo zde vyzvednuta příjemcem). Zákazník je zodpovědný za to, že
zásilku může převzít na jím uvedené adrese a je povinen komunikovat s
dopravní společností v případě, že bude kontaktován z důvodu
upřesnění informací týkajících se doručení.
Prodávající nenese odpovědnost za zpoždění způsobená dopravní
společností, dopravní situací, počasím či jinými mimořádnými
situacemi, které Prodejce nemůže ovlivnit. Jakmile Kupující obdrží
informační SMS / e-mail od dopravce, je zásilka Kupujícího u jiné
společnosti a v případě prodlení doručení musí Kupující kontaktovat
dopravní společnost sám, neboť Prodejce k tomuto úkonu není kompetentní.
Odhadované časy doručení jsou určeny na základě informací od našich
dopravců. Ve výjimečných případech může být zásilka doručena mimo
předpokládané časové rozmezí. Pro hladký průběh doručení vyplňte
kompletní adresu (název ulice, číslo domu, PSČ a město) a telefonní
číslo, aby vás mohl dopravce v případě nutnosti kontaktovat.
Možný je také osobní odběr ve výdejních místech Zásilkovny, České
pošty nebo v PPL ParcelShopech.
Pokud je zásilka poškozena,
nebo je porušen obal, který nasvědčuje o neoprávněném vniknutí do
zásilky, Kupující by neměl zásilku od dopravce převzít a situaci
okamžitě řešit s kurýrem sepsáním formuláře o poškození zásilky. V
takovém případě Kupující neprodleně informuje zákaznický servis o
nastalé situaci. Zboží dopravce automaticky vrátí Prodejci. Pakliže
Kupující zboží přesto převezme a nesepíše s dopravcem formulář o
vzniklé situaci (poškození zásilky) nebude na pozdější reklamaci dopravy
brán zřetel. Nárok na reklamaci zboží (z poškozené zásilky) nezaniká.
Ceny poštovného:
Platba předem
Nyní
zdarma!
Platba předem
Nyní
zdarma!
Osobní převzetí (Zásilkovna.cz)
Platba v hotovosti na výdejním místě
65,- Kč
Platba v hotovosti na výdejním místě
Osobní převzetí
(Balíkovna od České pošty)
Platba předem
Nyní zdarma!
Platba v
hotovosti na výdejním místě
Nyní zdarma!
Zásilkovna domů (Kurýr Zásilkovna.cz)
Platba předem
Nyní
zdarma!
Platba v hotovosti na výdejním místě
Nyní zdarma!
Večerní doručení
Praha / Brno (Kurýr Zásilkovna.cz)
Platba
předem
Nyní zdarma!
Platba v hotovosti
řidiči
Nyní zdarma!
Poznámky:
- Ceny jsou konečné (včetně DPH)
- Cena dopravy je konečná a nezávisí na velikosti a váze zásilky
- U objednávek s hodnotou nad 800 Kč je u vybraných doprav poštovné
ZDARMA
- Objednávky jsou odesílány výhradně po přijetí platby
Doplňková služba: pojištění zásilky
Za příplatek máte možnost svůj balíček pojistit. Toto pojištění se
vztahuje na balíčky pro případ ztráty nebo poškození při přepravě. To
znamená, že jakmile potvrdíme, že je vaše zásilka ztracena, nebo byla
během přepravy poškozena, okamžitě odešleme novou zásilku se stejným
zbožím, aniž by bylo nutné nejprve zahájit proces reklamace popsaný
níže. Pokud vaše objednávka obsahuje zboží vyrobené na míru, jako jsou
dioptrické brýle nebo jedinečné kombinace kontaktních čoček, příprava
bude z produkčních důvodů trvat o něco déle.
Přidání produktů do objednávky
Vzhledem k
velkému množství objednávek, které náš sklad denně zpracovává,
nemůžeme zaručit zpětnou změnu v již dokončených objednávkách. Pokud
potřebujete zpětně upravit vaši objednávku, či spojit více objednávek do
jedné, kontaktujte obratem náš zákaznický servis; budeme se snažit vám co
nejdříve pomoci. Pracovní doba zákaznického servisu je každý všední den
7:30 – 16h. Objednávka je považována za kompletní ve chvíli, kdy je
zaplacena.
Expedice a doručení
Dopravce | Předpokládaná doba doručení |
Česká pošta | 1-2 pracovní dny |
Kurýrní služba PPL | 1-2 pracovní dny |
Osobní převzetí (Zásilkovna.cz / PPL /
Balíkovna) | 1-2 pracovní dny |
Večerní doručení Praha / Brno (Zásilkovna.cz) | 0-2
pracovní dny |
Poznámky:
-
Objednávky uskutečněné do 14 hodin (Česká Pošta), respektive do 16 hodin
(PPL) budou odeslány v den objednání
- Objednávky
uskutečněné po 14 hodině (Česká Pošta),respektive po 16 hodině (PPL),
budou odeslány následující pracovní den
- Při
platbě bankovním převodem bude objednávka odeslána po připsání
platby na náš účet
- Objednávky nejsou odesílány
během víkendu
- Předpokládaná doba doručení se
počítá od chvíle, kdy je zásilka odeslána, nikoli od momentu
uskutečnění objednávky
- Večerní doručení: V
rámci největších měst nově nabízíme doručení na adresu ve večerních
hodinách. Doručení probíhá ve večerních hodinách mezi 18. a 22.
hodinou. Dopravce Vám zašle v den doručení SMS s heslem, kterým je
potřeba se prokázat při doručení zásilky.
Možnosti dopravy:
1. PPL a PPL Parcel Shop
Po expedici zásilky je na e-mailovou
adresu Kupujícího zaslané číslo zásilky, pod kterým lze zásilku dohledat
na stránkách PPL www.pplbalik.cz.
PPL doručuje zásilku na adresu uvedenou Kupujícím. V den doručení obdrží
Kupující na telefonní číslo, uvedené v objednávce, SMS zprávu s detaily
o doručení zásilky.
V případě, že je adresát (Kupující)
nezastižen na uvedené adrese, je zásilka uložena na PPL Parcel Shop a
adresát (Kupující) je o stavu zásilky informován.
Zásilka
zůstává na Parcel Shopu k vyzvednutí po dobu 7 dnů.
Pokud nastane
situace, kdy Kupující zásilku vůbec nepřevezme, je zásilka vrácena
Prodávajícímu.
U zásilek placených předem (platba kartou online,
bankovní převod, PayPal…) jsou peníze vráceny zpět Kupujícímu viz
možnosti úhrady.
2. GLS
Po expedici zásilky je na
e-mailovou adresu Kupujícího zaslané číslo zásilky, pod kterým lze
zásilku dohledat na stránkách GLS www.gls-group.com/.
GLS doručuje
zásilku na adresu uvedenou Kupujícím. V den doručení obdrží Kupující na
telefonní číslo, uvedené v objednávce, SMS zprávu s detaily o doručení
zásilky.
