Provozovatel obchodu
Internetový obchod
www.alensa.cz je provozován
společností: Alensa Medical s.r.o.
Českomoravská 2408/1a
190 00 Praha 9 – Libeň
IČ: 04486919
DIČ: CZ04486919
Sídlo provozovny: Alensa.cz
Jarošovská 1278/II
377 01 Jindřichův Hradec
Kontaktní údaje:
Adresa
pro doručování: Alensa.cz (98255068), Jarošovská 1278/II, 377 01
Jindřichův Hradec
Adresa elektronické pošty: info@alensa.cz
Telefon: +420 226 292 895
I. Základní ustanovení
Tyto
všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi
smluvními stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně je společnost
obchodní společnosti Alensa Medical s.r.o., se sídlem Českomoravská
2408/1a, Libeň, 190 00 Praha 9, identifikační číslo: 04486919, zapsané v
obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka
248475, provozující internetové stránky www.alensa.cz, jako prodávající (dále jen
„Prodávající“) a na straně druhé je jiná fyzická osoba - kupující
(dále jen „Kupující“). Kupní smlouva a všeobecné obchodní podmínky
jsou vyhotoveny v českém jazyce.
Veškeré smluvní vztahy jsou
uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Smlouva se řídí
zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění (dále jen
„OZ“), a to zejména ustanoveními o kupní smlouvě § 2079 a následně
OZ. Touto právní úpravou se smlouva řídí bez ohledu na to, zda na straně
Kupující vystupuje podnikatel nebo spotřebitel.
V případě,
že je Kupující spotřebitelem, uplatní se navíc také ustanovení o
ochraně spotřebitele dle § 1810 – § 1840 OZ a zákon č. 634/1992 Sb., o
ochraně spotřebitele, v platném znění (dále jen „ZOS“). V takovém
případě jde o tzv. spotřebitelskou smlouvu.
Kupující
podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, jejichž
nedílnou součást tvoří sdělení před uzavřením smlouvy a reklamační
řád a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v
momentě odeslání objednávky.
Všechna ustanovení obchodních
podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy ve formě PDF.
Soubor PDF s aktuálními VOP včetně reklamačního řádu obdrží Kupující
v příloze potvrzení objednávky na zadanou emailovou adresu, přičemž
daňový doklad obsahující základní údaje smlouvy obdrží Kupující při
odeslání zboží Prodávajícím. Zásilka se zbožím, které si Kupující
objednal obsahuje tištěný daňový doklad.
VOP se nevztahují na
případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od Prodávajícího,
je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v
rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu
povolání.
Ustanovení odchylná od VOP je možné sjednat v Kupní
smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před
ustanoveními VOP.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit
objednávky, ve kterých bylo objednáno více než 10 kusů zboží. Pokud
zákazník zaplatil předem, bude mu zaplacená částka vrácena zpět na
účet.
II. Sdělení před uzavřením
smlouvy
Prodávající sděluje, že:
- náklady na prostředky komunikace na
dálku se neliší od základní sazby (v příp. internetového i
telefonického připojení dle podmínek operátora Kupujícího, Prodávající
si neúčtuje žádné další poplatky, to se netýká příp. smluvní
přepravy).
- požaduje úhradu kupní ceny před převzetím
plnění Kupujícím od Prodávajícího.
- prodávající
neuzavírá smlouvy, jejichž předmětem je opakované plnění.
- ceny zboží a služeb jsou na webu provozovaném Prodávajícím
uvedeny včetně DPH, včetně veškerých poplatků stanovených zákonem,
nicméně náklady na dodání zboží nebo služby se liší podle zvolené
metody a poskytovatele dopravy a způsobu úhrady.
- Kupující má právo od smlouvy odstoupit (není-li níže uvedeno
jinak), a to ve lhůtě čtrnácti dnů, která běží ode dne převzetí
zboží, přičemž toto odstoupení může Kupující zaslat na výše uvedenou
adresu sídla Prodávajícího, e-mailem, nebo využít standardní odstoupení od smlouvy v
zákaznickém účtu. Kupující může rovněž kontaktovat zákaznické
oddělení na telefonním čísle +420 226 292
895.
- v případě odstoupení od smlouvy ponese
Kupující náklady spojené s vrácením zboží
- Uzavřená
smlouva je Prodávajícím archivována po dobu nejméně pěti let od jejího
uzavření, nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů, za
účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím
(nezúčastněným) stranám. Informace o jednotlivých technických krocích
vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek,
kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má ve svém Zákaznickém
účtu náhled do svých objednávek.
- Kupní smlouvou se
Prodávající zavazuje, že Kupujícímu odevzdá zboží, které je
předmětem koupě, a umožní mu k němu nabýt vlastnické právo, a
Kupující se zavazuje, že zboží převezme a zaplatí Kupujícímu kupní
cenu.
- Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke
zboží, a proto se Kupující stane vlastníkem teprve úplným zaplacením
kupní ceny.
- Prodávající Kupujícímu odevzdá zboží,
jakož i doklady, které se k zboží vztahují, a umožní Kupujícímu nabýt
vlastnické právo k zboží v souladu se smlouvou.
- Má-li
Prodávající zboží odeslat, odevzdá zboží Kupujícímu v momentě, kdy
Kupujícímu předá zboží dopravce.
- Prodávající
odevzdá Kupujícímu zboží v sjednaném množství, jakosti a provedení.
Zboží bude při předání zabaleno.
- Kupující může
stížnosti uplatnit u Prodávajícího na uvedených kontaktech, případně se
Kupující může se stížností obrátit na orgán dohledu nebo státního
dozoru.
- Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud
vznikne pro potřebu Kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v
případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.
- Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty.
- ve věci ochrany a zpracování osobních údajů se řídíme
následujícími podmínkami ochrany
osobních údajů.
III. Smlouva
Postup pro vytvoření závazné on-line objednávky
1. Registrace
zákazníka
Na základě registrace Kupujícího provedené na webové
stránce může Kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní
(dále jen „Uživatelský účet“). Ze svého uživatelského rozhraní
může Kupující provádět objednávání zboží. Bez vytvoření
Uživatelského účtu (registrace) není možné uskutečnit nákup.
Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je
Kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje
uvedené v Uživatelském účtu je Kupující při jakékoliv jejich změně
povinen aktualizovat. Údaje uvedené Kupujícím v Uživatelském účtu a při
objednávání zboží jsou Prodávajícím považovány za správné.
Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a
heslem, které slouží k opětovnému přihlášení k Uživatelskému účtu.
Všechny uložené údaje v profilu je možné kdykoliv upravit. Kupující je
povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do
jeho Uživatelského účtu.
Kupující bude mít v Uživatelském
účtu přehled o provedených nákupech, jejich stavu a případně výši
zákaznického kreditu:
- sledování průběhu vyřizování
objednávky
- náhled do seznamu všech vytvořených objednávek
- snadnější a rychlejší vytvoření online objednávky při dalším
nákupu (není třeba vyplňovat veškeré kontaktní údaje)
- možnost
opakování objednávky (není nutné znovu vyplňovat parametry)
- možnost udělení souhlasu se zasíláním slev, výhodných nabídek a
obchodních sdělení
- stav zákaznického kreditu - pozn.: naspořený
zákaznický kredit bude automaticky uplatněn u objednávek nad 300 Kč.
Kupující není oprávněn umožnit využívání Uživatelského účtu
třetím osobám. Prodávající může zrušit Uživatelský účet, a to
zejména v případě, kdy Kupující poruší své povinnosti z Kupní smlouvy
(včetně VOP).
Kupující bere na vědomí, že Uživatelský
účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou
údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou
údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
2.
Nákupní košík
V detailním náhledu vybraného produktu je možné
zvolit parametry, barevnou variantu, velikost, počet kusů atp. Klepnutím na
tlačítko „Vložit do košíku“ se produkt automaticky vloží do
Nákupního košíku. V Nákupním košíku je náhled na všechny vybrané
produkty, včetně ceny za položku a „Mezisoučet“ ceny za nákup.
Nákupní košík dále slouží k úpravě množství či úpravy parametrů
vybraného zboží. Jednotlivé položky je možno ze seznamu jednoduše smazat
klepnutím na tlačítko „X“. V této fázi je možno uplatnit i různé
slevy pro nákup.
Z košíku je možné přejít k dalšímu nákupu
klepnutím na tlačítko „Pokračovat v nákupu“ nebo je možné přejít k
dalšímu kroku, k vytvoření objednávky, klepnutím na tlačítko
„Pokračovat v objednávce“.
Objednávka
služby "Výměna brýlových skel"
V případě objednávky výměny
brýlových skel do vlastní příp. starší brýlové obruby Prodávající
neodpovídá za bezvadnost brýlové obruby Kupujícího, a tudíž nepřebírá
odpovědnost za případné poškození brýlové obruby, ke kterému může
dojít při výměně skel. Kupující si je vědom toho, že brýlová obruba
má určitou životnost, která se odvíjí od kvality použitého materiálu,
stáří a zacházení s obrubou. Případné poškození brýlové obruby
Kupujícího e-shop kompenzuje výběrem obruby na Alensa.cz až do výše 2.500
Kč.
Kupující bere na vědomí, že v případě využití kódu na
zaslání brýlí zdarma prostřednictvím Zásilkovny jsou brýle pojištěny
na částku 750 Kč.
Domácí zkoušení brýlí
Zákazník má
možnost si v rámci služby domácího zkoušení objednat 1-5 kusů
brýlových rámů. Po uhrazení poplatku za tuto službu odešleme rámy na
vyzkoušení zákazníkovi. Na vyzkoušení má zákazník 14 dní ode dne
přijetí zásilky, poté je nutné odeslat všechny obruby zpět. Zákazník
musí obruby vrátit ve stejném stavu, v jakém je obdržel (včetně visaček,
nálepek atp.). V případě vrácení nekompletního či poškozeného zboží
si vyhrazujeme právo na kompenzaci.
V průběhu 14denní lhůty pro
domácí zkoušení má zákazník možnost objednání kompletních
jednoohniskových brýlí s tenčenými brýlovými skly (index skel: 1.6, 1.67
či 1.74) v rámci poplatku za domácího zkoušení. Objednávku kompletních
brýlí vytvoří ve svém zákaznickém účtu v sekci Domácí zkoušení.
Pokud si zákazník vybere větší ztenčení, multifokální variantu brýlí,
nebo jinou speciální úpravu skel, doplatí danou nadstandardní úpravu dle
aktuálního ceníku.
Výroba brýlí s brýlovými skly dle zadaných
parametrů začíná ve chvíli, kdy se nám obruby na vyzkoušení vrátí, a
trvá 2-9 pracovních dní.
V případě, že zákazník nemá zájem o
vyrobení kompletních brýlí v rámci služby Domácí zkoušení, má právo
objednávku stornovat. Storno se provádí v zákaznickém účtu v sekci
Domácí zkoušení. Poté, co nám budou vráceny všechny obruby, vracíme
zákazníkovi poplatek za tuto službu.
V případě, že zákazník
vrátí obruby do stanovených 14 dnů od doručení zásilky, ale neobjedná si
kompletní brýle, ani objednávku nestornuje v rámci sekce Domácí
zkoušení, bude objednávka stornována automaticky a poplatek za službu bude
vrácen na účet zákazníka.
V případě, že zákazník nevrátí
obruby do stanovených 14 dnů od doručení zásilky, neobjedná si kompletní
brýle, ani objednávku nestornuje v rámci sekce Domácí zkoušení, je
objednávka Domácího zkoušení považována za dokončenou a poplatek za
servis domácího zkoušení propadá ehopu.
Pokud není možné do
zvolené obruby zabrousit skla dle vybraných parametrů, vyhrazujeme si právo
na storno objednávky.
Předplatné
Zákazník má možnost
aktivovat v košíku předplatné s intervalem 30, 60, 90, nebo 180 dní. Může
si tak zajistit pravidelné dodání vybraných produktů. Interval, parametry
produktů a jejich počet, případně zrušení předplatného je možné
spravovat v zákaznickém účtu, nejpozději vždy den před odesláním
další objednávky. Pět dní před odesláním objednávky dostane zákazník
e-mail s informacemi o objednávce a její ceně. Platba za objednávky v rámci
předplatného probíhá formou dobírky.
3. Doprava / Platba
Pro
úspěšné dokončení objednávky je potřeba zvolit preferovaný způsob
doručení zásilky a způsob platby. Po zvolení preferované Dopravy a Platby
se zobrazí „Celková cena“, která reflektuje všechny volby
Kupujícího.
Způsoby úhrady a možnosti doručení jsou
podrobněji popsány níže v sekci Možnosti úhrady a Doprava.
V této sekci si Kupující může zvolit Doplňkové služby:
- Prioritní odeslání - tato služba Kupujícímu zajistí, že bude
jeho požadavek zařazen na začátek fronty a bude vyřízen prioritně.
- Pojištění zásilky - tato služba Kupujícímu poskytne záruku,
že v případě ztráty či poškození zásilky cestou ke Kupujícímu
Prodávající nečeká na vrácení zásilky do provozovny, ale obratem pošle
novou objednávku (bude-li zboží skladem). Prodávajícímu postačí od
Kupujícího doložení nastalé situace telefonicky a formou e-mailu (např.
fotografie poškozené zásilky či potvrzení od dopravce atd.).
K dalšímu kroku objednávky se přejde klepnutím na tlačítko
„Pokračovat v objednávce“.
4. Adresa
Pakliže se Kupující
doposud neregistroval, je vyzván k Registraci či Přihlášení (již
stávajícího zákazníka).
Systém poté z Uživatelského účtu
vygeneruje všechny potřebné údaje. V tomto kroku může Kupující nastavit
Doručovací adresu, nastavit Fakturační adresu, zadat poznámku do sekce
Ostatní info, Souhlas se zasíláním slev, výhodných nabídek a obchodních
sdělení a jako poslední potvrzení, že Četl obchodní podmínky a
souhlasím s nimi.
Posledním krokem je závazné odeslání
objednávky klepnutím na tlačítko „Odeslat objednávku“.
Tímto
momentem je mezi Kupujícím a Prodávajícím uzavřena kupní smlouva. Za
případné chyby při přenosu dat Prodávající nenese odpovědnost.
Následuje stránka "Potvrzení objednávky" s informacemi pro zaplacení
objednávky - dle preferované platby. V případech platby přes internet se
zobrazí pokyny k úhradě.
5. Potvrzení objednávky
Uzavření
kupní smlouvy Prodávající neprodleně potvrdí Kupujícímu informativním
emailem. Přílohou tohoto potvrzení je PDF soubor s aktuálním znění VOP
včetně Reklamačního řádu Prodávajícího. Vzniklou smlouvu (včetně
dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na
základě zákonných důvodů.
Prodávající je vždy oprávněn,
v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny,
předpokládané náklady na dopravu), požádat Kupujícího o dodatečné
potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Daňový doklad (faktura) je vystavena bezprostředně před odesláním
zboží. Před odesláním objednávky fakturu Prodávající nevystavuje.
Kupující si může fakturu 2 týdny po nákupu kdykoli stáhnout ze svého
Uživatelského účtu. Elektronický doklad je v souladu se zákony ČR a je
plně dostačující pro daňovou evidenci i účetnictví.
Upozornění: V případě objednávky dioptrických brýlí,
je nutné uhradit plnou cenu objednávky předem.
6. Stornování
objednávky
Kupující může bezplatně zrušit nebo změnit
objednávku až do okamžiku její expedice. Výjimkou jsou pouze brýle se
zábrusem brýlových čoček na přání Kupujícího - v tomto případě je
storno objednávky možné pouze do chvíle, než Kupující odešle úhradu za
objednávku brýlí. Požadavek na změnu nebo zrušení objednávky ze strany
Kupujícího musí být sdělen Prodávajícímu telefonicky nebo emailem.
Požadavek na změnu objednávky bude akceptován a vyřízen dle možností a
aktuálního stavu objednávky. Kupující bere na vědomí, že expedice
objednávky probíhá zpravidla týž den nebo následující den po vytvoření
objednávky Kupujícím, výjimkou jsou pouze brýle se zábrusem nebo zboží
na objednávku. Změny v objednávkách tedy nelze garantovat.
Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny
výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy
České republiky.
Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud
vznikne pro potřebu Kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v
případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém
jazyce.
IV. Způsob doručení a postup při
nepřevzetí zboží
Zboží dodáváme prostřednictvím dopravních
společností Česká pošta, s. p., PPL CZ s.r.o., Zásilkovna s.r.o. Veškeré
společnosti umožňují platbu v hotovosti při převzetí zásilky, pokud
nevstoupí v platnost mimořádná opatření. V takovém případě je o
změně Kupující informován.
V případě, že zásilku z
nějakého důvodu nelze doručit na adresu příjemce, může být uskladněna
v místním logistickém centru (v budoucnu dojde k novému pokusu o doručení
/ zásilka může být přímo zde vyzvednuta příjemcem). Zákazník je
zodpovědný za to, že zásilku může převzít na jím uvedené adrese a je
povinen komunikovat s dopravní společností v případě, že bude
kontaktován z důvodu upřesnění informací týkajících se doručení.
Prodávající nenese odpovědnost za zpoždění způsobená dopravní
společností, dopravní situací, počasím či jinými mimořádnými
situacemi, které Prodejce nemůže ovlivnit. Jakmile Kupující obdrží
informační SMS / e-mail od dopravce, je zásilka Kupujícího u jiné
společnosti a v případě prodlení doručení musí Kupující kontaktovat
dopravní společnost sám, neboť Prodejce k tomuto úkonu není kompetentní.