V případě, že je adresát (Kupující) nezastižen na
uvedené adrese, snaží se GLS navázat komunikaci a domluvit vhodnou
alternativu předání ještě ten den. Adresát (Kupující) může zvolit
uložení zásilky na nejbližším GLS ParcelShopu. Po uložení zásilky je
příjemci poslána potvrzující sms s adresou ParcelShopu. V případě, že
zásilku nelze doručit na doručovací adresu, zanechá řidič oznámení o
zásilce (v poštovní schránce nebo vylepením na dveře). Pakliže se
nepodaří zásilku doručit ani na 3. pokus, je zásilka vrácena odesílateli
(Prodávajícímu).
U zásilek placených předem (platba kartou online,
bankovní převod, PayPal…) jsou peníze vráceny zpět Kupujícímu viz
možnosti úhrady.
3. Česká pošta
Po expedici
zásilky je na e-mailovou adresu Kupujícího zaslané identifikační číslo
zásilky, pod kterým lze zásilku dohledat na stránkách České pošty.
Česká pošta – balík do ruky:
Jedná se o doručení
zásilky na adresu uvedenou Kupujícím. V případě, že je adresát
(Kupující) nezastižen, je zásilka uložena na pobočce dané pošty.
Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí na pobočce České pošty,
obdrží Kupující SMS nebo e-mail s kódem pro vyzvednutí. Při vyzvednutí
zásilky není nutné prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro
vyzvednutí, který adresát (Kupující) nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu.
Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
Jestliže je Kupující
nezastižen doručovatelem České pošty, zůstane zásilka na dodací poště
uložena po dobu 7 dnů.
Pokud nastane situace, kdy Kupující zásilku
vůbec nepřevezme, je zásilka vrácena Prodávajícímu. U nedoručených
zásilek placených předem (platba kartou online, bankovní převod, PayPal…)
jsou peníze vráceny zpět Kupujícímu viz. možnosti úhrady.
Česká pošta – balíkovna:
Jedná se o doručení zásilky na
pobočku České pošty. Během volby tohoto způsobu doručení Kupující
zvolí PSČ preferované pošty. Poté se objeví hláška „Cílová pošta
byla úspěšně zvolena“, která potvrdí volbu Kupujícího.
Jakmile
je zásilka připravena k vyzvednutí, obdrží Kupující SMS nebo e-mail s
kódem. Při vyzvednutí zásilky není nutné prokazovat totožnost. Stačí
předložit kód pro vyzvednutí, který adresát (Kupující) nalezne v SMS
nebo e-mailovém avízu. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
Zásilku je možné na dodací poště vyzvednout po dobu 7 dnů.
Pokud
nastane situace, kdy Kupující zásilku vůbec nepřevezme, je zásilka
vrácena Prodávajícímu. U nedoručených zásilek placených předem (platba
kartou online, bankovní převod, PayPal…) jsou peníze vráceny zpět
Kupujícímu viz. možnosti úhrady.
4. Zásilkovna - Osobní
odběr
a) Výdejní místo - Zásilkovna:
Doručení na
Kupujícím preferované výdejní místo Zásilkovny. Během volby tohoto
způsobu doručení Kupující zvolí preferované výdejní místo Zásilkovny.
Poté se objeví detail adresy a otevírací doba výdejního místa. Výdejní
místo Kupující potvrdí tlačítkem „vyzvednout zde“.
O doručení
zásilky na zvolené výdejní místo Zásilkovny Kupujícího informuje SMS,
která společně s číslem zásilky obsahuje ověřovací kód, na jehož
základě bude zásilka vydána. Zásilku může vyzvednout i třetí osoba.
Zásilka je na výdejním místě uložena po dobu 5 pracovních dnů.
Zásilkovna umožňuje Kupujícímu prodloužení doby vyzvednutí v sekci
sledování zásilky na webové stránce www.zasilkovna.cz nebo v mobilní aplikaci.
Pokud nastane situace, kdy Kupující zásilku vůbec nepřevezme, je
zásilka vrácena Prodávajícímu. U nedoručených zásilek placených předem
(platba kartou online, bankovní převod, PayPal…) jsou peníze vráceny zpět
Kupujícímu viz. možnosti úhrady.
Pozn.: V případě, že je
kapacita výdejního místa naplněna, nebo je zásilka příliš velká,
přesměruje dopravce zásilku na nejbližší výdejní místo.
b) Z-BOX - Zásilkovna: POZOR - pro tuto formu doručení je
nutné mít nainstalovanou mobilní aplikaci “Zásilkovna” a zapnuté
bluetooth, které jsou pro vyzvednutí zásilky nezbytné. V případě dobírky
je nutné ji uhradit před vyzvednutím v mobilní aplikaci.
Během volby
tohoto způsobu doručení Kupující zvolí preferované výdejní místo Z-BOX
- Zásilkovna. Poté se objeví detail adresy a všechny potřebné informace.
Výdejní místo Kupující potvrdí tlačítkem „vyzvednout zde“.
O
doručení zásilky na zvolené výdejní místo Zásilkovny Kupujícího
informuje SMS, která obsahuje číslo zásilky.
Postup
vyzvednutí zásilky v Z-Boxu: 1) zapnout bluetooth a lokalizátor
(poloha GPS)
2) otevřít aplikaci “Zásilkovna”
3) aplikace
se automaticky spáruje se Z-BOXem
4) na detailu zásilky v aplikaci se
zobrazí možnost “OTEVŘÍT”
5) po stisknutí tlačítka
“OTEVŘÍT” se otevřou dvířka se zásilkou Kupujícího
Zásilka je na výdejním místě uložena po dobu 2 dnů. Zásilkovna
umožňuje Kupujícímu prodloužení doby vyzvednutí v sekci sledování
zásilky na webové stránce
www.zasilkovna.cz nebo v mobilní aplikaci o
1 den.
Pozn.: V případě, že je kapacita Z-BOXu naplněna, nebo je
zásilka příliš velká, přesměruje dopravce zásilku na nejbližší
výdejní místo.
Pokud nastane situace, kdy Kupující zásilku vůbec
nepřevezme, je zásilka vrácena Prodávajícímu. U nedoručených zásilek
placených předem (platba kartou online, bankovní převod, PayPal…) jsou
peníze vráceny zpět Kupujícímu viz. možnosti úhrady.
Doručování neskladového zboží:
Může nastat situace, kdy se
výrobce potýká s provozními komplikacemi a zásobování našeho skladu
není zcela pokryto. Doba doručení vždy přímo závisí na podmínkách
našich dodavatelů a může trvat i několik týdnů. Mezi neskladové zboží
patří i kontaktní čočky na objednání, čočky s velmi neobvyklými
dioptrickými parametry atp., které nemáme fyzicky skladem. Časový údaj o
odeslání zboží je orientačního charakteru a vychází z dat z posledního
období. Tento údaj uvádí předpokládaný termín expedice zboží z našeho
skladu a je součástí tabulky, kde Kupující zadává dioptrické parametry.