Odhadované časy doručení jsou určeny na základě informací od našich
dopravců. Ve výjimečných případech může být zásilka doručena mimo
předpokládané časové rozmezí. Pro hladký průběh doručení vyplňte
kompletní adresu (název ulice, číslo domu, PSČ a město) a telefonní
číslo, aby vás mohl dopravce v případě nutnosti kontaktovat.
Možný je také osobní odběr ve výdejních místech Zásilkovny, České
pošty nebo v PPL ParcelShopech.
Pokud je zásilka poškozena, nebo
je porušen obal, který nasvědčuje o neoprávněném vniknutí do zásilky,
Kupující by neměl zásilku od dopravce převzít a situaci okamžitě řešit
s kurýrem sepsáním formuláře o poškození zásilky. V takovém případě
Kupující neprodleně informuje zákaznický servis o nastalé situaci. Zboží
dopravce automaticky vrátí Prodejci. Pakliže Kupující zboží přesto
převezme a nesepíše s dopravcem formulář o vzniklé situaci (poškození
zásilky) nebude na pozdější reklamaci dopravy brán zřetel. Nárok na
reklamaci zboží (z poškozené zásilky) nezaniká.
Ceny poštovného:
Platba předem
Nyní zdarma!
Osobní převzetí
(Zásilkovna.cz)
Platba v hotovosti
na výdejním místě
59,- Kč
Platba v
hotovosti na výdejním místě
29,- Kč
Osobní převzetí (Balíkovna od České pošty)
Platba v hotovosti na výdejním místě
29,- Kč
Zásilkovna domů
(Kurýr Zásilkovna.cz)
Platba předem
Nyní zdarma!
Platba v hotovosti
na výdejním místě
Nyní zdarma!
Večerní doručení Praha / Brno (Kurýr
Zásilkovna.cz)
Platba předem
Nyní zdarma!
Platba v hotovosti
řidiči
Nyní zdarma!
Poznámky:
- Ceny jsou konečné (včetně DPH)
- Cena dopravy je konečná a nezávisí na velikosti a váze zásilky
- U objednávek s hodnotou nad 800 Kč je poštovné ZDARMA
- Objednávky jsou odesílány výhradně po přijetí platby
Doplňková služba: pojištění zásilky
Za příplatek máte
možnost svůj balíček pojistit. Toto pojištění se vztahuje na balíčky
pro případ ztráty nebo poškození při přepravě. To znamená, že jakmile
potvrdíme, že je vaše zásilka ztracena, nebo byla během přepravy
poškozena, okamžitě odešleme novou zásilku se stejným zbožím, aniž by
bylo nutné nejprve zahájit proces reklamace popsaný níže. Pokud vaše
objednávka obsahuje zboží vyrobené na míru, jako jsou dioptrické brýle
nebo jedinečné kombinace kontaktních čoček, příprava bude z produkčních
důvodů trvat o něco déle.
Přidání produktů do objednávky
Vzhledem
k velkému množství objednávek, které náš sklad denně zpracovává,
nemůžeme zaručit zpětnou změnu v již dokončených objednávkách. Pokud
potřebujete zpětně upravit vaši objednávku, či spojit více objednávek do
jedné, kontaktujte obratem náš zákaznický servis; budeme se snažit vám co
nejdříve pomoci. Pracovní doba zákaznického servisu je každý všední den
7:30 – 16h. Objednávka je považována za kompletní ve chvíli, kdy je
zaplacena.
Expedice a doručení
Dopravce | Předpokládaná doba doručení |
Česká pošta | 1-2 pracovní dny |
Kurýrní služba PPL | 1-2 pracovní dny |
Osobní převzetí (Zásilkovna.cz / PPL /
Balíkovna) | 1-2 pracovní dny |
Večerní doručení Praha / Brno (Zásilkovna.cz) | 0-2
pracovní dny |
Poznámky:
-
Objednávky uskutečněné do 14 hodin (Česká Pošta), respektive do 16 hodin
(PPL) budou odeslány v den objednání
- Objednávky
uskutečněné po 14 hodině (Česká Pošta),respektive po 16 hodině (PPL),
budou odeslány následující pracovní den
- Při
platbě bankovním převodem bude objednávka odeslána po připsání
platby na náš účet
- Objednávky nejsou odesílány
během víkendu
- Předpokládaná doba doručení se
počítá od chvíle, kdy je zásilka odeslána, nikoli od momentu
uskutečnění objednávky
- Večerní doručení: V
rámci největších měst nově nabízíme doručení na adresu ve večerních
hodinách. Doručení probíhá ve večerních hodinách mezi 18. a 22.
hodinou. Dopravce Vám zašle v den doručení SMS s heslem, kterým
je potřeba se prokázat při doručení zásilky.
Dodací časy neskladového
zboží
Díky velikosti našeho skladu odesíláme 97% objednávek
ihned. Nicméně expedice kontaktních čoček se speciálními parametry a
méně častými kombinacemi parametrů, které nejsou skladem, závisí na
podmínkách našich dodavatelů a může trvat až několik týdnů.
V
průběhu objednávky se zobrazí předpokládané datum jejího odeslání.
Pozor - datum se může změnit po vyplnění všech parametrů.
Poté, co vyplníte parametry vašich čoček, zobrazí se
aktualizované předpokládané datum odeslání (viz obrázek výše).
Poznámka “skladem” znamená obecnou dostupnost produktu, ovšem čočky s
kombinací vašich specifických parametrů nemusí být v danou chvíli na
skladě. Věnujte proto pozornost předpokládanému datu odeslání, které se
zobrazí po vyplnění všech kolonek. Na případné očekáváné zpoždění
odeslání budete upozorněni v nákupním košíku, a následně take v e-mailu
potvrzujícím vaši objednávku. V případě, že část objednávky není
skladem, obdrží zákazník po potvrzní objednávky upozornění. Objednávka
bude odeslána až ve chvíli, kdy bude veškeré objednané zboží na skladě.
Objednávky obsahující skladové a neskladové zboží
Před
zaplacením objednávky věnujte pozornost dodacím časům jednotlivých
produktů v nákupním košíku.
Potvrzením a zaplacením objednávky
zákazník souhlasí s tím, že odjednávka bude odeslána ve chvíli, kdy bude
veškeré objednanené zboží skladem. Odeslání skladového zboží dříve,
než budou do skladu doručeny všechny objednané produkty, je možné jen za
zvláštních okolností. Pokud si to zákazník přeje, prosíme o
kontaktování našeho zákaznického servisu.
Problémy s
doručením
Neneseme odpovědnost za zpoždění doručení způsobená
dopravní společností nebo situacemi, které nemůžeme ovlivnit (počasí,
svátky atp.). Odhadované časy doručení jsou určeny na základě informací
od našich dopravců. Ve výjimečných případech může být zásilka
doručena mimo předpokládané časové rozmezí. Pro hladký průběh
doručení vyplňte kompletní adresu (název ulice, číslo domu, PSČ a
město) a telefonní číslo, aby vás mohl dopravce v případě nutnosti
kontaktovat. Po odeslání zásilky budete informováni o jejím sledovacím
čísle, abyste mohli zásilku snadno sledovat.
V případě, že
zásilku z nějakého důvodu nelze doručit na adresu příjemce, může být
uskladněna v místním logistickém centru (v budoucnu dojde k novému pokusu o
doručení / zásilka může být přímo zde vyzvednuta příjemcem).
Zákazník je zodpovědný za to, že zásilku může převzít na jím uvedené
adrese a je povinen komunikovat s dopravní společností v případě, že bude
kontaktován z důvodu upřesnění informací týkajících se doručení.
Reklamační řízení
V případě, kdy je zásilka
prohlášena za ztracenou nebo chybně doručenou, přistoupíme k reklamaci
doručení u dané dopravní společnosti. Pro zahájení reklamačního
řízení je potřeba: a) zákazníkem podepsané čestné prohlášení, že
zásilku neobdržel; b) potvrzení od dopravce, že došlo k pochybení z jeho
strany.
Jakmile je reklamační řízení zahájeno, vyexpedujeme novou
zásilku, nebo vrátíme peníze za původní objednávku (podle preference
zákazníka). Není možné vrátit peníze nebo odeslat navou zásilku, pokud
je původní zásilka v přepravě, nebo dokud není dopravcem oficiálně
prohlášena za ztracenou. Upozorňujeme, že přepravní společnosti mají
různá pravidla, kterými se řídí reklamace (např. si mohou nárokovat až
21 dní na prošetření a potvrzení ztráty). Pokud máte zásilku
pojištěnou, nový balík Vám odešleme ihned bez čekání na vyřízení
reklamace.
Zničená zásilka
Kontaktní čočky a jejich
příslušenství balíme do kvalitních a dostatečně velkých obalů tak, aby
zásilka mohla být doručena v dobrém stavu. Pokud však dojde k poničení
vnějšího obalu během přepravy, NEPŘEBÍREJTE BALÍK od dopravce a v
předávacím protokolu upřesněte důvod (např. “zjevné poničení
krabice”, “únik tekutiny” atp.). Následně nás co nejdříve informujte
o problému, abychom mohli vaši objednávku znovu vyexpedovat.
Možnosti dopravy:
1. PPL a PPL Parcel Shop
PPL obvykle doručuje zásilky objednané do 17.00 hod. následující pracovní
den od převzetí od Prodávajícího.
Po expedici zásilky je na
e-mailovou adresu Kupujícího zaslané číslo zásilky, pod kterým lze
zásilku dohledat na stránkách PPL
www.pplbalik.cz.
PPL doručuje zásilku
na adresu uvedenou Kupujícím. V den doručení obdrží Kupující na
telefonní číslo, uvedené v objednávce, SMS zprávu s detaily o doručení
zásilky.
V případě, že je adresát (Kupující) nezastižen na
uvedené adrese, je zásilka uložena na PPL Parcel Shop a adresát (Kupující)
je o stavu zásilky informován.
Zásilka zůstává na Parcel Shopu k
vyzvednutí po dobu 7 dnů.
Pokud nastane situace, kdy Kupující zásilku
vůbec nepřevezme, je zásilka vrácena Prodávajícímu.
U zásilek
placených předem (platba kartou online, bankovní převod, PayPal…) jsou
peníze vráceny zpět Kupujícímu viz možnosti úhrady.
2. GLS
GLS obvykle doručuje zásilky objednané do 17.00 hod. následující pracovní
den 1-2 dnů od převzetí od Prodávajícího.
Po expedici zásilky je na
e-mailovou adresu Kupujícího zaslané číslo zásilky, pod kterým lze
zásilku dohledat na stránkách GLS
www.gls-group.com/.
GLS doručuje
zásilku na adresu uvedenou Kupujícím. V den doručení obdrží Kupující na
telefonní číslo, uvedené v objednávce, SMS zprávu s detaily o doručení
zásilky.
V případě, že je adresát (Kupující) nezastižen na
uvedené adrese, snaží se GLS navázat komunikaci a domluvit vhodnou
alternativu předání ještě ten den. Adresát (Kupující) může zvolit
uložení zásilky na nejbližším GLS ParcelShopu. Po uložení zásilky je
příjemci poslána potvrzující sms s adresou ParcelShopu. V případě, že
zásilku nelze doručit na doručovací adresu, zanechá řidič oznámení o
zásilce (v poštovní schránce nebo vylepením na dveře). Pakliže se
nepodaří zásilku doručit ani na 3. pokus, je zásilka vrácena odesílateli
(Prodávajícímu).
U zásilek placených předem (platba kartou online,
bankovní převod, PayPal…) jsou peníze vráceny zpět Kupujícímu viz
možnosti úhrady.
3. Česká pošta
Česká pošta obvykle
doručuje zásilky objednané do 15:00 hod. následující pracovní den. Po
expedici zásilky je na e-mailovou adresu Kupujícího zaslané identifikační
číslo zásilky, pod kterým lze zásilku dohledat na stránkách České
pošty.
Česká pošta – balík do ruky: Jedná se o
doručení zásilky na adresu uvedenou Kupujícím. V případě, že je
adresát (Kupující) nezastižen, je zásilka uložena na pobočce dané
pošty.
Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí na pobočce České
pošty, obdrží Kupující SMS nebo e-mail s kódem pro vyzvednutí. Při
vyzvednutí zásilky není nutné prokazovat totožnost. Stačí předložit
kód pro vyzvednutí, který adresát (Kupující) nalezne v SMS nebo
e-mailovém avízu. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
Jestliže je Kupující nezastižen doručovatelem České pošty, zůstane
zásilka na dodací poště uložena po dobu 7 dnů.
Pokud nastane
situace, kdy Kupující zásilku vůbec nepřevezme, je zásilka vrácena
Prodávajícímu. U nedoručených zásilek placených předem (platba kartou
online, bankovní převod, PayPal…) jsou peníze vráceny zpět Kupujícímu
viz. možnosti úhrady.
Česká pošta – balíkovna: Jedná
se o doručení zásilky na pobočku České pošty. Během volby tohoto
způsobu doručení Kupující zvolí PSČ preferované pošty. Poté se objeví
hláška „Cílová pošta byla úspěšně zvolena“, která potvrdí volbu
Kupujícího.
Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, obdrží
Kupující SMS nebo e-mail s kódem. Při vyzvednutí zásilky není nutné
prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát
(Kupující) nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu. Zásilku tak může
vyzvednout i třetí osoba.
Zásilku je možné na dodací poště
vyzvednout po dobu 7 dnů.
Pokud nastane situace, kdy Kupující zásilku
vůbec nepřevezme, je zásilka vrácena Prodávajícímu. U nedoručených
zásilek placených předem (platba kartou online, bankovní převod, PayPal…)
jsou peníze vráceny zpět Kupujícímu viz. možnosti úhrady.
4.
Zásilkovna - Osobní odběr
a) Výdejní místo - Zásilkovna: Doručení na Kupujícím preferované výdejní místo Zásilkovny. Během
volby tohoto způsobu doručení Kupující zvolí preferované výdejní místo
Zásilkovny. Poté se objeví detail adresy a otevírací doba výdejního
místa. Výdejní místo Kupující potvrdí tlačítkem „vyzvednout
zde“.
O doručení zásilky na zvolené výdejní místo Zásilkovny
Kupujícího informuje SMS, která společně s číslem zásilky obsahuje
ověřovací kód, na jehož základě bude zásilka vydána. Zásilku může
vyzvednout i třetí osoba.
Zásilka je na výdejním místě uložena po
dobu 5 pracovních dnů. Zásilkovna umožňuje Kupujícímu prodloužení doby
vyzvednutí v sekci sledování zásilky na webové stránce
www.zasilkovna.cz nebo v mobilní
aplikaci.
Pokud nastane situace, kdy Kupující zásilku vůbec
nepřevezme, je zásilka vrácena Prodávajícímu. U nedoručených zásilek
placených předem (platba kartou online, bankovní převod, PayPal…) jsou
peníze vráceny zpět Kupujícímu viz. možnosti úhrady.
b) Z-BOX -
Zásilkovna: POZOR - pro tuto formu doručení je nutné mít
nainstalovanou mobilní aplikaci “Zásilkovna” a zapnuté bluetooth, které
jsou pro vyzvednutí zásilky nezbytné. V případě dobírky je nutné ji
uhradit před vyzvednutím v mobilní aplikaci.
Během volby tohoto
způsobu doručení Kupující zvolí preferované výdejní místo Z-BOX -
Zásilkovna. Poté se objeví detail adresy a všechny potřebné informace.
Výdejní místo Kupující potvrdí tlačítkem „vyzvednout zde“.
O
doručení zásilky na zvolené výdejní místo Zásilkovny Kupujícího
informuje SMS, která obsahuje číslo zásilky.
Postup
vyzvednutí zásilky v Z-Boxu:- zapnout bluetooth a lokalizátor
(poloha GPS)
- otevřít aplikaci “Zásilkovna”
- aplikace se automaticky spáruje se Z-BOXem
- na detailu
zásilky v aplikaci se zobrazí možnost “OTEVŘÍT”
- po
stisknutí tlačítka “OTEVŘÍT” se otevřou dvířka se zásilkou
Kupujícího
Zásilka je na výdejním místě uložena
po dobu 2 dnů. Zásilkovna umožňuje Kupujícímu prodloužení doby
vyzvednutí v sekci sledování zásilky na webové stránce www.zasilkovna.cz nebo v mobilní aplikaci o
1 den.
Pozn.: V případě, že je kapacita Z-BOXu naplněna, nebo je
zásilka příliš velká, přesměruje dopravce zásilku na nejbližší
výdejní místo.
Pokud nastane situace, kdy Kupující zásilku vůbec
nepřevezme, je zásilka vrácena Prodávajícímu. U nedoručených zásilek
placených předem (platba kartou online, bankovní převod, PayPal…) jsou
peníze vráceny zpět Kupujícímu viz. možnosti úhrady.
Možnosti úhrady:
a) Dobírka
Jedná se
o jedinou formu úhrady, která je zpoplatněna. V případě platby na dobírku
je kupní cena splatná při převzetí zboží. Kupující platbu uhradí při
převzetí zboží. Zásilku Kupující uhradí kurýrovi vybrané dopravní
společnosti nebo na pobočce odběrného místa.