Náhled údaje o odeslání zboží:
Na případné zpoždění odeslání zásilky bude Kupující
upozorněn v nákupním košíku, a následně v e-mailu potvrzujícím
objednávku Kupujícího. Pokud není skladem pouze část objednávky, obdrží
zákazník po potvrzení objednávky rovněž upozornění a objednávka bude
Kupujícímu odeslána až ve chvíli, kdy bude veškeré objednané zboží
kompletní (všechny části objednávky budou skladem).
Reklamace doručení zásilky:
V případě, kdy
je zásilka prohlášena za ztracenou nebo chybně doručenou, Prodávající
přistupuje k reklamaci doručení u dané dopravní společnosti. Pro
zahájení reklamačního řízení je potřeba:
a) zákazníkem
(Kupujícím) podepsané čestné prohlášení, že zásilku neobdržel,
zaslané Prodávajícímu do 20 dnů od údajného doručení;
b)
potvrzení od dopravce, že došlo k pochybení z jeho strany.
Jakmile je reklamační řízení zahájeno, Prodávající vyexpeduje novou
zásilku, nebo vrátí peníze za původní objednávku (podle preference
Kupujícího). Není možné vrátit peníze nebo odeslat novou zásilku, pokud
je původní zásilka v přepravě, nebo dokud není dopravcem oficiálně
prohlášena za ztracenou.
Upozorňujeme, že přepravní společnosti
mají různá pravidla, kterými se řídí reklamace (např. si mohou
nárokovat až 21 dní na prošetření a potvrzení ztráty).
Možnosti úhrady:
a) Dobírka
Jedná se o jedinou formu
úhrady, která je zpoplatněna. V případě platby na dobírku je kupní cena
splatná při převzetí zboží. Kupující platbu uhradí při převzetí
zboží. Zásilku Kupující uhradí kurýrovi vybrané dopravní společnosti
nebo na pobočce odběrného místa.
Podle zákona o evidenci
tržeb je Prodávající povinen vystavit Kupujícímu účtenku. Zároveň je
povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě
technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Účtenka je k dispozici v
přehledu objednávek v zákaznickém účtu.
V případě
nepřevzetí zásilky je zásilka vrácena Prodejci a Kupující nic neplatí.
b) Platba předem – bankovní převod
V případě platby
převodem je nutné objednávku před expedicí uhradit. Platbu Kupující
odešle na bankovní účet 2534930105/2600, vedený u společnosti Citibank s
variabilním symbolem (VS), což je vždy číslo objednávky Kupujícího.
Před odesláním platby by si měl Kupující pečlivě zkontrolovat zadané
údaje, Kupující tak předejde komplikacím s vyřízením objednávky.
Objednané zboží hrazené převodem Prodejce expeduje po připsání
platby na výše uvedený účet.
V případě bezhotovostní platby je
kupní cena splatná do 6 dnů od uzavření kupní smlouvy.
V případě
nepřevzetí zásilky je zásilka vrácena Prodejci. Prodejce objednávku
Kupujícího vystornuje a zadá příkaz k vrácení peněz na účet, ze
kterého byla objednávka Kupujícím uhrazena.
c) Platba předem –
kartou online
Nejrychlejší způsob, jak zaplatit nákup.
Bezprostředně po potvrzení objednávky tlačítkem „Potvrdit nákup“, se
otevře platební brána k úhradě kartou standardu 3D secure VISA/MC, kde je
Kupující vyzván k úhradě. Platební údaje Kupující zadává na
zabezpečené stránce e-shopu. Přenos dat z počítače Kupujícího je
zabezpečen šifrovacím algoritmem. Systém Kupujícího požádá o zadání
následujících údajů:
- číslo platební karty
- datum
ukončení platnosti karty
- CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí
předtištěné na podpisovém proužku karty
Na platební bráně
můžete zaplatit prostřednictvím karet MasterCard, Maestro, VISA, VISA
Electron a karta Kupujícího musí mít povoleny platby na internetu.
Zprostředkovatel platby (platební brána) předá informaci o platbě bance
Kupujícího, která kartu vystavila.
V momentě potvrzení platby je
tedy Kupující přesměrován do webového rozhraní banky, která platební
kartu vydala. Na stránce jsou údaje o probíhající platbě, která čeká na
potvrzení SMS kódem či potvrzení v mobilní aplikaci banky. V obou
případech je nutné mít u sebe mobilní telefon s telefonním číslem,
které má Kupující vedené v bance právě pro tyto účely.
Banka
platbu schválí nebo zamítne. Výsledek banka předá zprostředkovateli,
který ji předá obchodníkovi. Celý proces se odehraje v řádu několika
sekund.
V případě, že bude platba zamítnuta, musí Kupující
kontaktovat svou banku.
V případě nepřevzetí zásilky uhrazené
kartou online je zásilka vrácena Prodejci. Prodejce objednávku Kupujícího
vystornuje a zadá příkaz k vrácení peněz na účet, ze kterého byla
objednávka Kupujícím uhrazena.
Při platbě kartou online má
Kupující možnost uložit si údaje z platební karty pro úhradu příštích
objednávek. Při každé další platbě Kupující nebude muset vyplňovat
platební údaje z karty. Každá platba kartou online je vždy chráněná a
zprostředkovaná certifikovanou platební branou. Prodejce nikdy nemá k
údajům o platební kartě přístup.
d) Platba předem – PayPal
PayPal je internetový platební systém, který umožňuje platit na
internetu nebo posílat peníze mezi uživateli služby. K úhradě zboží
touto platební metodou je nutné mít účet PayPal, do kterého se uživatel
přihlašuje podobně jako do internetového bankovnictví.
Pokud
zvolí Kupující tuto platební metodu, svou platbu za zboží potvrzuje
přihlašovacími údaji PayPal účtu. Placením pomocí online brány PayPal
budou peníze ihned převedeny na účet Prodávajícího.
V
případě nepřevzetí zásilky uhrazené přes PayPal je zásilka vrácena
Prodejci. Prodejce objednávku Kupujícího vystornuje a kontaktuje
Kupujícího. Peníze jsou vráceny zpět na PayPal účet.
e) Platba
předem - Google Pay
Google Pay je internetový platební systém
propojený s Google účtem, který umožňuje platit pomocí mobilního
telefonu. K úhradě zboží touto platební metodou je nutné mít Google
účet a zprovozněnou mobilní aplikaci Google Pay. Při zprovoznění aplikace
je k danému Google účtu nastavena platební karta.
Pokud zvolí
Kupující tuto platební metodu, svou platbu za zboží potvrzuje v mobilní
aplikaci. Placením pomocí online brány Google Pay budou peníze ihned
převedeny na účet Prodávajícího.