Podle zákona o
evidenci tržeb je Prodávající povinen vystavit Kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v
případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Účtenka je k
dispozici v přehledu objednávek v zákaznickém účtu.
V
případě nepřevzetí zásilky je zásilka vrácena Prodejci a Kupující nic
neplatí.
b) Platba předem – bankovní převod
V případě
platby převodem je nutné objednávku před expedicí uhradit. Platbu
Kupující odešle na bankovní účet 2534930105/2600, vedený u společnosti
Citibank s variabilním symbolem (VS), což je vždy číslo objednávky
Kupujícího. Před odesláním platby by si měl Kupující pečlivě
zkontrolovat zadané údaje, Kupující tak předejde komplikacím s
vyřízením objednávky.
Objednané zboží hrazené převodem
Prodejce expeduje po připsání platby na výše uvedený účet.
V
případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 6 dnů od uzavření
kupní smlouvy.
V případě nepřevzetí zásilky je zásilka vrácena
Prodejci. Prodejce objednávku Kupujícího vystornuje a zadá příkaz k
vrácení peněz na účet, ze kterého byla objednávka Kupujícím
uhrazena.
c) Platba předem – kartou online
Nejrychlejší
způsob, jak zaplatit nákup. Bezprostředně po potvrzení objednávky
tlačítkem „Odeslat objednávku“, se otevře platební brána k úhradě
kartou standardu 3D secure VISA/MC, kde je Kupující vyzván k úhradě.
Platební údaje Kupující zadává na zabezpečené stránce e-shopu. Přenos
dat z počítače Kupujícího je zabezpečen šifrovacím algoritmem. Systém
Kupujícího požádá o zadání následujících údajů:
- číslo
platební karty
- datum ukončení platnosti karty
- CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém
proužku karty
Na platební bráně můžete zaplatit
prostřednictvím karet MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron a karta
Kupujícího musí mít povoleny platby na internetu.
Zprostředkovatel
platby (platební brána) předá informaci o platbě bance Kupujícího, která
kartu vystavila.
V momentě potvrzení platby je tedy Kupující
přesměrován do webového rozhraní banky, která platební kartu vydala. Na
stránce jsou údaje o probíhající platbě, která čeká na potvrzení SMS
kódem či potvrzení v mobilní aplikaci banky. V obou případech je nutné
mít u sebe mobilní telefon s telefonním číslem, které má Kupující
vedené v bance právě pro tyto účely.
Banka platbu schválí nebo
zamítne. Výsledek banka předá zprostředkovateli, který ji předá
obchodníkovi. Celý proces se odehraje v řádu několika sekund.
V
případě, že bude platba zamítnuta, musí Kupující kontaktovat svou
banku.
V případě nepřevzetí zásilky uhrazené kartou online je
zásilka vrácena Prodejci. Prodejce objednávku Kupujícího vystornuje a zadá
příkaz k vrácení peněz na účet, ze kterého byla objednávka Kupujícím
uhrazena.
Při zadávání udajů z karty si může Kupující zvolit, zda
chce údaje uložit pro příští objednávky. V případě uložení údajů
nebude Kupující muset opakovaně zadávat platební údaje při každém
dalším nákupu. Platba probíhá pomocí certifikované platební brány a
Prodejce nemá údaje o kartě uloženy, ani k nim nemá přístup.
d)
Platba předem – rychlý převod
Rychlý převod probíhá pomocí
ePlatby (platební tlačítko). Tuto možnost může kupující využít ve
vybraných bankách.
Při volbě platby rychlým převodem tzv. ePlatbou
je Kupující po odeslání objednávky přesměrován na webové rozhraní
internetového bankovnictví zvolené banky. Kupující prostřednictvím
internet bankingu odešle platbu a Prodávající expeduje zboží ihned po
přijetí potvrzení o úhradě za zboží. Převody peněz jsou
uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments, a.s.
Citlivé vstupní údaje, které kupující zadává do systému internetového
bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do
prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o
transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
V
případě nepřevzetí zásilky uhrazené rychlým převodem je zásilka
vrácena Prodejci. Prodejce objednávku Kupujícího vystornuje a zadá příkaz
k vrácení peněz na účet, ze kterého byla objednávka Kupujícím
uhrazena.
e) Platba předem – PayPal
PayPal je internetový
platební systém, který umožňuje platit na internetu nebo posílat peníze
mezi uživateli služby. K úhradě zboží touto platební metodou je nutné
mít účet PayPal, do kterého se uživatel přihlašuje podobně jako do
internetového bankovnictví.
Pokud zvolí Kupující tuto platební
metodu, svou platbu za zboží potvrzuje přihlašovacími údaji PayPal účtu.
Placením pomocí online brány PayPal budou peníze ihned převedeny na účet
Prodávajícího.
V případě nepřevzetí zásilky uhrazené přes
PayPal je zásilka vrácena Prodejci. Prodejce objednávku Kupujícího
vystornuje a kontaktuje Kupujícího. Peníze jsou vráceny zpět na PayPal
účet.
f) Platba předem - Google Pay
Google Pay je
internetový platební systém propojený s Google účtem, který umožňuje
platit pomocí mobilního telefonu. K úhradě zboží touto platební metodou
je nutné mít Google účet a zprovozněnou mobilní aplikaci Google Pay. Při
zprovoznění aplikace je k danému Google účtu nastavena platební karta.
Pokud zvolí Kupující tuto platební metodu, svou platbu za zboží
potvrzuje v mobilní aplikaci. Placením pomocí online brány Google Pay budou
peníze ihned převedeny na účet Prodávajícího.
V případě
nepřevzetí zásilky uhrazené přes Google Pay je zásilka vrácena Prodejci.
Prodejce objednávku Kupujícího vystornuje a kontaktuje Kupujícího. Peníze
jsou vráceny zpět na účet, ke kterému je platební karta vázaná.
g) Dárkovým poukazem
Platba dárkovým poukazem je možná
pouze Poukazem zakoupeným v e-shopu Alensa.cz. Každý Poukaz má unikátní
kód a je časově omezený. Při volbě platby Poukazem Kupující musí při
zadávání objednávky uvést do pole „Slevový kód“ v sekci „Košík“
unikátní kód z Poukazu. Poukaz je možné uplatnit pouze při jednorázovém
nákupu, a to v jeho plné výši. V případě, že hodnota nákupu převyšuje
hodnotu Poukazu, Kupující uhradí pouze rozdíl. Platba doplatku se řídí
dle podmínek pro danou transakci viz Možnosti úhrady. Poukazem je možné
zaplatit jakékoli zboží nebo službu, kterou e-shop nabízí.
V
případě nepřevzetí zásilky hrazené Poukazem je zásilka vrácena
Prodejci. Prodejce objednávku Kupujícího vystornuje a částka za nákup je
vrácena zpět. Částka ve výši Poukazu se v tomto případě vrací na
zákaznický účet Kupujícího formou kreditu. V případě, že nákup byl
hrazený Poukazem i finančními prostředky (doplatek), může Kupující
rozhodnout, jakou formou chce doplatek vrátit (na bankovní účet Kupujícího
nebo rovněž formou kreditu na zákaznický účet).
Doručování neskladového zboží:
Jedná
se zejména o kontaktní čočky na objednání, čočky s velmi neobvyklými
dioptrickými parametry atp., které nemáme fyzicky skladem. Doba doručení
závisí na podmínkách našich dodavatelů a může trvat i několik týdnů.
Časový údaj o odeslání zboží z našeho skladu je součástí tabulky, kde
Kupující zadává dioptrické parametry.
Náhled údaje o
odeslání zboží:
Na
případné zpoždění odeslání zásilky bude Kupující upozorněn v
nákupním košíku, a následně v e-mailu potvrzujícím objednávku
Kupujícího. Pokud není skladem pouze část objednávky, obdrží zákazník
po potvrzení objednávky rovněž upozornění a objednávka bude Kupujícímu
odeslána až ve chvíli, kdy bude veškeré objednané zboží kompletní
(všechny části objednávky budou skladem).
Reklamace
doručení zásilky:
V případě, kdy je zásilka
prohlášena za ztracenou nebo chybně doručenou, Prodávající přistupuje k
reklamaci doručení u dané dopravní společnosti. Pro zahájení
reklamačního řízení je potřeba:
- zákazníkem (Kupujícím) podepsané
čestné prohlášení, že zásilku neobdržel
- potvrzení od
dopravce, že došlo k pochybení z jeho strany.
Jakmile
je reklamační řízení zahájeno, Prodávající vyexpeduje novou zásilku,
nebo vrátí peníze za původní objednávku (podle preference Kupujícího).
Není možné vrátit peníze nebo odeslat novou zásilku, pokud je původní
zásilka v přepravě, nebo dokud není dopravcem oficiálně prohlášena za
ztracenou.
Upozorňujeme, že přepravní společnosti mají různá
pravidla, kterými se řídí reklamace (např. si mohou nárokovat až 21 dní
na prošetření a potvrzení ztráty).