V případě nepřevzetí
zásilky uhrazené přes Google Pay je zásilka vrácena Prodejci. Prodejce
objednávku Kupujícího vystornuje a kontaktuje Kupujícího. Peníze jsou
vráceny zpět na účet, ke kterému je platební karta vázaná.
f)
Platba předem - Apple Pay
ApplePay je internetový platební systém
propojený s účtem Apple. K úhradě zboží touto platební metodou je nutné
mít Apple zařízení se zprovozněnou aplikaci ApplePay. Při zprovoznění
aplikace je k danému Apple účtu nastavena platební karta.
Pokud zvolí Kupující tuto platební metodu, svou platbu za zboží potvrzuje
v aplikaci. Placením pomocí online brány ApplePay budou peníze ihned
převedeny na účet Prodávajícího.
V případě nepřevzetí
zásilky uhrazené přes ApplePay je zásilka vrácena Prodejci. Prodejce
objednávku Kupujícího vystornuje a kontaktuje Kupujícího. Peníze jsou
vráceny zpět na účet, ke kterému je platební karta vázaná.
g)
Platba předem - Up eBenefity karta
Bezkontaktní čipová karta
vydávaná ve spolupráci s MasterCard, se kterou lze uhradit nákup online.
Karta musí být registrovaná a aktivovaná. Kartu je možné přiřadit do
systému platby GooglePay a ApplePay. Při platbě kartou Up eBenefity online se
bezprostředně po potvrzení objednávky tlačítkem „Potvrdit nákup“
otevře platební brána k úhradě kartou standardu 3D secure VISA/MC, kde je
Kupující vyzván k úhradě. Platební údaje Kupující zadává na
zabezpečené stránce e-shopu. Přenos dat z počítače Kupujícího je
zabezpečen šifrovacím algoritmem. Systém Kupujícího požádá o zadání
následujících údajů:
• číslo platební karty
• datum
ukončení platnosti karty
• CVV2/CVC2 - poslední trojčíslí
předtištěné na podpisovém proužku karty
Zprostředkovatel platby
(platební brána) předá informaci o platbě společnosti Up, která kartu
vystavila. Platba je následně ihned provedena a objednávka vybraného
zboží/služby okamžitě vyřízena. Cena objednávky se odečte z účtu
Kupujícího v cafeterii společnosti Up eBenefity. Celý proces se odehraje v
řádu několika sekund.
V případě, že bude platba zamítnuta, musí
Kupující kontaktovat společnost, která kartu vystavila. V případě
nepřevzetí zásilky uhrazené kartou Up eBenefity online je zásilka vrácena
Prodejci. Prodejce objednávku Kupujícího vystornuje a zadá příkaz k
vrácení peněz zpět na kartu.
Upozornění -
papírové poukázky benefitního programu Up eBenefity neakceptujeme.
h) Dárkovým poukazem
Platba dárkovým poukazem je možná
pouze Poukazem zakoupeným v e-shopu Alensa.cz. Každý Poukaz má unikátní
kód a je časově omezený. Při volbě platby Poukazem Kupující musí při
zadávání objednávky uvést do pole „Slevový kód“ v sekci „Košík“
unikátní kód z Poukazu. Poukaz je možné uplatnit pouze při jednorázovém
nákupu, a to v jeho plné výši. V případě, že hodnota nákupu převyšuje
hodnotu Poukazu, Kupující uhradí pouze rozdíl. Platba doplatku se řídí
dle podmínek pro danou transakci viz Možnosti úhrady. Poukazem je možné
zaplatit jakékoli zboží nebo službu, kterou e-shop nabízí.
V
případě nepřevzetí zásilky hrazené Poukazem je zásilka vrácena
Prodejci. Prodejce objednávku Kupujícího vystornuje a částka za nákup je
vrácena zpět. Částka ve výši Poukazu se v tomto případě vrací na
zákaznický účet Kupujícího formou kreditu. V případě, že nákup byl
hrazený Poukazem i finančními prostředky (doplatek), může Kupující
rozhodnout, jakou formou chce doplatek vrátit (na bankovní účet Kupujícího
nebo rovněž formou kreditu na zákaznický účet).
i) Flexibilní
platba - Klarna
Klarna je platební služba, která zprostředkovává
elektronické platby na internetu. K úhradě zboží touto platební metodou je
nutné mít nainstalovanou aplikaci Klarna.
Pokud zvolí Kupující
tuto platební metodu, svou platbu za zboží spravuje v aplikaci Klarna.
V. Údaje o cenách zboží
Prodávající si
vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li,
že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí
zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit.
V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude
Prodávajícím stornována.
Ceny jsou prezentovány včetně
všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.
Ceny jsou vyhlášeny na dobu neurčitou.
Podmínky pro
uplatnění slevy:
- Slevy se odpočítávají ze
základních katalogových cen
- Slevy nelze vzájemně sčítat
- Slevy nelze uznat zpětně
- Prodávající si vyhrazuje právo
změny výše slevy v případě chybné kalkulace slevy v objednávkovém
systému. Případnou změnu výše slevy musí Prodávající sdělit
Kupujícímu ještě před vyřízením objednávky Kupujícího.
Pro zákazníky, kteří přichází na produkty proklikem ze
serveru Heureka.cz, Zbozi.cz, Hledejceny.cz, Pricemania.cz, Cenovyradce.cz,
Muj-nakup.cz, Shopy.cz, Direto.cz, Srovname.cz, Srovnanicen.cz, Seznamzbozi.cz,
Google shopping, Nejlepsiceny.cz, Zaza.cz nebo Hyperzbozi.cz můžeme poskytnout
na každý takto navštívený produkt speciální slevu. Sleva se liší dle
období.
Společně s kupní cenou je Kupující povinen zaplatit
Prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené
výši. Zákazníkovi je účtována částka, která se objeví na stránkách
vytváření objednávky v okamžiku jejího odeslání. Tato částka
představuje vždy konečnou cenu včetně příslušné sazby DPH a účtované
dopravy.
U objednávek nad 800 Kč (po odečtení slev), které
jsou placeny předem, je u vybraných dopravců za dopravu účtována nulová
částka – v takovém případě je tedy doprava zcela ZDARMA (pouze v rámci
České republiky). Poštovné zdarma se nevztahuje při platbě na dobírku.
Balné není účtováno. Akční nabídky a ceny jsou platné po celou dobu
jejich zobrazení na stránkách www.alensa.cz.
Informace o
přijímaných způsobech platby jsou uvedeny v sekci Možnosti úhrady.
Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby,
vyjma doběrečného (dobírky).
V případě platby v hotovosti
na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě
bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 6 dnů od uzavření kupní
smlouvy.
V případě bezhotovostní platby je Kupující povinen
uhradit kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby.
V případě bezhotovostní platby je závazek Kupujícího uhradit kupní cenu
splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet
Prodávajícího. Podrobné informace o tom, jak probíhají jednotlivé formy
úhrady, je uvedeno v sekci Možnosti úhrady.