V. Údaje o
cenách zboží
Informace o zboží a ceně uvedené Prodávajícím
jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Při zjevně chybném stanovení ceny
nebo při zjevných početních chybách je Prodávající oprávněn žádat po
Kupujícím poskytnutí dodatečně odpovídající platby nebo od smlouvy
odstoupit.
Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např.
DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Ceny jsou vyhlášeny
na dobu neurčitou.
Podmínky pro uplatnění slevy:
- Slevy se odpočítávají ze základních katalogových cen
- Slevy nelze vzájemně sčítat
- Slevy nelze uznat zpětně
- Prodávající si vyhrazuje právo změny výše slevy v případě chybné
kalkulace slevy v objednávkovém systému. Případnou změnu výše slevy
musí Prodávající sdělit Kupujícímu ještě před vyřízením objednávky
Kupujícího.
Pro zákazníky, kteří přichází na
produkty proklikem ze serveru Heureka.cz, Zbozi.cz, Hledejceny.cz,
Pricemania.cz, Cenovyradce.cz, Muj-nakup.cz, Shopy.cz, Direto.cz, Srovname.cz,
Srovnanicen.cz, Seznamzbozi.cz, Nejlepsiceny.cz, Zaza.cz nebo Hyperzbozi.cz
můžeme poskytnout na každý takto navštívený produkt speciální slevu.
Sleva se liší dle období.
Společně s kupní cenou je Kupující
povinen zaplatit Prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží ve
smluvené výši. Zákazníkovi je účtována částka, která se objeví na
stránkách vytváření objednávky v okamžiku jejího odeslání. Tato
částka představuje vždy konečnou cenu včetně příslušné sazby DPH a
účtované dopravy.
U objednávek nad 800 Kč (po odečtení
slev), které jsou placeny předem, je za dopravu účtována nulová částka
– v takovém případě je tedy doprava zcela ZDARMA (pouze v rámci České
republiky). Poštovné zdarma se nevztahuje při platbě na dobírku. Balné
není účtováno. Akční nabídky a ceny jsou platné po celou dobu jejich
zobrazení na stránkách
www.alensa.cz.
Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny v sekci
Možnosti úhrady. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na
způsobu platby, vyjma doběrečného (dobírky).
V případě
platby v hotovosti na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží.
V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 6 dnů od
uzavření kupní smlouvy.
V případě bezhotovostní platby je
Kupující povinen uhradit kupní cenu zboží společně s uvedením
variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek
Kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné
částky na účet Prodávajícího. Podrobné informace o tom, jak probíhají
jednotlivé formy úhrady, je uvedeno v sekci
Možnosti
úhrady.
Pro urychlení expedice může kupující zaslat bankou
vygenerované potvrzení o zadání platby v grafickém formátu nebo v PDF na
info@alensa.cz. Textové
konfirmace uznáváme jen, pokud jsou na výše uvedený email odeslány přímo
bankovním ústavem.
Prodávající je oprávněn, zejména v
případě, že ze strany Kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení
objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním
zboží Kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se
nepoužije.
Kupující má během vytváření objednávky možnost
prostřednictvím vyplnění interaktivního pole „Ostatní info“ požádat
Prodávajícího o zaslání originálu daňového dokladu opatřeného
razítkem a podpisem. V případě neuvedení této žádosti bere kupující na
vědomí, že obdrží pouze kopii daňového dokladu. Originál faktury je
možné na požádání Kupujícího kdykoli dodatečně zaslat.
Dárkový poukaz (dále jen „Poukaz“) vystavený Prodávajícím má hodnotu
částky, která je na poukazu uvedena. Poukaz je v elektronické podobě ve
formátu PDF, který Kupující obdrží e-mailem po připsání platby na
účet Prodávajícího. Každý Poukaz má unikátní kód, je časově omezen
a lze ho uplatnit pouze v e-shopu Alensa.cz. Poukaz není možné vyměnit za
peníze. Nevyužitý Poukaz není možné vyměnit za jiný, nebo ho kompenzovat
jiným způsobem. V případě storna, reklamace či odstoupení od kupní
smlouvy objednávky hrazené Poukazem je částka hrazená Poukazem vrácena
formou kreditu na zákaznický účet Kupujícího, který poukaz uplatnil.
Upozornění:
Poukaz je možné uhradit pouze bezhotovostní
transakcí. Poukaz není možné uhradit dobírkou ani formou zákaznického
kreditu.
VI. Odstoupení od kupní
smlouvy
Založit
požadavek v Zákaznickém účtu
Kupující může odstoupit od smlouvy
do 30 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez
ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je
určena k tomu, aby se Kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou,
vlastnostmi a funkčností zboží.
Kupující je oprávněn od
smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
Požadavek
“Odstoupení od smlouvy” Kupující Prodávajícímu zašle nebo předá ve
30denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy
odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést číslo
faktury (smlouvy/prodejního dokladu), datum nákupu, bankovní spojení a
zvolený způsob vrácení zboží.
V případě odstoupení od smlouvy
platí dopravu zpět k Prodávajícímu Kupující i v případě, kdy zboží
nelze odeslat běžnou poštovní cestou.
Kupující může při
odstoupení od smlouvy využít služby “Zpětného odběru”, který
umožňuje společnost Zásilkovna. V takovém případě Kupující přinese
zásilku na preferované místo Zásilkovny a při podání uvede unikátní
podací kód, číslo objednávky, jméno e-shopu a jméno odesílatele
(Kupujícího).
Prodávající je povinen Kupujícímu vrátit
částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho
dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým
platbu od Kupujícího přijal. Nabízí-li Prodávající v rámci určitého
způsobu dodání zboží několik možností, je povinen Kupujícímu nahradit
nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen
Prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být
vráceno (ne na dobírku) Prodávajícímu kompletní a v původním obalu.
Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky
Kupujícímu dříve, než mu Kupující zboží předá nebo prokáže, že
zboží prodávajícímu odeslal. Kupující je povinen ponechat si doklad o
podání zásilky do ukončení požadavku “Odstoupení od smlouvy”.
Pokud Kupující sníží hodnotu zboží, má Prodávající nárok
ponížit vrácenou kupní cenu.
Výjimky: Právo na odstoupení od
smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání
Kupujícího nebo pro jeho osobu. U zboží, které bylo nenávratně smíseno s
jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu, a z hygienických důvodů
je nelze vrátit.
Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit
kdykoliv před dodáním zboží, pokud není objektivně schopen z důvodů na
straně třetích osob dodat Kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené
okolnostem a/nebo pokud vyjde najevo, že Kupující porušil již dříve
uzavřenou smlouvu s Prodávajícím.
Prodávající zároveň
Kupujícího upozorňuje, že smlouva není uzavřena, pokud jsou zde
oprávněné pochybnosti o skutečné identitě Kupujícího nebo v případě
zjevných chyb uvedených v informacích o zboží nebo
ceně.
Doplňující informace
1. V případě kontaktních
čoček nesmí být porušen žádný obalový materiál, ve kterém jsou
čočky uloženy. Krabička musí být v takovém stavu, v jakém ji Kupující
přijal. Náklady vrácení zboží nese Kupující.
2. V
případě brýlí musí mít brýle všechny visačky, ochranné fólie,
případně hadřík na brýle i pouzdro, ve kterých brýle přišly. Brýle i
pouzdro musí být v takovém stavu, v jakém je Kupující přijal i se všemi
komponenty.
3. Odstoupení od smlouvy dioptrických brýlí
a dioptrických brýlí na míru:
a) Brýlové obruby s demo
skly
Brýlové obruby s provizorními tzv. demo skly lze vrátit pouze v
kompletním a nepoškozeném stavu. Dané brýlové obruby musí být vrácené
v nepoškozeném originálním obalu, včetně visaček, nálepek, hadříku na
brýle atp.
b) Brýlové obruby se zabroušenými skly
Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského
zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží,
které bylo upraveno podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu. Z tohoto
důvodu právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit na kompletní brýle,
ale pouze na obruby. Na zabroušená skla na míru se odstoupení od smlouvy
nevztahuje.
4. V případě odstoupení od kupní smlouvy
objednávky hrazené Poukazem je částka hrazená Poukazem vrácena formou
kreditu na zákaznický účet Kupujícího, který Poukaz uplatnil.
V
případě, že nákup byl hrazený Poukazem i finančními prostředky
(doplatek), může Kupující rozhodnout, jakou formou chce doplatek vrátit (na
bankovní účet Kupujícího nebo rovněž formou kreditu na zákaznický
účet).
VII. Práva a povinnosti z
vadného plnění - reklamace
Práva a povinnosti smluvních stran
ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně
závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, §
2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
Pokud má
převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně
očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není
kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost
neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům),
jedná se o vady zboží, za které Prodávající odpovídá.
Kupující může u Prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od
převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění
vady nebo na přiměřenou slevu z ceny. Není-li to povaze vady neúměrné
(zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit
požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad,
týká-li se vada pouze této součásti.
Není-li oprava nebo
výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může Kupující
požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Během šesti
měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala
již při převzetí zboží.
Prodávající není povinen nároku
Kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že Kupující před převzetím o vadě
zboží věděl nebo ji sám způsobil.
Kupující sdělí
Prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez
zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Kupující
změnit bez souhlasu Prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu
vady, která se ukáže jako neopravitelná.
Zákonná práva z vad
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24
měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené na obalu
zboží nebo v připojeném návodu.
V této lhůtě může
Kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která
znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu
odstranitelnou či neodstranitelnou):
- odstranění vady dodáním
nové věci bez vady, nebo dodáním chybějící věci
- bezplatné
odstranění vady opravou
- přiměřenou slevu z kupní ceny
- vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu
již při uzavření smlouvy věděla, nebo musela vědět, že by druhá strana
smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
U vady,
která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu
odstranitelnou či neodstranitelnou), má Kupující nárok na odstranění
vady, a nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytla-li se
odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu
nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad
(nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z
kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení
nebo nedodržení návodu k použití.
Reklamační řád
Zákazník může kontaktovat zákaznický servis
na telefonním čísle +420 226 292
895 nebo e-mailem info@alensa.cz. Zákaznický
servis vždy poradí Kupujícímu, jak správně při reklamaci postupovat.
Telefonický kontakt před zahájením reklamačního řízení mnohdy
předejde řadě nedorozumění.
Založení reklamace je
nejjednodušší v zákaznickém účtu.
Stačí v sekci REKLAMACE
založit nový požadavek.
Jak při reklamaci postupovat?
1.
Kupující založí novou reklamaci v zákaznickém účtu v sekci
“Reklamace” nebo na info stránce věnované reklamaci a vrácení
zboží.
2. Jakmile Kupující stiskne tlačítko “Založit
novou reklamaci”, rozbalí se stránka se všemi objednávkami. Ze seznamu
uskutečněných objednávek Kupující vyhledá požadovanou objednávku a
označí produkt, u kterého chce zahájit reklamační řízení. Stisknutím
tlačítka “Vytvořit reklamaci”.
3. U vybraného produktu
Kupující definuje potřebné informace. Zvolí “Důvod reklamace” a
“Preferované řešení”. Pole “Číslo bankovního účtu” a “IBAN”
Kupující vyplní pouze v případě, že jsou tyto informace k dokončení
reklamace nezbytné. Pole “Vaše poznámka” slouží k upřesnění popisu
závady. Na konci požadavku je možné přiložit i soubor (fotografie či
video). Jakmile bude mít Kupující vyplněné potřebné údaje, odešle
požadavek stisknutím tlačítka “Odeslat”.
Zobrazí se informační
hláška potvrzující přijetí reklamace a vygeneruje se automatický e-mail o
přijaté reklamaci s instrukcemi, jak správně postupovat při odesílání
reklamovaného zboží.
POZOR: Produktové fotografie
balení kontaktních čoček na webu Alensa.cz jsou určené k ilustraci
prodávaných produktů a nemusí vždy odpovídat aktuální podobě
konkrétního výrobku. Některé produkty jsou vyráběny v různých
provozovnách, které jsou však vlastněny jedním výrobcem. Na produktové
fotografii může tedy být uvedeno jiné místo výroby, než na produktu,
který se dostane zákazníkovi do rukou. Tyto drobné odchylky ilustračních
fotografií od výrobků, které se dostanou k cílovému zákazníkovi, nemohou
být uvedeny jako důvod k reklamaci zboží. Veškeré produkty v našem
portfoliu pocházejí od originálních výrobců.
Jestliže
Kupující pošle reklamované zboží rovnou, bez předchozího kontaktování
zákaznického servisu a současně nevyužije ani doporučený postup
založení požadavku (reklamace) on-line v zákaznickém účtu, Prodávající
nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci Kupujícího spotřebitele
ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Jakmile
Prodávající přijme požadavek, obdrží Kupující e-mail o přijetí
reklamace.Průběh reklamace může zákazník sledovat v zákaznickém
účtu.
Adresa provozovny Prodávajícího:
Alensa.cz,
Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec
Náklady spojené s
dopravou hradí při podání zásilky Kupující. Náklady spojené s dopravou
reklamovaného zboží zpět Prodávajícímu nese Prodávající v případě,
že je reklamace uznána a Kupující doloží doklady prokazující náklady
spojené s dopravou reklamovaného zboží.
Veškeré reklamované
zboží předává Prodávající výrobci k odbornému posouzení, jehož
cílem je určit, zda vada, kvůli níž je zboží reklamováno, vznikla chybou
výrobního procesu. Prodávající má na vyřízení reklamace lhůtu 30
dnů.
Doplňující informace:
1. Reklamace kontaktních
čoček:
Důvodem k reklamaci není mechanické poškození
čočky nesprávnou manipulací či vady vzniklé v důsledku nedostatečné
péče o kontaktní čočku.
Důvodem k reklamaci není ani špatný
výběr kontaktních čoček nebo jejich parametrů. Totožné parametry nejsou
zárukou toho, že kontaktní čočky budou uživateli komfortní. Zákazník
musí mít kontaktní čočky odborně aplikované a při řešení reklamace
čoček si Prodávající může vyžádat potvrzení o odborné aplikaci
kontaktních čoček (ne starší než 1 rok).
Reklamované zboží
zasílá Kupující doporučeně v pevné krabičce, aby nedošlo k poškození
zboží během přepravy. Reklamuje-li Kupující již rozbalenou (použitou)
kontaktní čočku, je třeba zajistit, aby v průběhu přepravy zásilky do
provozovny Prodávajícího nedošlo k jejímu vyschnutí. Doporučujeme čočku
vložit do pouzdra nebo malé skleničky, zalít roztokem tak, aby nevyschla a
pevně uzavřít.
Kontaktní čočky poté Prodávající posílá
výrobci k odbornému posouzení. Výrobce rozhodne, zda je reklamace
oprávněná a jde skutečně o výrobní vadu. V případě uznané reklamace
Prodávající Kupujícímu pošle nové zboží, nebo vrátí peníze na
bankovní či zákaznický účet Kupujícího.
2. Reklamace
slunečních a sportovních brýlí
Brýle není možné
reklamovat v případě, že nebyly používány dle návodu k použití nebo
došlo k jejich mechanickému poškození, které bylo způsobeno např.
nevhodnou péčí o brýle. Dále nelze reklamovat brýle poničené v důsledku
vystavení extrémním teplotám (např. sauna, vyhřáté auto, apod.), nebo
agresivním látkám (vlasová kosmetika, mořská voda, atp.). Záruka se také
nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením.
3.
Reklamace dioptrických a ostatních brýlí bez dioptrií (PC brýle, brýle
pro řidiče atp.)
Brýle není možné reklamovat v případě,
že nebyly používány dle návodu k použití nebo došlo k jejich
mechanickému poškození, které bylo způsobeno např. nevhodnou péčí o
brýle. Dále nelze reklamovat brýle poničené v důsledku vystavení
extrémním teplotám (např. sauna, vyhřáté auto, apod.), nebo agresivním
látkám (vlasová kosmetika, mořská voda, atp.). Záruka se také nevztahuje
na vady způsobené běžným opotřebením.
Při reklamaci
dioptrických brýlí zabroušených na míru je nutné mít k dispozici platný
předpis na brýle (ne starší než 1 rok). U brýlí s progresivními
(multifokálními) čočkami bude nutné doložit fotografii obličeje s
nasazenými brýlemi zepředu (pro lepší vycentrování) a fotografii z
profilu (pro určení úhlu rámu).
Kupující bere na vědomí,
že v případě nově zabroušených dioptrických brýlí může návyk na
novou korekci trvat 1 - 4 týdny. Delší doba návyku se objevuje zejména u
korekce astigmatismu a presbyopie. Lidské oko a mozek novou korekci nemusí
okamžitě akceptovat. V takovém případě nošení nových brýlí
neuspěchejte, ale zvolte cestu postupného přivykání na nové brýle. Teprve
po uplynutí této doby je možné brýle zaslat k reklamaci.
V
případě, že se Kupující rozhodne reklamovat dioptrické brýle se
zabroušenými skly na míru, doporučujeme Kupujícímu nejprve kontaktovat
zákaznický servis na telefonním čísle
+420 226 292 895 nebo na
info@alensa.cz.