Pro urychlení
expedice může kupující zaslat bankou vygenerované potvrzení o zadání
platby v grafickém formátu nebo v PDF na info@alensa.cz. Textové
konfirmace uznáváme jen, pokud jsou na výše uvedený email odeslány přímo
bankovním ústavem.
Prodávající je oprávněn, zejména v
případě, že ze strany Kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení
objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním
zboží Kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se
nepoužije.
Kupující má během vytváření objednávky
možnost prostřednictvím vyplnění interaktivního pole „Ostatní info“
požádat Prodávajícího o zaslání originálu daňového dokladu
opatřeného razítkem a podpisem. V případě neuvedení této žádosti bere
kupující na vědomí, že obdrží pouze kopii daňového dokladu. Originál
faktury je možné na požádání Kupujícího kdykoli dodatečně zaslat.
Dárkový poukaz (dále jen „Poukaz“) vystavený Prodávajícím
má hodnotu částky, která je na poukazu uvedena. Poukaz je v elektronické
podobě ve formátu PDF, který Kupující obdrží e-mailem po připsání
platby na účet Prodávajícího. Každý Poukaz má unikátní kód, je
časově omezen a lze ho uplatnit pouze v e-shopu Alensa.cz. Poukaz není
možné vyměnit za peníze. Nevyužitý Poukaz není možné vyměnit za jiný,
nebo ho kompenzovat jiným způsobem. V případě storna, reklamace či
odstoupení od kupní smlouvy objednávky hrazené Poukazem je částka hrazená
Poukazem vrácena formou kreditu na zákaznický účet Kupujícího, který
poukaz uplatnil.
Upozornění:
Poukaz je možné uhradit pouze
bezhotovostní transakcí. Poukaz není možné uhradit dobírkou ani formou
zákaznického kreditu.
VI. Odstoupení od kupní
smlouvy
Založit
požadavek v Zákaznickém účtu
Do 14 dnů má Kupující právo
odstoupit od Kupní smlouvy bez udání důvodu. V našem e-shopu je však
lhůta pro odstoupení 30 dnů. Lhůta pro odstoupení od smlouvy končí
uplynutím 30 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Kupující nebo jím
pověřená 3. osoba (jiná než dopravce) převezme zboží.
Odstoupit
od kupní smlouvy může Kupující jakýmkoli jednoznačným prohlášením
adresovaným společnosti Alensa.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův
Hradec, telefon + 420 226 292 895, info@alensa.cz (například
dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo
prostřednictvím elektronické pošty). Kupující může použít přiložený
vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však povinností
Kupujícího.
Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní
smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím
příslušné lhůty.
Pokud Kupující odstoupí od kupní smlouvy,
Prodávající vrátí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne,
kdy Prodávajícímu došlo od Kupujícího odstoupení od smlouvy, všechny
peněžní prostředky, které Prodávající od Kupujícího na základě
smlouvy přijal, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů
vzniklých v důsledku Kupujícím zvoleného způsobu dodání, který je jiný
než Prodávajícím nabízený nejlevnější způsob dodání). Pro vrácení
peněžních prostředků Prodávající použije stejný platební prostředek,
který Kupující použil pro provedení počáteční transakce, pokud
Kupující výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím nevzniknou
další náklady.
Přijaté peněžní prostředky může Prodávající
vrátit až po obdržení vráceného zboží nebo až prokáže, že Kupující
zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
Zboží bez
zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode, kdy došlo k odstoupení od
kupní smlouvy, zašle Kupující na adresu provozovny:
Alensa.cz
Jarošovská 1278/II
377 01 Jindřichův Hradec.
Důkladně zabalte vracené zboží do pevné krabice, aby
během přepravy nedošlo k jeho poškození. Obálka není pro přepravu
zboží dostatečná.
Kupující může využít při odstoupení od
smlouvy vrácení zboží zdarma, které je možné pouze s dopravní
společností Zásilkovna. Balík Kupující odnese na podací místo
Zásilkovny a při podání zásilky nahlásí unikátní kód, který
Kupující od Prodávajího obdrží e-mailem po online založení reklamace v
zákaznickém účtu. Poté stačí na podacím místě uvést jméno
odesílatele (Kupujícho) nebo číslo objednávky. V případě Zásilkovny
není nutné na balíček uvádět adresu odesílatele, vše je obsaženo v
kódu.
V případě že Kupující zvolí jiného dopravce než
Zásilkovnu, nárok na proplacení dopravy nevzniká.
Postup, jak odeslat
zásilku je přehledně zpracován na informační stránce Reklamace a vrácení
zboží.
Lhůta se považuje za zachovanou, pokud Prodávajícímu
zboží Kupující odešle zpět před uplynutím 14 dnů. Kupující ponese
přímé náklady spojené s vrácením zboží.
Kupující odpovídá
pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s
tímto zbožím jinak, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a
funkčností zboží.
Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy
nelze uplatnit u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání
Kupujícího nebo pro jeho osobu. U zboží, které bylo nenávratně smíseno s
jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu, a z hygienických důvodů
je nelze vrátit.
Prodávající je oprávněn od smlouvy
odstoupit kdykoliv před dodáním zboží, pokud není objektivně schopen z
důvodů na straně třetích osob dodat Kupujícímu zboží ve lhůtě
přiměřené okolnostem a/nebo pokud vyjde najevo, že Kupující porušil již
dříve uzavřenou smlouvu s Prodávajícím.
Prodávající
zároveň Kupujícího upozorňuje, že smlouva není uzavřena, pokud jsou zde
oprávněné pochybnosti o skutečné identitě Kupujícího nebo v případě
zjevných chyb uvedených v informacích o zboží nebo ceně.
Doplňující informace
1. V
případě kontaktních čoček nesmí být porušen žádný obalový
materiál, ve kterém jsou čočky uloženy. Krabička musí být v takovém
stavu, v jakém ji Kupující přijal. Náklady vrácení zboží nese
Kupující.
2. V případě brýlí musí mít brýle
všechny visačky, ochranné fólie, případně hadřík na brýle i pouzdro,
ve kterých brýle přišly. Brýle i pouzdro musí být v takovém stavu, v
jakém je Kupující přijal i se všemi komponenty.
3.
Odstoupení od smlouvy dioptrických brýlí a dioptrických brýlí na míru:
a) Brýlové obruby s demo skly
Brýlové obruby s
provizorními tzv. demo skly lze vrátit pouze v kompletním a nepoškozeném
stavu. Dané brýlové obruby musí být vrácené v nepoškozeném
originálním obalu, včetně visaček, nálepek, hadříku na brýle atp.
b) Brýlové obruby se zabroušenými skly
Kupující
bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze
mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno
podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu. Z tohoto důvodu právo na
odstoupení od smlouvy nelze uplatnit na kompletní brýle, ale pouze na obruby.
Na zabroušená skla na míru se odstoupení od smlouvy nevztahuje.