4. Reklamace brýlové obruby s demoskly
Brýle není
možné reklamovat v případě, že nebyly používány dle návodu k použití
nebo došlo k jejich mechanickému poškození, které bylo způsobeno např.
nevhodnou manipulací. Dále nelze reklamovat brýle poničené v důsledku
vystavení extrémním teplotám (např. vyhřáté auto, radiátor apod.), nebo
agresivním látkám (vlasová kosmetika, mořská voda, atp.). Záruka se také
nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením.
Kupující
rovněž bere na vědomí, že v případě koupi samostatné brýlové obruby
Prodávající nepřebírá odpovědnost za poškození rámu, které vzniklo v
důsledku neodborného zábrusu brýlových čoček třetí
stranou.
5. Reklamace objednávky hrazené dárkovým
poukazem
V případě reklamace objednávky hrazené Poukazem je
částka hrazená Poukazem vrácena formou kreditu na zákaznický účet
Kupujícího, který Poukaz uplatnil.
V případě, že nákup byl
hrazený Poukazem i finančními prostředky (doplatek), může Kupující
rozhodnout, jakou formou chce doplatek vrátit (na bankovní účet Kupujícího
nebo rovněž formou kreditu na zákaznický účet).
VIII. Informace o užívání a funkčnosti webové
stránky
E-shop www.alensa.cz si
vyhrazuje právo kdykoli upravit obsah webových stránek. Cílem webu je
poskytovat zákazníkům aktuální informace, nicméně neneseme odpovědnost
za dočasné informace nebo chyby. Toto platí i pro technické problémy
způsobené kybernetickými útoky nebo škodlivým softwarem (viry, hackeři
atp.).
V případě, že narazíte na problémy, nesrovnalosti či
chyby na naší webové stránce, kontaktujete prosím náš zákaznický servis
na e-mailové adrese info@alensa.cz, abychom mohli
problémy napravit.
Komentáře uživatelů webu nepředstavují
názory či postoje stránky www.alensa.cz.
Jedná se o subjektivní názory či zkušenosti zákazníků, kteří touto
formou poskytují ostatním uživatelům webové stránky zpětnou vazbu.
Komentáře uživatelů by neměly být žádným způsobem vykládány jako
pokyny nebo rady.
E-shop www.alensa.cz si vyhrazuje právo uvést v
odpovědi na zavádějící komentář správné tvrzení, postup nebo uvést
správné informace. Dále si e-shop vyhrazuje právo na skrytí hanlivého či
irelevantního komentáře od problémových či zneužívajících
uživatelů.
Fotografie na našem webu mohou mít drobné
odlišnosti od skutečné verze nabízených produktů a mohou se lišit od
produktu, který zákazník obdrží. Jedná se např. o vybrané modely
brýlí, které nelze pro svou povahu dokonale vyfotografovat. Zejména se
jedná o obruby z metalických, transparentních a třpytivých materiálů.
U kontaktních čoček mohou být drobné odlišnosti na obalovém
materiálu (krabičky) v závislosti na výrobním místě, ze kterého nám
výrobce kontaktní čočky doručí. Vždy se však jedná o originální
zboží daného výrobce. U barevných a crazy kontaktních čoček jsou uvedeny
ilustrační fotografie.Výsledný efekt ovlivňuje řada faktorů např.
přirozená barva očí, velikost očí ku velikostním parametrů čočky,
světelné podmínky atp.
IX. Vlastnosti
prodávaného zboží / výrobků
Kontaktní čočky
– veškeré informace o kontaktních čočkách jsou uvedeny v tabulce
vlastností u každého produktu. Vždy je ve vlastnostech uveden výrobce,
velikostní parametry, expirace, propustnost kyslíku, perioda výměny
kontaktních čoček za nové, obsah vody, název produktu, materiál,
dioptrický rozsah, disponování UV filtrem a možnost přespávání s
čočkami.
Tabulce vlastností zpravidla předchází produktový text,
který rozšiřuje informace o daném produktu.
Roztoky na
kontaktní čočky - veškeré informace o roztocích jsou uvedeny v
tabulce vlastností u každého produktu. Vždy je ve vlastnostech uveden
výrobce, typ roztoku, obsah (ml), expirace a doba použitelnosti po
otevření.
Každý roztok na peroxidové bázi má v produktovém textu
obecné důležité varování, které nabádá ke zvýšené opatrnosti a
důležitosti dodržování pokynů výrobce. Varování obsahuje pokyny, jak s
roztokem správně nakládat.
Tabulce vlastností zpravidla předchází
produktový text, který rozšiřuje informace o daném produktu.
Oční kapky, spreje a masti - veškeré informace o
očních kapkách, sprejích a mastích jsou uvedeny v tabulce vlastností u
každého produktu. Vždy je ve vlastnostech uveden výrobce a použitelnost po
otevření produktu. U očních kapek a sprejů tabulka vlastností navíc
uvádí obsah (ml) a expiraci.
Tabulce vlastností zpravidla předchází
produktový text, který rozšiřuje informace o daném produktu.
V segmentu Příslušenství:
- Příslušenství
k čočkám jsou pouzdra a kazetky na kontaktní čočky, aplikátory a
pinzety.
Zboží je opatřeno produktovým textem, který
rozšiřuje informace o daném produktu.
- Příslušenství k
brýlím jsou čistící hadříky, čistící sady, brýlová pouzdra a
sluneční klipy.
Zboží je opatřeno produktovým textem, který
rozšiřuje informace o daném produktu.
- Ostatní sortiment
jsou kosmetické produkty, doplňky stravy a jiné.
Zboží je
opatřeno produktovým textem, který rozšiřuje informace o daném
produktu.
Dioptrické brýle - veškeré informace o
dioptrických brýlích jsou uvedeny v tabulce vlastností u každého produktu.
Vždy je ve vlastnostech uvedeno, pro koho jsou brýle vhodné, výrobce, typ
rámu, tvar brýlí, barva rámu, barva stranice, převažující materiál,
dodávané příslušenství a užití brýlí. Samostatné brýlové obruby
jsou dodávány včetně brýlových (“demo”) skel bez dioptrií, taková
skla však nejsou vhodná na nošení.
Do brýlových obrub lze vybrat
dioptrické i nedioptrické brýlové čočky, dle preferencí Kupujícího.
Všechny brýlové čočky, které nabízíme, jsou vyrobeny z kvalitního,
extra tvrzeného, plastu a disponují UV filtrem, antireflexní, hydrofobní a
super clean povrchovou úpravou. Dále si Kupující může vybrat doplňkové
úpravy proti modrému světlu, brýlové čočky pro řidiče nebo
samozabarvovací čočky případně sluneční brýlové čočky s volbou barvy
čoček a mírou ztmavnutí.
Sluneční brýle -
veškeré informace o slunečních brýlích jsou uvedeny v tabulce vlastností
u každého produktu. Vždy je ve vlastnostech uvedeno, pro koho jsou brýle
vhodné, výrobce, tvar brýlí, barva rámu, barva stranice, barva a efekt
skel, převažující materiál, míra účinnosti UV filtru a užití
brýlí.
Sportovní brýle - veškeré informace o
sportovních brýlích jsou uvedeny v tabulce vlastností u každého produktu.
Ve vlastnostech je uvedeno, pro koho jsou brýle vhodné, výrobce, tvar
brýlí, barva rámu, barva stranice, barva a efekt skel, převažující
materiál brýlí i převažující materiál brýlových skel, míra
účinnosti UV filtru a užití brýlí.
Ostatní
brýle - veškeré informace o brýlích (PC brýle, brýle pro
řidiče atp.) jsou uvedeny v tabulce vlastností u každého produktu. Vždy
je ve vlastnostech uvedeno, pro koho jsou brýle vhodné, výrobce, typ rámu,
tvar brýlí, barva rámu, barva stranice, převažující materiál, dodávané
příslušenství a užití brýlí. Brýlové obruby jsou dodávány s
brýlovými čočkami se speciální úpravou s nulovou hodnotou dioptrie.
X. Závěrečná ustanovení
Tyto
Všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a
účinné od 1. 10. 2022 a ruší předchozí znění VOP včetně jejích
součástí, přičemž jsou k dispozici v sídle Prodávajícího.
Prodávající sděluje Kupujícímu, že s mimosoudní stížností se
spotřebitel může obrátit na kontrolní orgán, kterým je Česká obchodní
inspekce www.coi.cz.
Česká obchodní inspekce vyřizuje mimosoudní stížnosti spotřebitelů
způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy.
Dále Prodávající sděluje Kupujícímu, že vznikne-li mezi
Kupujícím a Prodávajícím spor z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o
poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může
Kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému
subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát-oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Dále Kupující
může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je
zřízena Evropskou Komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Společnost obchodní společnosti Alensa Medical s.r.o. si
vyhrazuje právo na změnu Obchodních podmínek bez předchozího upozornění.
Právní vymahatelnost slev je vyloučena.
Datum
poslední úpravy obchodních podmínek: 1. 10. 2022