Netýká se aktuálně probíhající marketingové Letní akce - "100%
záruka vrácení peněz při nákupu brýlí online!". Podmínky akce:
Právo na odstoupení od smlouvy vzniká v rámci využití Letní akce "100%
záruka vrácení peněz při nákupu brýlí online!" i u smluv na zboží,
které bylo upraveno podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu (např. na
individuálně zhotovené dioptrické brýle včetně čoček), Kupující
může využít možnost odstoupit od smlouvy na koupi jakéhokoliv typu brýlí
a na koupi zboží, které bylo upraveno podle přání Kupujícího nebo pro
jeho osobu (např. na individuálně zhotovené dioptrické brýle včetně
čoček) dvakrát ročně a takové zboží vrátit ve lhůtě 30 dní v souladu
s ustanovením čl. VI těchto obchodních podmínek. Alensa si vyhrazuje právo
odmítnout odstoupení od smlouvy u smluv na koupi jakéhokoliv typu brýlí a
na koupi zboží, které bylo upraveno podle přání Kupujícího nebo pro jeho
osobu, jestliže Kupující odstoupí od smlouvy více než dvakrát za jeden
kalendářní rok.
4. V případě odstoupení od kupní
smlouvy objednávky hrazené Poukazem je částka hrazená Poukazem vrácena
formou kreditu na zákaznický účet Kupujícího, který Poukaz uplatnil.
V případě, že nákup byl hrazený Poukazem i finančními prostředky
(doplatek), může Kupující rozhodnout, jakou formou chce doplatek vrátit (na
bankovní účet Kupujícího nebo rovněž formou kreditu na zákaznický
účet).
VII. Práva a povinnosti z
vadného plnění - reklamace
Práva a povinnosti smluvních stran
ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně
závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, §
2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
Pokud
má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně
očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není
kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost
neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům),
jedná se o vady zboží, za které Prodávající odpovídá.
Kupující může u Prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od
převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění
vady nebo na přiměřenou slevu z ceny. Není-li to povaze vady neúměrné
(zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit
požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad,
týká-li se vada pouze této součásti.
Není-li oprava nebo
výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může Kupující
požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Během šesti
měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala
již při převzetí zboží.
Prodávající není povinen nároku
Kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že Kupující před převzetím o vadě
zboží věděl nebo ji sám způsobil.
Kupující sdělí
Prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez
zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Kupující
změnit bez souhlasu Prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu
vady, která se ukáže jako neopravitelná.
Na reklamaci špatně
dodaného zboží bude brán zřetel maximálně do 30 dnů od doručení
objednávky. Doporučujeme proto zkontrolovat obsah zásilky ihned po jejím
obdržení.
Zákonná práva z vad
Prodávající odpovídá
za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v
době použitelnosti uvedené na obalu zboží nebo v připojeném návodu.
V této lhůtě může Kupující uplatnit reklamaci a podle své
volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez
ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
- odstranění vady dodáním nové věci bez vady, nebo dodáním
chybějící věci
- bezplatné odstranění vady opravou
- přiměřenou slevu z kupní ceny
- vrácení kupní ceny na
základě odstoupení od smlouvy.
Podstatné je takové
porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření
smlouvy věděla, nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela,
pokud by toto porušení předvídala.
U vady, která znamená
nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou
či neodstranitelnou), má Kupující nárok na odstranění vady, a nebo
přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytla-li se odstranitelná
vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá
pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady
současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu
zboží nebo odstoupit od smlouvy.
Prodávající má možnost
odmítnout primární řešení nápravy, pokud dodání nového zboží či
oprava zboží jsou dle Prodávajícího nepřiměřeně nákladné nebo
nemožné. V takovém případě je Kupující oprávněn požadovat
přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy.
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení
nebo nedodržení návodu k použití.
Reklamační řád
Zákazník může kontaktovat zákaznický servis na telefonním čísle +420 226 292 895 nebo e-mailem info@alensa.cz. Zákaznický
servis vždy poradí Kupujícímu, jak správně při reklamaci postupovat.
Telefonický kontakt před zahájením reklamačního řízení mnohdy
předejde řadě nedorozumění.
Založení reklamace je
nejjednodušší v zákaznickém účtu.
Stačí v sekci REKLAMACE
založit nový požadavek.
Jak při reklamaci postupovat?
1. Kupující založí novou reklamaci v zákaznickém účtu v sekci
“Reklamace” nebo na info stránce věnované reklamaci a vrácení zboží.
2. Jakmile Kupující stiskne tlačítko “Založit novou
reklamaci”, rozbalí se stránka se všemi objednávkami. Ze seznamu
uskutečněných objednávek Kupující vyhledá požadovanou objednávku a
označí produkt, u kterého chce zahájit reklamační řízení. Stisknutím
tlačítka “Vytvořit reklamaci”.
3. U vybraného produktu
Kupující definuje potřebné informace. Zvolí “Důvod reklamace” a
“Preferované řešení”. Pole “Číslo bankovního účtu” a “IBAN”
Kupující vyplní pouze v případě, že jsou tyto informace k dokončení
reklamace nezbytné. Pole “Vaše poznámka” slouží k upřesnění popisu
závady. Na konci požadavku je možné přiložit i soubor (fotografie či
video). Jakmile bude mít Kupující vyplněné potřebné údaje, odešle
požadavek stisknutím tlačítka “Odeslat”.
Zobrazí se informační
hláška potvrzující přijetí reklamace a vygeneruje se automatický e-mail o
přijaté reklamaci s instrukcemi, jak správně postupovat při odesílání
reklamovaného zboží.
Důkladně zabalte vracené zboží do
pevné krabice, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození.
Obálka není pro přepravu zboží dostatečná.
POZOR : Produktové fotografie balení kontaktních čoček na
webu Alensa.cz jsou určené k ilustraci prodávaných produktů a nemusí vždy
odpovídat aktuální podobě konkrétního výrobku. Některé produkty jsou
vyráběny v různých provozovnách, které jsou však vlastněny jedním
výrobcem. Na produktové fotografii může tedy být uvedeno jiné místo
výroby, než na produktu, který se dostane zákazníkovi do rukou. Tyto
drobné odchylky ilustračních fotografií od výrobků, které se dostanou k
cílovému zákazníkovi, nemohou být uvedeny jako důvod k reklamaci zboží.
Veškeré produkty v našem portfoliu pocházejí od originálních výrobců.
Jestliže Kupující pošle reklamované zboží rovnou, bez
předchozího kontaktování zákaznického servisu a současně nevyužije ani
doporučený postup založení požadavku (reklamace) on-line v zákaznickém
účtu, Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci
Kupujícího spotřebitele ihned, ve složitých případech do tří
pracovních dnů. Jakmile Prodávající přijme požadavek, obdrží Kupující
e-mail o přijetí reklamace.Průběh reklamace může zákazník sledovat v
zákaznickém účtu.
Adresa provozovny Prodávajícího:
Alensa.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec
Náklady spojené s dopravou hradí při podání zásilky Kupující. Náklady
spojené s dopravou reklamovaného zboží zpět Prodávajícímu nese
Prodávající v případě, že je reklamace uznána a Kupující doloží
doklady prokazující náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží.
Veškeré reklamované zboží předává Prodávající výrobci k
odbornému posouzení, jehož cílem je určit, zda vada, kvůli níž je
zboží reklamováno, vznikla chybou výrobního procesu. Prodávající má na
vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů.
Doplňující informace:
1. Reklamace kontaktních čoček:
Důvodem k reklamaci
není mechanické poškození čočky nesprávnou manipulací či vady vzniklé
v důsledku nedostatečné péče o kontaktní čočku.
Důvodem k
reklamaci není ani špatný výběr kontaktních čoček nebo jejich
parametrů. Totožné parametry nejsou zárukou toho, že kontaktní čočky
budou uživateli komfortní. Zákazník musí mít kontaktní čočky odborně
aplikované a při řešení reklamace čoček si Prodávající může
vyžádat potvrzení o odborné aplikaci kontaktních čoček (ne starší než
1 rok).
Reklamované zboží zasílá Kupující doporučeně v
pevné krabičce, aby nedošlo k poškození zboží během přepravy.
Reklamuje-li Kupující již rozbalenou (použitou) kontaktní čočku, je
třeba zajistit, aby v průběhu přepravy zásilky do provozovny
Prodávajícího nedošlo k jejímu vyschnutí. Doporučujeme čočku vložit do
pouzdra nebo malé skleničky, zalít roztokem tak, aby nevyschla a pevně
uzavřít.
Kontaktní čočky poté Prodávající posílá
výrobci k odbornému posouzení. Výrobce rozhodne, zda je reklamace
oprávněná a jde skutečně o výrobní vadu. V případě uznané reklamace
Prodávající Kupujícímu pošle nové zboží, nebo vrátí peníze na
bankovní či zákaznický účet Kupujícího.
2. Reklamace
slunečních a sportovních brýlí
Brýle není možné
reklamovat v případě, že nebyly používány dle návodu k použití nebo
došlo k jejich mechanickému poškození, které bylo způsobeno např.
nevhodnou péčí o brýle. Dále nelze reklamovat brýle poničené v důsledku
vystavení extrémním teplotám (např. sauna, vyhřáté auto, apod.), nebo
agresivním látkám (vlasová kosmetika, mořská voda, atp.). Reklamace se
také nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením a na mechanicky
poškozené brýle, které byly poškozeny nevhodnou opravou třetí stranou.
Reklamované brýle zašlete zpět v originálním pouzdře včetně
hadříku.
3. Reklamace dioptrických a ostatních brýlí bez
dioptrií (PC brýle, brýle pro řidiče atp.)
Brýle není
možné reklamovat v případě, že nebyly používány dle návodu k použití
nebo došlo k jejich mechanickému poškození, které bylo způsobeno např.
nevhodnou péčí o brýle. Dále nelze reklamovat brýle poničené v důsledku
vystavení extrémním teplotám (např. sauna, vyhřáté auto, apod.), nebo
agresivním látkám (vlasová kosmetika, mořská voda, atp.). Reklamace se
také nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením a na mechanicky
poškozené brýle, které byly poškozeny nevhodnou opravou třetí stranou.
Při reklamaci dioptrických brýlí zabroušených na míru je
nutné mít k dispozici platný předpis na brýle (ne starší než 1 rok). U
brýlí s progresivními (multifokálními) čočkami bude nutné doložit
fotografii obličeje s nasazenými brýlemi zepředu (pro lepší
vycentrování) a fotografii z profilu (pro určení úhlu rámu).
Kupující bere na vědomí, že v případě nově zabroušených dioptrických
brýlí může návyk na novou korekci trvat 1 - 4 týdny. Delší doba návyku
se objevuje zejména u korekce astigmatismu a presbyopie. Lidské oko a mozek
novou korekci nemusí okamžitě akceptovat. V takovém případě nošení
nových brýlí neuspěchejte, ale zvolte cestu postupného přivykání na
nové brýle. Teprve po uplynutí této doby je možné brýle zaslat k
reklamaci.
V případě, že se Kupující rozhodne reklamovat
dioptrické brýle se zabroušenými skly na míru, doporučujeme Kupujícímu
nejprve kontaktovat zákaznický servis na telefonním čísle +420 226 292 895 nebo na info@alensa.cz .
Reklamované brýle zašlete zpět v originálním pouzdře včetně hadříku.
4. Reklamace brýlové obruby s demoskly
Brýle
není možné reklamovat v případě, že nebyly používány dle návodu k
použití nebo došlo k jejich mechanickému poškození, které bylo způsobeno
např. nevhodnou manipulací. Dále nelze reklamovat brýle poničené v
důsledku vystavení extrémním teplotám (např. vyhřáté auto, radiátor
apod.), nebo agresivním látkám (vlasová kosmetika, mořská voda, atp.).
Reklamace se také nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením a na
mechanicky poškozené brýle, které byly poškozeny nevhodnou opravou třetí
stranou.
Kupující rovněž bere na vědomí, že v případě
koupi samostatné brýlové obruby Prodávající nepřebírá odpovědnost za
poškození rámu, které vzniklo v důsledku neodborného zábrusu brýlových
čoček třetí stranou.
Reklamované brýle zašlete zpět v
originálním pouzdře včetně hadříku.
5. Reklamace
objednávky hrazené dárkovým poukazem
V případě reklamace
objednávky hrazené Poukazem je částka hrazená Poukazem vrácena formou
kreditu na zákaznický účet Kupujícího, který Poukaz uplatnil.
V
případě, že nákup byl hrazený Poukazem i finančními prostředky
(doplatek), může Kupující rozhodnout, jakou formou chce doplatek vrátit (na
bankovní účet Kupujícího nebo rovněž formou kreditu na zákaznický
účet).
VIII. Informace o užívání a funkčnosti
webové stránky
E-shop www.alensa.cz si vyhrazuje právo kdykoli
upravit obsah webových stránek. Cílem webu je poskytovat zákazníkům
aktuální informace, nicméně neneseme odpovědnost za dočasné informace
nebo chyby. Toto platí i pro technické problémy způsobené kybernetickými
útoky nebo škodlivým softwarem (viry, hackeři atp.).
V
případě, že narazíte na problémy, nesrovnalosti či chyby na naší
webové stránce, kontaktujete prosím náš zákaznický servis na e-mailové
adrese info@alensa.cz,
abychom mohli problémy napravit.
Komentáře uživatelů webu
nepředstavují názory či postoje stránky www.alensa.cz. Jedná se o subjektivní názory
či zkušenosti zákazníků, kteří touto formou poskytují ostatním
uživatelům webové stránky zpětnou vazbu. Komentáře uživatelů by neměly
být žádným způsobem vykládány jako pokyny nebo rady.
E-shop
www.alensa.cz si vyhrazuje právo uvést v
odpovědi na zavádějící komentář správné tvrzení, postup nebo uvést
správné informace. Dále si e-shop vyhrazuje právo na skrytí hanlivého či
irelevantního komentáře od problémových či zneužívajících uživatelů.
Fotografie na našem webu mohou mít drobné odlišnosti od
skutečné verze nabízených produktů a mohou se lišit od produktu, který
zákazník obdrží. Jedná se např. o vybrané modely brýlí, které nelze
pro svou povahu dokonale vyfotografovat. Zejména se jedná o obruby z
metalických, transparentních a třpytivých materiálů.
U
kontaktních čoček mohou být drobné odlišnosti na obalovém materiálu
(krabičky) v závislosti na výrobním místě, ze kterého nám výrobce
kontaktní čočky doručí. Vždy se však jedná o originální zboží
daného výrobce. U barevných a crazy kontaktních čoček jsou uvedeny
ilustrační fotografie.Výsledný efekt ovlivňuje řada faktorů např.
přirozená barva očí, velikost očí ku velikostním parametrů čočky,
světelné podmínky atp.
IX. Vlastnosti
prodávaného zboží / výrobků
Kontaktní čočky
– veškeré informace o kontaktních čočkách jsou uvedeny v tabulce
vlastností u každého produktu. Vždy je ve vlastnostech uveden výrobce,
velikostní parametry, expirace, propustnost kyslíku, perioda výměny
kontaktních čoček za nové, obsah vody, název produktu, materiál,
dioptrický rozsah, disponování UV filtrem a možnost přespávání s
čočkami.
Tabulce vlastností zpravidla předchází produktový text,
který rozšiřuje informace o daném produktu.
Roztoky na
kontaktní čočky - veškeré informace o roztocích jsou uvedeny v
tabulce vlastností u každého produktu. Vždy je ve vlastnostech uveden
výrobce, typ roztoku, obsah (ml), expirace a doba použitelnosti po otevření.
Každý roztok na peroxidové bázi má v produktovém textu obecné
důležité varování, které nabádá ke zvýšené opatrnosti a důležitosti
dodržování pokynů výrobce. Varování obsahuje pokyny, jak s roztokem
správně nakládat.
Tabulce vlastností zpravidla předchází
produktový text, který rozšiřuje informace o daném produktu.
Oční kapky, spreje a masti - veškeré informace o očních
kapkách, sprejích a mastích jsou uvedeny v tabulce vlastností u každého
produktu. Vždy je ve vlastnostech uveden výrobce a použitelnost po otevření
produktu. U očních kapek a sprejů tabulka vlastností navíc uvádí obsah
(ml) a expiraci.
Tabulce vlastností zpravidla předchází produktový
text, který rozšiřuje informace o daném produktu.
V
segmentu Příslušenství:
- Příslušenství k čočkám jsou
pouzdra a kazetky na kontaktní čočky, aplikátory a pinzety. Zboží je
opatřeno produktovým textem, který rozšiřuje informace o daném produktu.
- Příslušenství k brýlím jsou čistící hadříky, čistící
sady, brýlová pouzdra a sluneční klipy. Zboží je opatřeno produktovým
textem, který rozšiřuje informace o daném produktu.
– Ostatní
sortiment jsou kosmetické produkty, doplňky stravy a jiné. Zboží je
opatřeno produktovým textem, který rozšiřuje informace o daném produktu.
Dioptrické brýle - veškeré informace o
dioptrických brýlích jsou uvedeny v tabulce vlastností u každého produktu.
Vždy je ve vlastnostech uvedeno, pro koho jsou brýle vhodné, výrobce, typ
rámu, tvar brýlí, barva rámu, barva stranice, převažující materiál,
dodávané příslušenství a užití brýlí. Samostatné brýlové obruby
jsou dodávány včetně brýlových (“demo”) skel bez dioptrií, taková
skla však nejsou vhodná na nošení.
Do brýlových obrub lze vybrat
dioptrické i nedioptrické brýlové čočky, dle preferencí Kupujícího.
Všechny brýlové čočky, které nabízíme, jsou vyrobeny z kvalitního,
extra tvrzeného, plastu a disponují UV filtrem, antireflexní, hydrofobní a
super clean povrchovou úpravou. Dále si Kupující může vybrat doplňkové
úpravy proti modrému světlu, brýlové čočky pro řidiče nebo
samozabarvovací čočky případně sluneční brýlové čočky s volbou barvy
čoček a mírou ztmavnutí.
Sluneční brýle -
veškeré informace o slunečních brýlích jsou uvedeny v tabulce vlastností
u každého produktu. Vždy je ve vlastnostech uvedeno, pro koho jsou brýle
vhodné, výrobce, tvar brýlí, barva rámu, barva stranice, barva a efekt
skel, převažující materiál, míra účinnosti UV filtru a užití brýlí.
Sportovní brýle - veškeré informace o sportovních
brýlích jsou uvedeny v tabulce vlastností u každého produktu. Ve
vlastnostech je uvedeno, pro koho jsou brýle vhodné, výrobce, tvar brýlí,
barva rámu, barva stranice, barva a efekt skel, převažující materiál
brýlí i převažující materiál brýlových skel, míra účinnosti UV
filtru a užití brýlí.
Ostatní brýle - veškeré
informace o brýlích (PC brýle, brýle pro řidiče atp.) jsou uvedeny v
tabulce vlastností u každého produktu. Vždy je ve vlastnostech uvedeno, pro
koho jsou brýle vhodné, výrobce, typ rámu, tvar brýlí, barva rámu, barva
stranice, převažující materiál, dodávané příslušenství a užití
brýlí. Brýlové obruby jsou dodávány s brýlovými čočkami se speciální
úpravou s nulovou hodnotou dioptrie.
X.
Závěrečná ustanovení
Tyto Všeobecné obchodní podmínky včetně
jejich součástí jsou platné, účinné a ruší předchozí znění VOP
včetně jejích součástí, přičemž jsou k dispozici v sídle
Prodávajícího. Prodávající sděluje Kupujícímu, že s mimosoudní
stížností se spotřebitel může obrátit na kontrolní orgán, kterým je
Česká obchodní inspekce www.coi.cz
. Česká obchodní inspekce vyřizuje mimosoudní stížnosti spotřebitelů
způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy.
Dále Prodávající sděluje Kupujícímu, že vznikne-li mezi
Kupujícím a Prodávajícím spor z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o
poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může
Kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému
subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát-oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Dále
Kupující může využít rovněž platformu pro řešení sporů online,
která je zřízena Evropskou Komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
.
Společnost obchodní společnosti Alensa Medical s.r.o. si
vyhrazuje právo na změnu Obchodních podmínek bez předchozího upozornění.
Právní vymahatelnost slev je vyloučena.
Datum
poslední úpravy obchodních podmínek: 16. 7. 2024